Ja, dat vind ik ook altijd wel "leuke" en spectaculaire dingen. Dergelijke verhalen staan 's maandags ook vaak in de Telegraaf.
BartVB
Eigenaar
Geplaatst: 04-05-01 16:26
Ik vind die man echt zo enorm Ik krijg echt spontaan braakneigingen als ik die vent zie of hoor..
Echt heeeeeeeeel lage, sensatiezoekerige items heeft ie altijd
Totaal geen inhoud, alleen zo veel mogelijk sensantie. Bah.
Als je um ziet, mol z'n gezicht ofzo zodat ie niet meer normaal kan praten... Zijn we daar ook weer van af. Brr.. wat een programma's zijn dat.
Oh, nog zoiets in ongeveer dezelfde trant.. Die 112 achtige programma's..
Lig je daar na een zwaar auto ongeluk bijna in 2en gescheurd op de snelweg, staat er ineens een camera ploeg om je heen.. Die dan ook nog ff de brandweer en ambulance personeel in de weg lopen. Gatver.. Dat mensen daar ook naar kunnen kijken zeg. Puur leedvermaak op de meest walchelijke en lage manier die maar denkbaar is (nou ja, bijna anyway, het zal vast _nog_ wel erger kunnen).
Ik kan dat soort lage programma's dus ECHT niet uitstaan..
BartVB
Eigenaar
Geplaatst: 04-05-01 16:28
Indeed, de Telegraaf.. Treffend..
Daar zal ik het dus al helemaaaaaaal maar niet over hebben..
'k weet niet. Da's allemaal niet mijn, eeeh, hoe zeg je dat netjes en niet kwetsend?
Nou ja, ik lees het in iedergeval niet.. Net als de Privé en de Story enzo
Laui!
Geplaatst: 04-05-01 16:40
niet mijn pakkie an... Precies Bart! Ben het helemaal met je eens. Vind al die sensatiezoekende banketstaaf's echt te erg... Breekijzer, de week van willibrord, pr de vries... Heel erg...
Bartje
Geplaatst door de TopicStarter: 04-05-01 17:01
je kunt zo'n programma als 112 weekend ook zien als dat ze gewoon laten zien hoe bijvoorbeeld de politie en brandweer handelen bij dingen.
Maar dat is idd weer de andere kant.. moet jou opzich ook wel gelijk geven, Bart
BartVB
Eigenaar
Geplaatst: 04-05-01 17:16
Hahahahaha, ja.. DIe programma's benaderen het allemaal op een heeeeeeeeel erg educatieve wijze..
Tsk.. Het is pure sensatiezoekerij als je het mij vraagt.. Ik op dat soort programma's..
Karin
Geplaatst: 04-05-01 18:49
Ik moet zeggen dat ik het helemaal met Bart en Laui eens ben. En laat dit maar een one-liner zijn (of two-liner dan), maar zo zou ik het ook gezegd hebben!
Maaike
Geplaatst: 04-05-01 19:16
maar bij de week van willibrord was laatst wel een goed item vond ik. over dat apencentrum in rijswijk. zijn nog acties uit voortgekomen waar ik t helemaal mee eens was en er zijn 100 apen vrijgekomen van de 1600 (!!) nog 1500 te gaan....
Laui!
Geplaatst: 04-05-01 19:46
da's op zich wel goed, maar wat ergerde ik me aan W die helemaal aan het kicken en kwijlen was op zichzelf omdat hij wel een hele dag in de bak had gezeten... Gossie... Mijn ouders vdonen het ook goed wat hij deed, maar ik lag echt met tig bakjes op de bank te jakkes hee. Ook om de aapjes hoor, maar als W dan met zijn k*tkop erbij komt vertellen hoe geweldig hij wel niet is dat hij de aapjes redt, nou doe mij dan nog maar 10 bakjes....
Maaike
Geplaatst: 04-05-01 19:50
ja dat ben ik wel met je eens laui maar vond t op zich een hele goede actie. zo zielig al die aapjes!!! maar ja je doet er zo weinig aan en dan vind ik t knap dat hij er heen stapt en dan wel wat probeert te doen. lekker overdreven wel dat ie toen ie in de bak zat plotseling overal in de krant stond...
