NU op ned 2 in opglicht : Paarden

Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

Toevoegen aan eigen berichten

Janski

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-01-06 21:53

ja da's waar .. ik wilde even wijzen op nuttige info over paarden op TV .. maar het lijkt me beter als dit onderwerp een plaats krijgt waar het genoeg aandacht in eeen keer krijgt en niet op 3 verschillende plaatsen ..

NeandroD

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-06 21:57

Wat een vreselijke vent! Deze man wens je echt een enkeltje maan toe (als je begrijpt wat ik bedoel )!
Ik had het verhaal in de Bit ook gelezen, phoe die mevrouw is er nog goed afgekomen. Natuurlijk ook een heel erg verhaal, maar ze heeft haar paardje terug, gelukkig! iemand anders dit artikel ook gelzen?
Ik hoop dat Sadeia ook snel terug komt! En een topic hier over openen lijkt me een goed idee..

Passiepaard

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-06 22:08

Ja ik heb het gelezen, schrok me dood een week er voor stond mijn paard nog bij hem op stal.

Enamorado

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-06 22:09

echt waar??!!!!!

Valina

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-06 22:11

Gelezen? Ik heb samen met mijn vriendin nog net op tijd wat paarden weg weten te halen daar!
Ze had er 2 paarden staan en een vriend en vriendin van haar ook nog allebei 1.
Toen wij het erf afreden met 2 paarden, kwam die Bram met een trailer aanrijden met een onbekend paard.
Weer een slachtoffer? Het weekend daarop was hij verdwenen,...
Hij loog werkelijk alles aan elkaar!
Ik geloof dat hij nu weer met advertenties op marktplaats staat.
Let dus op mensen!!!!

Passiepaard

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-06 22:26

gezien bedoel ik natuurlijk, ben beetje van het padje af door alles. Ik heb ook een hond lopen van het hele gebeuren. Dus het zet je allemaal wel even aan het nadenken.

Ik denk wel dat Shadea nog leeft, weet helaas neit waar. Als ik het wist zou ik het meteen melden. Jammer dat de foto niet een duidelijke bles laat zien, want dit zegt helaas niet zoveel.

Groetjes

Valina

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-06 22:50

Het is net ook weer bij SBS geweest.
Morgen om 23.10 uur weer MEER nieuws bij Opgelicht op ned.2.
Kijken dus!!!

meisjeJarig

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-06 22:55

Valina schreef:
Het is net ook weer bij SBS geweest.
Morgen om 23.10 uur weer MEER nieuws bij Opgelicht op ned.2.
Kijken dus!!!

Dan is de herhaling van vandaag van opgelicht.

Valina

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-06 23:04

wat apart, ze zeiden toch echt bij SBS, morgen MEER nieuws,....

10y

Re: NU op ned 2 in opglicht : Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-06 00:06

Dat ging over een paardenrusthuis en om gezelschapspaarden. Die man bood een plekje aan, kostenloos (???) en bracht ze dan naar de slacht om het geld te beuren. Morgen inderdaad verder in opgelicht op Ned. 2

MotherGoose

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-06 00:31

Ik heb vanavond ook gekeken ... Ik heb er gewoon geen woorden voor ; ongeloofelijk dat mensen tot zoiets in staat kunnen zijn .

Diegenen die hun paarden terug hebben kunnen halen mogen van geluk spreken... Zou het misschien een idee zijn om van Sadeia voorpagina nieuws te maken op bokt ??

freespirit

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-06 00:44

tessie1985

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-06 00:55

ik ga morgen gewoon kijken... mischien komt er toch nog wat nieuws...

lailapri

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-06 05:15

Ik heb ook gekeken en hoop dat het paard boven water komt.

Odess

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-06 09:52

Ik heb het gisteren gezien, echt verschrikkelijk dat iemand zoiets kan doen. Die van mij geef ik dus nooit uit handen als ze oud is, je kan echt niemand meer vertrouwen. Ik hou mijn ogen in ieder geval open!

Megan_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-06 09:54

Bah ik heb het ook gezien en er waren echter behooooorlijk wat mensen door die Bram opgelicht!

Cheeffie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-06 10:23

Ik heb gister ook een stuk zitten kijken met tranen in mijn ogen. Echt verschrikkelijk dat er zulke mensen bestaan! Die mensen dachten hun paard een goede oude dag te geven en krijgen later te horen dat ze waarschijnlijk naar de slacht gebracht zijn. Tegenwoordig kan je echt niemand meer vertrouwen.

BloemBloem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-06 10:26

Ik heb een klein stukje gezien op SBS, maar ik vind het ook wel een klein beetje naïf (schrijf je dit zo ) van de eigenaren van de paarden. Als je niets qua onderhoudskosten voor je paard hoeft te betalen gaat er toch een belletje rinkelen, of heb ik het nu verkeerd? Verder vind ik het wel heel erg voor deze mensen die allemaal zijn opgelicht !!!! Denk je dat je beestje een lekkere oude dag kan slijten........ ben je m kwijt !

fleurtje97

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-06 14:58

zou graag met mensen in contact willen komen die daar hun paard heen gebracht hebben. Met meerdere kan je meer ondernemen dan aleen. Er over praten lost niets op er moet gewoon wat aan gedaan worden en die paarden moeten weer terug naar de mensen van wie ze zijn. Voor de mensen die hun paard tenminste terug zouden willen.

Sempre

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-06 15:01

Woogy

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-06 15:06

eigenlijk weet je maar op een manier of een paard helemaal gezond is of je moet goed vertrouwen hebben.
mijn pony kocht ik uit goed vertrouwen en het ergste wat zij mankeert zijn wat kleine galletjes op d'r achterbenen die komen en gaan(soms zijn d'r benen superstrak en een andere keer komen ze weer een beetje op) daar heb ik gewoon veel geluk mee gehad maar ja spijtig dat er ook mensen zijn die het anders doen

BloemBloem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-06 15:16

fleurtje97 schreef:
zou graag met mensen in contact willen komen die daar hun paard heen gebracht hebben. Met meerdere kan je meer ondernemen dan aleen. Er over praten lost niets op er moet gewoon wat aan gedaan worden en die paarden moeten weer terug naar de mensen van wie ze zijn. Voor de mensen die hun paard tenminste terug zouden willen.

Hij heeft de paarden toch naar het slachthuis gebracht en het slachtgeld in eigen zak gestoken?

Maaikies

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-06 15:37

Flower schreef:
fleurtje97 schreef:

Hij heeft de paarden toch naar het slachthuis gebracht en het slachtgeld in eigen zak gestoken?

Ja, dat heeft hij inderdaad al met verschillende paarden gedaan. Maar hij heeft ook paarden doorverkocht. Of hij heeft ze gehouden en ze laten dekken. Dus het kan wel zijn dat er nog paarden in leven zijn die daar zijn gebracht.

BloemBloem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-06 15:41

Godzijdank!!!

Laten we hopen dat er nog een aantal paarden te traceren zijn en terug kunnen worden gebracht naar hun huidige eigenaar

Mar77

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-06 18:13