Wat vinden jullie nou de SLECHTSTE winkel van Nederland?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

smurf1988

Re: Wat vinden jullie nou de SLECHTSTE winkel van Nederland?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-06 13:56

coolcat & skooter, vind de kleding er niet mooi, en ook nog slechte kwaliteit en dan ook nog zulk aso personeel...

Veromoda is hier echt geweldig!!

Sophie_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-06 13:56

C1000 en McDonalds.

Noeps

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-06 13:58

EsSther schreef:
de kruidvat in leek...... pppfff als je daar wat zoekt, moet je eerst over 30 d0zen stappen,. zo'n volle winkel... en dan vinden ze het nog gek als je vraagt dat je iets zoekt!

Echt een ramp.

En de over de kwaliteit van de Zeeman ben ik ook niet te spreken.

vuurneon

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-06 13:59

zeeman is echt waardeloos bij mij in de wijk.. steletje anita's die je allemaal aangapen

Flying_Angel

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-06 14:04

een soort groente winkeltje met snoep bij ons in de buurt, als je binnenkomt, en je wilt alleen kijken zegt ie al waar alles ligt, en hij houd je constant in de gaten echt vreselijk, btw er lopen ook mieren over het snoep dus ik kom er nooit weer

Flore

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-06 16:22

van Cranenbroek (dhz zaak) echt vreselijk. Het personeel weet niks (nee sorry, dat moet u aan iemand anders vragen) en de volgende zegt hetzelfde. Bij de kassa duurt het ook ontzettend lang en de spullen zijn vaak niet goed geprijst. En als je iets uit het magazijn moet hebben (tuinmeubelen of zo) kan je er wel een halve dag voor uittrekken.

Brit

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-06 17:03

De zeeman is hier juist wel goed

Alleen soms zitten er van die oenen achter de kassa

Slechtste winkel vind ik de blokker ook wel.. De mensen die er werken zijn vaak erg onvriendelijk.

napoleon

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-06 17:48

Wat ik echt altijd een super slechte winkel vind/vond was Slagerij Arie de Knaller, ik weet alleen niet of hij nog bestaat

Echt het meest ranzige vlees en na controle en het bericht van de keuringsdienst van waren dat er muizenkeutels tussen het vlees lagen was ik helemaal genezen Dan maar geen goedkoop vlees.........

Verder heb ik geen hoge pet op van de Mac en Bakkerij Bart (dit vanwege de slechte hygiene in de winkel)

snoeppapier

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-06 18:23

Als het ff kan, loop ik de Kruitvat voorbij

Niet alleen hier in Spijkenisse vind ik het een rotzaak, maar ook in Rotterdam ben ik een keer aso behandeld. Toen is er ook direct een klachtenbrief naar Hoofdkantoor gegaan

Het is er altijd een rommeltje, 9 van de 10x zijn artikelen niet geprijsd of zit er geen kaartje voor. En als je dan gaat vragen aan een medewerkster in de winkel of ze de prijs weet: "Ja euh, dan mot je maar effe naar de kassa vragen". Of als je op donderdag (3 dagen nadat de folder uit is gekomen) komt vragen of ze een folderartikel nog hebben. "Euh...weet ik niet hoor. Misschien wel, maar kan ook dat we dat nog uit moeten pakken."

Tsja, kan aan mij liggen, maar lijkt mij dat je éérst zorgt dat de folderartikelen in de schappen liggen en dan de rest vult?

silver

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-06 18:45

Kellebel88 schreef:
Als het ff kan, loop ik de Kruitvat voorbij

Niet alleen hier in Spijkenisse vind ik het een rotzaak, maar ook in Rotterdam ben ik een keer aso behandeld. Toen is er ook direct een klachtenbrief naar Hoofdkantoor gegaan

Het is er altijd een rommeltje, 9 van de 10x zijn artikelen niet geprijsd of zit er geen kaartje voor. En als je dan gaat vragen aan een medewerkster in de winkel of ze de prijs weet: "Ja euh, dan mot je maar effe naar de kassa vragen". Of als je op donderdag (3 dagen nadat de folder uit is gekomen) komt vragen of ze een folderartikel nog hebben. "Euh...weet ik niet hoor. Misschien wel, maar kan ook dat we dat nog uit moeten pakken."

Tsja, kan aan mij liggen, maar lijkt mij dat je éérst zorgt dat de folderartikelen in de schappen liggen en dan de rest vult?

