dronken mensen, jullie mening

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Mar2lin

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-02 23:15

avantilover schreef:
jaja marlien je wil het gewoon niet meer weten Haha! }>

oooooh dan ben jij waarschijnlijk nog nooit echt dronken en echt van de wereld geweest! Knipoog

ikben ooit es op een reunie zo dronken geweest (gek he na een fles wodka, halve fles passoa en weet ik veel wat nog emer Lips are sealed ) dat mijn vriendin me alles heeft moeten vertellen wat ik gedaan heb en ook wat ik gezegd heb en toen ik dat hoorde... werd ik er neit vrolijker van! Scheve mond

Avanti

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-05-02 23:23

whahahah, het schijnt dat ik een x tegen een stel eenden heb lopen praten Clown Haha! Daar geloof ik niets van, maar er waren wel eenden Haha! . Maar het grappige was ik zag vandaag een paar eenden op de weg paardestront opeten, en de vrouw zij tegen de eenden, he bah dat moeten jullie niet doen hor.......... Haha! hihih die had er ook eentje op (not maar zou tog kunnen)
Volg je het een beeetje Haha!

Mar2lin

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-02 13:09

tja dat tegen eenden praten is ook niet echt super... ze zeggen neit veel terug denmk ik... dat heb ik vor zover ik weet nog nooit gedaan.... ik doe gekkere dingen! Schijnheilig

Maarten

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-02 13:54

Pffff.... dronken mensen of dronken zijn... Praat me er niet van!! Frusty Ik kan aan de ene kant er wel om lachen als ik een dronken persoon zie, maar aan de andere kant heb ik er een gruwelijke hekel aan als ze zich gaan misdragen. Boos!

Voor mij is het gelukkig al weer een hele tijd geleden en ik hoop het ook nooit meer te worden. Yep... ik geef het toe... ben het in mijn studententijd ook wel een aantal keer geweest. Gelukkig was ik niet een type wat een kwade dronk over zich kreeg, ik werd alleen een stuk losser (gelukkig heb ik daar tegenwoordig geen alcohol meer voor nodig Haha! ), maar wanneer ik ergens mee zat dan kwamen die emoties naar boven en gooide ik al deze emoties eruit (neeeeee.... alleen de emoties *LOL* ). Pff... en dan die kater!! Blegh....

Tegenwoordig drink ik regelmatig een lekker glas whisky (of twee) en heb met iemand afgesproken dat ik het bier laat staan simpel omdat ik er veel te dik van wordt *LOL*. De whisky drink ik omdat ik er enorm van kan genieten, het smaakt me gewoon. Daar komt nog eens bij dat het een lekker goedkoop avondje voor me is als ik alleen maar whisky drink (heb dan aan drie glazen genoeg omdat ik soms wel anderhalf uur kan doen met een glas Lachen ).

Maar om nog even terug te komen op dronkenschap... nope... voor mij nooit meer!!

Avanti

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-05-02 16:50

Nou maaarten van 2 glazen wisky zou ik toch echt stomdronken worden Haha! Ik heb eens 1 klein slokje op Haha! Toen dacht ik nog daar gaat mn slokdarm Haha!