Nathalie
Geplaatst: 04-05-01 19:54
dat van die aapjes vond ik ook een goede actie! die had ik ook gezien!! Alles met dieren vind ik meestal wel goed maar die andere dingen vind ik echt on-boeiend
Laui!
Geplaatst: 04-05-01 20:01
het op de borstslaan gehalte is bij hem echt SKYHIGH, en daar heb ik echt heel veel bakjes voor nodig. Die aapjes was gewoon zielig, en ik moet toegeven dat het flink leffen van hem was om daar zo naar binnen te lopen en te filmen! Maar wat er niet bij verteld wordt is dat de VPRO dat al veel eerder gedaan heeft. En die geven daar niet zo veel media aandacht aan (op zich jammer, want dan gebeurt er niet zo veel voor die aapjes, maar iig heel wat minder arrogantie). Ze hebben nl bij W heel veel VPRO beelden gebruikt. VPRO pissig, en laatst zag ik dus: archief VPRO in beeld staan (eergister oid). Nu allemaal acties. nOu, hebben we daar Willibrord voor nodig? Ik zou er spontaan presentatrice bij de VPRO voor worden. Vind de VPRO een beetje zuigen, maar nog altijd stukken beter dan Willie!
R_MW
Geplaatst: 04-05-01 20:09
Dat van die apen was zeker goed!!! ik zit bij de zoon van Willibrord in de klas. Hij is wel aardig. Vorig jaar kwam Willibrord hem wegbrengen om hem succes te wensen op school. Toen liep W. toch verwaand over het schoolplein !!!!!! Toen zijn er een stel W. gaan bekogelen met broodkorstjes echt grappig, maar ook heel logisch want W. is soms (vaak) echt om van te kotsen! Net als de telegraaf, peter r de vries en al die andere oliebol! xxx Roos
Bartje
Geplaatst door de TopicStarter: 04-05-01 20:12
over bekende mensen en school gesproken...
ik zat bij de kinderen van Hans Kazan op school.. tja.. ik denk dat dit eigenlijk wel genoeg zegt..
om de 1 of andere reden nodigde school hem ook nog elk jaar uit om van die stomme truukjes te doen met ringen enzo...
Hans Kazan is trouwens overleden he..
Hij is overreden door een goocheltruc
gheghe, was het maar waar!!!
R_MW
Geplaatst: 04-05-01 20:14
hahaha Die is echt goed!!!!!! Ik woon in het Gooi dus ik word doodgegooid met bn'ers. Af en toe wel grappig maar soms om van te xxx Roos
Laui!
Geplaatst: 04-05-01 20:23
Ik zit bij het nichtje van W in de klas, en zn neefje (haar broertje dus) zit ook bij mij op school. En verder niet zo veel celebs. Woonde wel in de zelfde straat als Toon Hermans, die is wel dood. En hier in de buurt wonen de kids en de ex (??) van Rob de Nijs, hem zelf zie ik nooit. Mijn broer heeft haar hondje trouwens overreden, kreeg hij nog geld voor zijn brommer ook. En ze heeft paarden ook, maar wat een afgejakker zeg. Altijd als ik haar tegen kom is haar paard zeiknat, ach ja... We reden trouwens op de hei bij H'sum en daar kwamen we ook allemaal beroemdheidjes tegen. Echt lachen, en wij maar knoerdhard over de hei speren.. tja, je hebt een exracer of niet!
Soraya
Geplaatst: 04-05-01 22:07
haha bartje zien struikelen!
Jah dat wil ik nou eens zien!
Ontario
Geplaatst: 05-05-01 11:18
Ik moet dit zieieieieieieieieieien!!!!
Ik bedoel, ik moet Bartje met stokpaardje en al zien struikelen, en dan die hele ploeg erachteraan, rollen allemaal een voor een om.....whaaaaaaaahahahaaaaaaa *lol*