ja t is idd slim om de hele boel te vernieuwen, maar meestal gebeurd dat ook wel (Drukgroep, drukplaat en lager) want als je alleen de plaat vernieuwd breekt ie binnen de kortste keren toch wel weer, en kan je van voor af aan beginnen.
Mooi dat ie weer werkt. Heb dit met mijn golf ook al eens gehad....
Mocht je ooit van plan zijn om je koppelingsplaten te gaan vervangen (en dan ga ik er vanuit dat je een golf type 2 hebt); de prijs van een koppelingsset (drukgroep, platen en lager) valt idd. zoals de wegenwacht al zei wel mee (112,70 euro, bruto). Alleen moet de versnellingsbak er wel compleet uitgehaald worden voordat dit vervangen kan worden. Dit laatste kost dus het meeste, is een uurtje of 5 sleutelen (dus ga bij diverse garages informeren naar de prijs)
En als je dan toch in de garage bent, laat dan de olie van de versnellingsbak gelijk even vervangen door (geen standaard!) maar Castrol Syntrax (of gelijkwaardige) olie. Dan schakelt ie nog veel lichter...