Sauna wat vinden jullie?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

juthi

Re: Sauna wat vinden jullie?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-06 11:33

tja.. ik vind het heel normaal..

ik ging regelmatig met mijn 3 zusjes en broer.. plus de aanhang..
tja.. het is maar net wat je normaal vind..

Machie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-06 11:35

ik vind er ook niks raars aan

Ik heb het geluk dat een vriendin van me er eentje thuis heeft, dus we daar vaak met zn tweeen ingaan

LovingTweety

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-06 11:37

Sauna is zoooo lekker!! Lekker dat luie zweet uit je lichaam.

ellenlouise

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-06 11:38

amberp schreef:

Nou, ik zou in elk geval nooit met m'n werk gaan. Ik hoef echt het klokkenspel van m'n baas niet te zien. Krijg ik vast niet meer van m'n netvlies

SassieSjaak

Re: sauna

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-06 11:43

Je wordt toch ook bloot geboren.

En mensen gaan daar heen voor hun ontspanning en niet om mensen te kijken.
Trouwens flik flooien in de sauna mag niet.

Ik vind de sauna heerlijk!!!!

Mannen, vrouwen, jong, oud, ik kijk nergens meer van op.

Ik ben in centre du Laq geweest in Pijnacker, Thermen elyseum in Bleiswijk vind ik er mooi alleen het is er erg gehaast.
En laatst ben ik in Thermen in Papendrecht geweest was ontzettend gezellig!!! Gemengt vind ik het gezelligste.

I love the sauna heerlijk voor je ontspanning.

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-06 11:55

@ cheeffie @ Flower: Heb op de Site van Blijswijk gekeken, denk dat ik een keer ga afreizen naar het Noorden, so zeg daar hebben ze echt alle mogelijke saunafaciliteiten die je je maar in kan denken!!

Wat vonden jullie daar precies van.

@ Plucker, hoe bedoel je gehaast?

SassieSjaak

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-06 11:58

@ Vonneke de mensen die in Bleiswijk komen die vind ik gehaast in de zin van.. snel snel snel even naar de sauna en na 2 uur dan zie je die mensen niet meer... Papendrecht was gezellie lekker kletsen met ierdereen... daar bleiswijk is iedereen op zichzelf en denken 36 uur in 24 te stoppen...

Faciliteiten zijn er perfect alleen de mensen... vind ik niet Relaxd.

Snap je?

juthi

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-06 11:58

ellenlouise schreef:
amberp schreef:

Nou, ik zou in elk geval nooit met m'n werk gaan. Ik hoef echt het klokkenspel van m'n baas niet te zien. Krijg ik vast niet meer van m'n netvlies

Ja ok.. ik mijn bazen of mijn leraren ook niet.. maar ja die kans is ook niet zo heel groot

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-06 12:15

@ Plucker: op die manier pff 2 uurtjes, dan kun je echt nog niet relaxed zijn!!
had net op hun site gekeken en het ziet er echt wel heel erg goed en mooi uit!
Mag je daar van alle saunafaciliteiten gebruik maken?
Denk dat ik maar eens afreis naar het Noorden

snoeppapier

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-06 12:24

Ah, sauna vind ik echt zalig!

De eerste keer dat ik naar de sauna ging was tijdens een vakantie met m'n (ex)-vriend. Ik ging met zijn zus en moeder. Vond het al een beetje eng enzo om helemaal bloot te moeten, maar om dan je schoonmoeder in volle glorie te moeten aanschouwen...
Gelukkig hoefde je alleen in de sauna zelf naakt en mocht je in de baden met badkleding

Zelf ga ik wel eens met een vriendin naar de sauna in Schiedam. Echt prachtig daar, hele fijne sfeer ook. Inmiddels ben ik eraan gewend dat je daar in je blote bips rondloopt. En eigenlijk ís het ook niet raar als je er goed over nadenkt...een bloot lijf is niets om je voor te schamen

SassieSjaak

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-06 12:26

vonneke schreef:
@ Plucker: op die manier pff 2 uurtjes, dan kun je echt nog niet relaxed zijn!!
had net op hun site gekeken en het ziet er echt wel heel erg goed en mooi uit!
Mag je daar van alle saunafaciliteiten gebruik maken?
Denk dat ik maar eens afreis naar het Noorden

Jah, behalve de massages en gezichtsbehandelingen, nagels laten doen, enzo.

En er zitten echt heeel veeel sauna in, droog, nat, en vooral in de zomer is het buiten zitten zonnen in je naakie echt super lekker vind ik zelf haha

SassieSjaak

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-06 12:28

Ik vind de sauna echt heerlijk, een goed gevoel geeft het me!!!

En ik vind het toch ook horen bij het grootworden.... bloot zijn is niet raar...

Ik ga al naar de sauna vanaf mijn 15e.

Megan_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-06 12:31

Flower schreef:
Vonneke niets vreemds aan hoor !!!!
Het is heerlijk, dus waarom zou je het niet doen !
In Bleijswijk zit echt een hele mooie, kan alleen niet zo snel op de naam komen Je hebt daar zelfs een sauna waar een muur een aquarium is vol met kleurrijke visjes echt prachtig !!!

Dus niets van aantrekken, gewoon lekker naar de sauna blijven gaan !

Elysium..

Hmm ik vind Sauna's helemaal geweldig maar voel er niks voor om in me nakie te lopen dus ik ga voor Sanadome te nijmegen!