Heee..beetje dimmen over het Kruidvat he?! haha!

Nee je hebt wel gelijk hoor! ik werk zelf bij Kruidvat (tenminste..ben er nu even tussenuit, maar ga er over 2 maanden weer werken) en het is wel vaak een rotzooi. Nou hebben we eindelijk een nieuw pand gekregen, dus het is er nu echt super mooi en super netjes.

Maar bij ons in het filiaal zijn we (al zeg ik het zelf) erg klantvriendelijk. Er komen zelfs mensen speciaal naar ons filiaal omdat ze het bij ons zo gezellig vinden, en dat ze zo goed geholpen worden. Dus het heeft natuurlijk altijd te maken met het filiaal zelf. Ik vind dat Kruidvat qua assortiment echt een super goeie winkel is. Ze hebben hele leuke dingen voor lage prijzen.

Wat ik trouwens zelf een slechte winkel vind is de Alber Heijn bij mij in het dorp. Er liggen gewoon dingen in het schap die 3 weken over de code zijn. En als ik dit dan wil aangeven, dan kijken ze je aan alsof je loopt te zeiken om niks.

Mijn broertje werkt bij de AH, en hij heeft wel eens iets aan zijn baas gegeven wat 10 dagen over de code was, en toen zei zijn baas "ach, leg maar terug, dat zien de klanten toch niet". Nou dat is toch te gek voor woorden.

Dus ik nomineer de AH!

bergkraai

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-01-06 18:49

Ja dat is idd erg raar! Maar goed, ik vind AH juist een van de betere supermarkten in de buurt (zoniet de beste!)

silver

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-06 18:58

bergkraai schreef:
Ja dat is idd erg raar! Maar goed, ik vind AH juist een van de betere supermarkten in de buurt (zoniet de beste!)

Zo zie je maar weer wat voor invloed de service op klanten kan hebben. Het ligt voornamelijk aan de kwaliteiten van een filiaal. Het bedrijf zelf kan heel goed zijn, maar het is maar net wat je ervan wilt maken!

fjordnina

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-06 19:01

Met stip op nummer 1: www.taartenwinkel.nl Ze hebben ook gewoon een filliaal ergens in het land. op 29 dec 2005 bestel je een taart die op 3 januari 2006 geleverd moet worden. Ruim op tijd dus. Op 3 januari rond een uur of 5 heb ik nog steeds geen taart gezien. Dus ik met dat zooitje gebeld. Krijg ik als antwoord, de taart heeft hier de status, geleverd. Ik ga eens even bellen met de bakker die die taart had moeten maken en afleveren, dan bel ik u daarna terug

Om 10 voor 6 zelf maar weer gebeld. Ja, de bakker is aan het uit zoeken hoe het zit. Daarop heb ik gezegd dat ik die taart 's avonds nodig had, en dat ik nu dus nog 10 minuten had om naar mijn eigen bakker te gaan. ja, ja, dat is natuurlijk vervelend mevrouw. Waarop ik weer zei, ja meneer heel vervelend voor u in dit geval want ik bestel de taart af.

Daar kon hij dan wel inkomen, hij zou me de volgende dag opnieuw bellen hoe dat nu precies zat met de niet geleverde taart. Ik heb er nooit meer wat van weer gehoord.

Loesss

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-06 19:02

Blokker. In Oisterwijk in ieder geval. Wat een verschrikkelijk personeel.... aargh!

Adrija

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-06 19:03

Aldi('s) in Leiden. Vaak niet vriendelijke lui achter de kassa.

Olympia

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-06 19:39

Draakje schreef:
Slechte winkels...... Uhm dat zijn voor mij de winkels waar je, zodra je binnen komt, al gelijk wordt gevraagd of ze je kunnen helpen en dat terwijl je nog niet eens rond hebt kunnen kijken. prima dat het personeel behulpzaam wil zijn, maar vaak is de timing slecht.
dan heb ik meestal al geen zin meer om rond te kijken omdat het wat opdringerig overkomt.
Vaak zijn dat kledingzaken, electronica, dierenspeciaalzaken enz
Al kan het personeel nog zo beleefd zijn, zodra ik een voet binnen de deur zet en ze gelijk komen met de vraag of ze me kunnen helpen enz, dan hoeft het voor mij al niet meer. ik vind het best dat ze vragen of ze je kunnen helpen, maar niet gelijk bij binnen komst.

