Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz
Deze man wens je echt een enkeltje maan toe (als je begrijpt wat ik bedoel
)!Valina schreef:Het is net ook weer bij SBS geweest.
Morgen om 23.10 uur weer MEER nieuws bij Opgelicht op ned.2.
Kijken dus!!!
.
opgelicht!
) van de eigenaren van de paarden. Als je niets qua onderhoudskosten voor je paard hoeft te betalen gaat er toch een belletje rinkelen, of heb ik het nu verkeerd? Verder vind ik het wel heel erg voor deze mensen die allemaal zijn opgelicht !!!! Denk je dat je beestje een lekkere oude dag kan slijten........ ben je m kwijt ! freespirit schreef:via 'uitzendinggemist.nl' kun je op internet de uitzending bekijken.
http://portal.omroep.nl/?nav=vxakjBsHEz ... aZtHjPxDeB
fleurtje97 schreef:zou graag met mensen in contact willen komen die daar hun paard heen gebracht hebben. Met meerdere kan je meer ondernemen dan aleen. Er over praten lost niets op er moet gewoon wat aan gedaan worden en die paarden moeten weer terug naar de mensen van wie ze zijn. Voor de mensen die hun paard tenminste terug zouden willen.
Flower schreef:fleurtje97 schreef:zou graag met mensen in contact willen komen die daar hun paard heen gebracht hebben. Met meerdere kan je meer ondernemen dan aleen. Er over praten lost niets op er moet gewoon wat aan gedaan worden en die paarden moeten weer terug naar de mensen van wie ze zijn. Voor de mensen die hun paard tenminste terug zouden willen.
Hij heeft de paarden toch naar het slachthuis gebracht en het slachtgeld in eigen zak gestoken?