SassieSjaak

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-06 12:37

Ik vind naakt echt heerlijk, waarom weet ik niet gewoon voel me lekker en vooral zeker!!!!

Cheeffie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-06 12:38

@ vonneke; Elysium is zeker de moeite waard! Het is er echt heel groot en een tip: als het erg druk is moet je naar het gebouwtje gaan waar ze de behandelingen geven, er zit daar ook een zwembad, een infraroodsauna, een douche en 2 whirpools. Een hoop mensen weten dat niet en heb al een paar keer gehad dat mijn vriendin en ik daar gewoon met z'n tweetjes waren.

Op de behandelingen na mag je overal gebruik van maken, er staan ook flessen met olie en bodylotion, vooral de olie is super. Eten is ook erg goed daar en de bediening vriendelijk. Het zoutwaterbad buiten is ook super.

Als je meer vragen hebt, pm me maar!

Marg

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-06 12:47

Ik vind de sauna altijd heerlijk.

Een dagje er lekker tussen uit en een zacht velletje hou je er aan over!

Morrie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-06 12:52

nooooo way, echt never........

mijn ex had een sauna in huis, daar kreeg ik het altijd al spaans benauwd in en van het idee in je blootje te moeten lopen waar andere mensen bij zijn, krijg ik het nog véél benauwder...... dus voor mij echt helemaal nooit....

het jaarlijkse bedrijfsuitje eindigt dit keer met een bezoek aan een sauna, ik weet dus al dat ik die dat te "ziek" ben om de deur uit te kunnen.....

grassie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-06 13:06

Ik ga liever naar van die Thermen achtige dingen, met allemaal baden met verschillende 'smaakjes' enzo . Heb niet zoveel met sauna's zelf, krijg het na 5 minuten al spaans benauwd in die dingen. Maar ik vind alles erom heen (de zwembaden, relaxt sweertje, sapjes drinken) heerlijk! Ik was laatst in het Sanadome (nijmegen) maar daar droeg iedereen gewoon badkleding.
Vroeger ging ik regelmatig met mijn moeder naar de sauna , gewoon naakt. Nu ga ik liever naar iets waarbij je badkleding aan mag houden (in de sauna is naakt wel lekker maar daar ga ik dus toch nooit lang in, en verder draag ik net zo lief m'n bikini), maar ik zou naakt ook geen ramp vinden hoor. Lijkt me hooguit wel gek om dan bekenden tegen te komen .

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-06 13:08

Daar zat ik laatst idd ook aan te denken. Werk in Son en ging in Son naar Thermae, wat zou er gebeuren als ik patienten tegen zou komen........

karton

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-06 13:11

In een vakantiehuisje van ons zat een sauna.
Daar gingen we dan in, maar met bikini aan..
Ach, ik vind het wel lekker, maar ik heb er allemaal geen geduld voor. Je moet maar stil zitten en oh, ik ben het na een kwartier zat

Morrie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-06 13:13

Citaat:
Lijkt me hooguit wel gek om dan bekenden tegen te komen .

als ik de verhalen van mijn collega;s hoor zal dat wel de reden zijn dat ze altijd in verweggistan naar een sauna gaan terwijl die dingen bij ons in de buurt er ook zijn.....

Tyrza

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-06 13:17

Cheeffie schreef:
Het zoutwaterbad buiten is ook super.

Oei... daar heb ik nog een leuke anekdote van

Had die dag met mijn blote benen een paar hooibalen gesjouwd. Ging die avond in het zoute water..... auwwwwww!!!! Alsof er allemaal naalden in mijn been werden geprikt!!!!!

Zelfs na uitgebreid douchen nog een hele tijd last van gehad

Maar buiten dat was het heerlijk hoor!

Elysium is ook mijn sauna

BlackWych

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-06 13:18

Tips voor de mensen die het zo benauwd krijgen in de sauna: (mijn moeder en ik hebben daar ook veel last van en daarnaast heb ik ook nog een lage bloeddruk)

Zorg dat je warme voeten hebt en begin in de infraroodsauna en niet 1 keertje aanzetten maar net zo vaak totdat je gaat zweten.

Niet gelijk bovenin gaan liggen, maar in het midden of lager.

Ga liggen, niet zitten, want dan zitten je voeten en je hoofd in een andere temperatuurzone.

Toen mijn tante voor het eerste met mijn moeder mee ging, wilde ze ook ver weg dus naar Thermen2000 in Limburg... komen ze m'n nicht tegen met haar (toen) nieuwe vriend

=^.,.^=

Cookiejar

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-06 13:30

Ik vind de sauna ook heerlijk, mijn vriend vind het maar eng en raar daarom we gaan we niet zo vaak. Hij is nogal bang dat mensen naar mij gaan lopen staren zegt ie. Ik voel me helemaal op mijn gemak in mijn nakie, hij dus duidelijk niet. Ik vind dit wel jammer want ik ben grote fan van de sauna.
Ik weet niet of iemand anders daar last van heeft want ik hoor hier alleen positieve reacties met het *naaktlopen*.. Als iemand iets weet om mijn onzekere vriend te overtuigen zou ik het graag horen!

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-06 13:37

is hij al ooit meegeweest?
Als het niet zo is dan gewoon een keer meenemen.
Als hij al ooit geweest is en het nog niets vind dan zal ie het ook niet echt fijn gaan vinden