Ik ben dan al gelijk in staat om de winkel weer uit te lopen, heb daar zo'n hekel als ze gelijk al op je af komen.. Als ik iets te vragen heb zoek ik vanzelf wel iemand..

Edit: En ik heb een hekel aan winkels die is in de reclame hebben en als je dan de dag van de reclameactie naar die winkel toegaat : We hebben het nog niet binnen gekregen.. Of Sorry het is al helemaal uitverkocht.. Bah..

biep

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-06 19:43

Ik vind het heel erg een verschil per plaats.

hier bij mijn ouders in Apeldoorn (klein gat ) is het personeel in 9vd 10 winkels veeel beleefder en persoonlijk dan in de grote stad (A'dam) waar ik woon.

Daar zijn bijna alle winkels een stuk slechter qua service ed. dan in Apeldoorn.

Sooff

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-06 19:50

Alle winkels waar levende dieren verkocht worden.
En de Kruidvat vind ik ook vreselijk, zo'n mens ging mn hele tas onderzoeken of ik niks gejat had.

snoeppapier

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-06 19:53

silver schreef:
Heee..beetje dimmen over het Kruidvat he?! haha!

Oké, oké, uitzonderingen daargelaten 't is dat 'jouw' Kruitvat te ver weg is van hier, anders zou ik het overwegen 't daar nog es te proberen Klantvriendelijkheid vind ik overigens het belangrijkste, als het dan een rotzooi is kijk je daar snel overheen als je gewoon netjes behandelt wordt

Denk dat problemen binnen een winkelfiliaal ook voor een groot deel aan de leiding ligt hoor. Ik heb bij de HEMA hier in Spijkenisse gewerkt, dat was ronduit een rampenzaak! Vreselijke leiding, tussen de bedrijfsleidsters onderling was er al haat en nijd zo nu en dan, en dat had z'n weerslag op het personeel. En dat zag je uiteindelijk terug in de winkel; een ongeordende rotzooi over het algemeen

Lieneke_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-06 20:03

De (WO)men @ Work..
zoon leuke winkel!! alleen dat personeel.. word je echt schijtziek van.. sta je daar kleren t kijken.. komt er zon vrouwtje naar je toe, jaaa wat vindje leuk? wat is je maat.. komt ze met de meest afschuwlijke ( & dure) kleren aanlopen.. jaa pas maar, pasmaar! en dan zeg ik ja maar dit zoek ik niet echt.. jaaa pas tochmaar.. mischien staat harstikke leuk!
en allemaal zoo.. argh.. dan loopik uiteindelijk gewoon snel die winkel uit hoor..

Dooortje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-06 20:09

girltju94 schreef:
WIBRA & ZEEMAN pfff

helemaal mee eens alles slecht en rommel dingen hebben ze daar en heeft totaal geen uitstraling volgens mij is het personeel wel goed daar(weet het niet zeker kom er nooit)

Antistar

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-06 20:15

Zeeman, en de scooter.. lidl vind ik ook vreselijk

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-06 20:15

ingeborg schreef:
Aldi('s) in Leiden. Vaak niet vriendelijke lui achter de kassa.

idd! ik kwam daar jaren geleden een keer, mn opa kocht daar altijd wat dingetjes die ze bij andere supermarkten niet verkochten. Nou, ik werd daar dus zo aan de kant gewerkt door zo'n medewerkster!
en dan ging mn opa afrekenen, en dat duurde wel een uur
om dan nog maar te zwijgen over de winkel zelf, jongejonge kunnen ze die dozen niet gewoon uitpakken!

blackheart

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-06 20:54

Scooter,, zulke foute ordinaire goedkope stijlloze kleding!

Urielle

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-06 21:00

Olympia schreef:
Edit: En ik heb een hekel aan winkels die is in de reclame hebben en als je dan de dag van de reclameactie naar die winkel toegaat : We hebben het nog niet binnen gekregen.. Of Sorry het is al helemaal uitverkocht.. Bah..

Maar dat is zo'n drama! Ik heb gewerkt in een winkel met kleding, ondergoed, schoenen etc. Kwamen er spullen binnen van de folder en het ene kreeg je dus na drie maanden NOG niet verkocht, het andere was binnen het uur weg! En dat was in elk geval niet naar mijn smaak ingedeeld