Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
wrangler schreef:wordt niet verslaafd dan ben je binnen een week weer vrijgezel.grrrr
groet hoefsmid melvin
cavaletti schreef:nou sorry, maar ik geloof er niks van, het zoontje van milou heet dylan, erg vaag, daarbij weet ik 100% zeker dat jij het bent milou, dat lees je namelijk in je andere berichten terug.
Dat je probeert weer via account op bokt te komen prima, maar je gaat gewoon weer door met liegen en bedriegen.
Erg zonde.
panache schreef:welkom have fun
Dylanbaby schreef:panache schreef:welkom have fun
dank je maar als ze denken dat ik Milou ben dan heb ik geen plezier!
het was een vriendin van mij maar nu sinds 2 maanden niet meer...
maar goed, sommige mensen denken er zo over!
ik dacht te kunnen bewijzen dat dit een leuk forum was omdat Milou tegen iedereen zei dat het niet zo was...
Tot nu toe moet ik toegeven dat ik het met haar eens ben... ik wilde het met eigen ogen mee maken maar zonder dat ik iets heb gezegt worden er al conclusie's getrokken!
Citaat:ach ik ken die milou niet dus ...
waar maak jij je druk over .. jij weet heus wel of je WEL of NIET milou bent
cavaletti schreef:tja als je je zelf verraad in je andere toppics over je zoontje van 14 maanden, hahaha wie denk je dat er gek is,.
je zoekt een platenbonte shetlander voor aan te spannen voor je zoontje, wel erg toevallig dat je ook 20 bent, ook al een zoontje hebt van 14 maanden en als nieuwe account dylanbaby hebt.
Ik stoor me aan het feit dat je gewoon werkelijk alles bij elkaar liegt en jezelf op alle manieren probeert schoon te praten.
MENS je hebt een kind, neem tenminste je verantwoordelijkheid voor je kind op je en lieg niet zo, geef het goeie voorbeeld, anders zitten we later weer met een puber die de weg kwijt is omdat zijn moeder geen goed voorbeeld geeft.
IK zou NOOIT me in dit toppic mengen als ik niet 100% zeker wist dat je ALWEER de boel loopt te beliegen en bedriegen, MILOU
Word eens volwassen, triest geval.
Je bent niet nieuw hier, je bent gebant om verschillende redenen en voila al na 5 minuten ben je wederom door de mand gevallen.
Hou op in die fantasiewereld te leven en word volwassen,