Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Percy schreef:Sorry, maar de info komt uit Medisch contact en het NTVG. Van die link had ik een kopie gemaakt omdat het daar toevallig stond. Die bladen vallen hier wekelijks op de deurmat.
Waarom ik het met zoveel interesse volg? Omat ik al lange tijd klachten heb die heel erg overeenkomen met de klachten die bij FM ontstaan.
Maar omdat mijn man arts is lees ik ook de andere kant, de wetenschappelijke, en ik heb nog geen artikel kunnen vinden waarin staat dat het een erkende ziekte is.
Wel dat de gezondheidsraad het heeft gedefinieerd als niet gespecificeerde reuma. Met andere woorden: dat houdt dus geen erkenning in.
Wanneer je met deze ziekte de WAO in wil zal je van heel goede huize moeten komen want het is niet aan te tonen en daardoor wordt het heel moeilijk.
Ik wil jullie dus niet belachelijk maken, integendeel. Maar als je een ziekte serieus neemt moet je het ook serieus benaderen en dus alle informatie tot je nemen.
Percy schreef:
. Maar als je de wetenschappelijke tijdschriften leest blijkt duidelijk dat het zeker nog geen geaccepteerd ziektebeeld is.
"
Percy schreef:Maar goed, ik vind het op zich een interessante discussie zolang jullie maar niet denken dat ik van de tegenpartij ben