Da's idd een gaaf nummer. Maar tmf staat nu aan Brandy, What about us, blegh!!!! Die nieuwe van Pink is ook heel gaaf ja!!!
Ik ben nu aan aan Madness aan het luisteren (House of Fun).En naar nog meer nummers die ik van Kazaa heb gehaald, maar op dit moment staat die aan.Groetjes van Patricia
macario schreef:shakira - underneath your clothes(echt heel mooi nummer)ik heb ook heel vaak nummers van p!nk opstaan.. jaaaa lui ik ben weer hÉlemaal fan hahaha die luisterde ik net ook Shakira- Underneath Your Clothes,dat is echt een heel mooi nummer!!Nu heb ik Billy Crawford -Trackin.liefs layla d
ook system of a down... angels deserve to die. vind het eignlijk net een beetje te harde muziek maar zo af entoe is het heerlijk, lekker niemand horen
Sundancer schreef:Nummer van: Sophie Ellis-Bextor - Murder on the dancefloor vind ik een heel mooi nummerJa das zeker een tof nummer!!Ik heb hem nu ook opstaan!Nu is ie afgelopen en heb ik Christina Millian met when you look at me
Dj The Viper & Dj Perpetrator - Push em upBeetje hard maar wel lekker! Beetje een trance/hardcore/house combi
Ik heb nu Murder on the dancefloor op staan van Sophie Ellis Bextor.Hebben jullie KaZaA? Hoeveel liedjes hebben jullie erop? Ik (maar) 71..
ik luister nu Celine Dion (op de radio) Je moet wat ... Enne ik ben in een verliefde bui dus dan is het wel leuk!
Alles Kwijt van Marco borsatoBen je gelukkig? Of heb je nu spijhijhijt, mis je de jaren dat wij samen waren want dat was toch een mooie tijijijijijd?
ik heb nu Tapdancing on a highwire van Ilse DeLange opstaan, van haar eerste cd World of Hurt.Jep, ik ben een stoere rockgirl, maar ook weer niet zo stoer, want ik ben echt stapelgek op de muziek van Ilse...
Ik werk bij een platenmaatschappij en heb hier bij de receptie een groot scherm waar altijd TMF, The box of MTV aanstaat en lekker hard ook
Rammstein - Adios...maar die is bijna afgelopen, en nu krijgen we...*spanning*Dimmu Borgir - Tormentor of Christian Souls