Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

pniekepnak schreef:En ik vind het ook wel weer een beetje hypocriet dat je vis besteld en je dan zo druk maakt om een kreeftje dat op je bord ligt, omdat dat beest toevallig te klein is om als hoofdgerecht gegeven te worden.
Ter verduidelijking: ik heb me er niet over op zitten winden hoor, ik bedacht dat alleen ineens. Dat dat kreeftje eigenlijk voor Jan-met-de-korte-achternaam de schedel was ingeslagen. Van mij mogen ze best een tomaatje vermoorden om m'n bord op te leuken...
En ik hoop maar dat het wel een kwaliteitskreeft geweest is, en niet een die eigenlijk voor kattenvoer bestemd was...
De vis heeft me trouwens uitstekend gesmaakt...
Clautje"]
[quote="Desiree schreef:dieren doden ter decoratie? belachelijk.
Desiree schreef:En dan nog wel levend gekookt, dat deugt al helemaal niet EN dan ook nog eens voor decoratie! De mens en zijn moordzucht.....
Citaat:Geloven jullie nou echt dat die beestjes daar speciaal voor gevangen en doodgemaakt worden?! Beetje naief hoor!
Is gewoon bijvangst, nu wordt er tenminste nog iets mee gedaan. Van mij zou het ook niet hoeven hoor, blaadje sla vind ik best, maar deze reactie vind ik een beetje overtrokken.
) kreeft gekookt heeft. LEVEND inderdaad ja.HugoBoss"]
[quote="Desiree schreef:En dan nog wel levend gekookt, dat deugt al helemaal niet EN dan ook nog eens voor decoratie! De mens en zijn moordzucht.....
Sando schreef:Sterker nog, die voelen daar totaal niets van want een vis heeft geen zenuwstelsel....
(is trouwens wel aanzienlijk trager dan bij de mens)Margreet"]
[quote="Sando schreef:Sterker nog, die voelen daar totaal niets van want een vis heeft geen zenuwstelsel....
(is trouwens wel aanzienlijk trager dan bij de mens)Sando"]
[quote="Margreet"][quote="Sando schreef:Sterker nog, die voelen daar totaal niets van want een vis heeft geen zenuwstelsel....
(is trouwens wel aanzienlijk trager dan bij de mens)
)jantina schreef:Had ik daar gezeten, had ik hem gekraakt en lekker opgepeuzeld!