Veromoda is hier echt geweldig!!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
EsSther schreef:de kruidvat in leek...... pppfff als je daar wat zoekt, moet je eerst over 30 d0zen stappen,. zo'n volle winkel... en dan vinden ze het nog gek als je vraagt dat je iets zoekt!
Kellebel88 schreef:Als het ff kan, loop ik de Kruitvat voorbij![]()
Niet alleen hier in Spijkenisse vind ik het een rotzaak, maar ook in Rotterdam ben ik een keer aso behandeld. Toen is er ook direct een klachtenbrief naar Hoofdkantoor gegaan![]()
Het is er altijd een rommeltje, 9 van de 10x zijn artikelen niet geprijsd of zit er geen kaartje voor. En als je dan gaat vragen aan een medewerkster in de winkel of ze de prijs weet: "Ja euh, dan mot je maar effe naar de kassa vragen". Of als je op donderdag (3 dagen nadat de folder uit is gekomen) komt vragen of ze een folderartikel nog hebben. "Euh...weet ik niet hoor. Misschien wel, maar kan ook dat we dat nog uit moeten pakken."![]()
Tsja, kan aan mij liggen, maar lijkt mij dat je éérst zorgt dat de folderartikelen in de schappen liggen en dan de rest vult?
bergkraai schreef:Ja dat is idd erg raar! Maar goed, ik vind AH juist een van de betere supermarkten in de buurt (zoniet de beste!)
Draakje schreef:Slechte winkels...... Uhm dat zijn voor mij de winkels waar je, zodra je binnen komt, al gelijk wordt gevraagd of ze je kunnen helpen en dat terwijl je nog niet eens rond hebt kunnen kijken. prima dat het personeel behulpzaam wil zijn, maar vaak is de timing slecht.
dan heb ik meestal al geen zin meer om rond te kijken omdat het wat opdringerig overkomt.
Vaak zijn dat kledingzaken, electronica, dierenspeciaalzaken enz
Al kan het personeel nog zo beleefd zijn, zodra ik een voet binnen de deur zet en ze gelijk komen met de vraag of ze me kunnen helpen enz, dan hoeft het voor mij al niet meer. ik vind het best dat ze vragen of ze je kunnen helpen, maar niet gelijk bij binnen komst.
silver schreef:Heee..beetje dimmen over het Kruidvat he?! haha!![]()
![]()
girltju94 schreef:WIBRA & ZEEMAN pfff
ingeborg schreef:Aldi('s) in Leiden. Vaak niet vriendelijke lui achter de kassa.
Olympia schreef:Edit: En ik heb een hekel aan winkels die is in de reclame hebben en als je dan de dag van de reclameactie naar die winkel toegaat : We hebben het nog niet binnen gekregen.. Of Sorry het is al helemaal uitverkocht.. Bah..