Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
flowerxxx schreef:Op mijn werk worden alleen maar niet rokende medewerks aangenomen. Gelukkig maar ik erger mij echt dood aan collega's die extra pauze nemen terwijl ik het werk sta te doen.
Rokers worden steeds meer paria's een goede zaak!
MMaxje schreef:De horeca gaat falliet als mensen niet meer mogen roken, daarom zal dit verbod er ook niet doorkomen in NL. Ik als verstokte roker vind dat ook helemaal niet erg ook.
Bij een drankje hoort een sigaret, bij het borrelen (voor de mannen) een sigaar, en als dat wegvalt kom ik liever helemaal niet meer. En er zijn VEEL mensen die zo denken.
Alane schreef:
En ik ben niet tegen roken als niet-roker
Mistic schreef:flowerxxx schreef:Op mijn werk worden alleen maar niet rokende medewerks aangenomen. Gelukkig maar ik erger mij echt dood aan collega's die extra pauze nemen terwijl ik het werk sta te doen.
Rokers worden steeds meer paria's een goede zaak!
Lekker discriminerend is dat. Omdat je dus rookt kan je je werk niet meer doen.
Nou ik rook dus en neem inderdaad regelmatig een rookpauze, maar mijn werk lijdt daar niet onder en ik ben zelfs als enige helemaal bij, terwijl alle niet rokers een flinke achterstand hebben.
Hoe vaak zit jij met mensen te praten en schiet je werk er even bij in. Dan heb je toch ook een extra pauze, of alle mensen die elk half uur koffie moeten drinken.
Dat ze meer rookvrije plekken willen maken prima, maar je kan er ook mee doordraven.
Durquia schreef:Ik ben wel voor de aparte gedeeltes helemaal geen problemen mee.. maar tegenwoordig hebben toch alle restauranten een rookvrij en een rookgedeelte.. iig hier in de buurten wel..
Bas232 schreef:Het is toch simpel?
Luchtverversing is het toverwoord...en niet meer dan dat....
Ga voor de lol eens naar Rotterdam of Amsterdam op een windstille dag....dan maakt het geen bal uit of je rook of niet....
Ik ben daarom van mening dat ze gewoon moeten zorgen voor voldoende afzuiging en ventilatie...dan heeft niemand last van elkaar....
Zo simpel is het.
Windstill is immer gelijk aan Smog-vorming...je weet wel die bruine smurrie in de lucht....
Citaat:Lekker discriminerend is dat. Omdat je dus rookt kan je je werk niet meer doen.
Nou ik rook dus en neem inderdaad regelmatig een rookpauze, maar mijn werk lijdt daar niet onder en ik ben zelfs als enige helemaal bij, terwijl alle niet rokers een flinke achterstand hebben.
Hoe vaak zit jij met mensen te praten en schiet je werk er even bij in. Dan heb je toch ook een extra pauze, of alle mensen die elk half uur koffie moeten drinken.
Monchique schreef:@ reaktie op silvana.
Ik heb een kind van 4 jaar en toen ik zwanger werd moest ik minderen maar niet stoppen in de 3 maanden tyd,, omdat je als roker zijn de juist gaat afkicke en dat kan weer tot einde 3 maanden van je zwangerschap kosten(miskraam)
Ik ben wel gaan minderen dat zeker, maar stoppen niet vanwege de stress die ik zow krijgen door afkicke van het roken zo erger zijn voor de baby(leroy)als minderen
Dus jou stelling klopt niet voor iedereen dat die persoon dom is als die zwanger is!
Ps de eerste 3 maanden is belangrijk voor een kind en als je dan gaat stresse en stopt met roken maakt juist de kans groter tot miskraam!
Heidie en monnie
Monchique schreef:Jah in woon in spijkenisse en wordt vergast door de shell.
Ik rook zelf en mijn man ook,die heb ik aan het roken gezet![]()
Monchique schreef:Mijn ouders roken terwijl mijn moeder astma heb
Ik kan mij voorstellen dat niet rokers hinder hebben van als ik rook waar hun bij zijn,
Aan de andere kant vraag ik mij af of buiten op straat ook wel zo gezondt is ????
Monchique schreef:@ reaktie op silvana.
Ik heb een kind van 4 jaar en toen ik zwanger werd moest ik minderen maar niet stoppen in de 3 maanden tyd,, omdat je als roker zijn de juist gaat afkicke en dat kan weer tot einde 3 maanden van je zwangerschap kosten(miskraam)
Ik ben wel gaan minderen dat zeker, maar stoppen niet vanwege de stress die ik zow krijgen door afkicke van het roken zo erger zijn voor de baby(leroy)als minderen
Dus jou stelling klopt niet voor iedereen dat die persoon dom is als die zwanger is!
Monchique schreef:Ps de eerste 3 maanden is belangrijk voor een kind en als je dan gaat stresse en stopt met roken maakt juist de kans groter tot miskraam!