paardrijden op de fiets???

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-02 20:16

Ach ja, ik ben 25 en moet van mijn instructeur op de fiets goed mijn hakken uitdrukken Haha! Is goed voor me Haha!

Avanti

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-02 21:39

whahahhaa heel bekend Haha! Clown In druk ook altijd als ik de bocht omgaat mn binnen been aan en als me vriendin en ik in een melige bui zijn gaan we ook nog lichtrijden Haha! En als ik mn zweep bij mn heb................(geintje) Knipoog .Ik dacht dat ik deenige gek was die dat deed Haha!

lysie

Re: paardrijden op de fiets???

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-02 21:43

vlieg schreef:
Hebben jullie ook weleens dat als je op je fiets zit en je gaat een bocht om je automatisch je been aandrukt, net zoals op een paard, of ben ik de enige mongool die hier last van heeft??? Frusty Haha!

en ook lichtrijden en springoefeningen(VROEGER!!!)
Bloos

Laui!

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-02 09:12

Idd, ik deed dat vroeger ook altijd, en mijn zusje deed het tot voor kort ook, samen met een vriendinnetje. Had haar fiets ook een naam etc... Is ze overheen gegroeid, en ik ook, dus ik hoop voor jou dat dat bij jou ook het geval is! Haha!

Ptries

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-02 17:01

Laui! schreef:
Idd, ik deed dat vroeger ook altijd, en mijn zusje deed het tot voor kort ook, samen met een vriendinnetje. Had haar fiets ook een naam etc... Is ze overheen gegroeid, en ik ook, dus ik hoop voor jou dat dat bij jou ook het geval is! Haha!

Jahaa!! Dat deden wij ook, we gaven onze fiets dan de naam van het merk, dus als je een gazelle fiets had, heette je fietspaard gazelle etc. Haha!

Lautje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-02 23:42

Euh.. ik heb nu 6 dagen mijn rijbewijs en heb nog steeds als ik de auto in stap dat ik denk: 'heb ik mijn cap wel op?'

Toen ik Karin dit vertelde moest ze er hartelijk om lachen! Scheve mond Haha!

Ethelate

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-02 00:01

niet echt herkenbaar, alleen dat van hakken uitdrukken, maar dat was gewoon een handige tip (aangezien ik me benen moest leren stil houden, voordat ik met sporen begon)

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-02 10:48

Laui! schreef:

Haha, ik had vroeger zo'n knalblauw Polly-fietsje, lekker makkelijk dus, mijn fiets heette Polly. En ik had een blauw petje van mijn paps gekregen, dat was mijn cap. Boomtakje erbij als zweep, klaar! Haha!

Ik heb het nog aardig lang volgehouden hoor, dat paardengedoe op de fiets. Nog wel tot de laatste klas van de basisschool. Halverwege dat jaar kwam Manjo, en toen had ik dus een echt paard! Het fietsgedoe was toen in één klap afgelopen. Haha!

Een stokpaard had ik ook trouwens, we hielden elk weekend springwedstrijden in de tuin. En oh-oh... als ik aan het mennen ben, heb ik ook de neiging om te gaan lichtrijden in draf... *schaam*