Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
pniekepnak schreef:mag ik vragen waar jullie op willen stemmen? (tenminste, degenen die 18 zijn? Ik word vlak ervoor 18, dus ik mag stemmen, maar ik weet dus echt niet waarop.... IIG GEEN PIM!
XX pneekz

Omdat ze al die dappere soldaatjes in de doofpot hebben gestopt.
En eerlijk gezegd zie ik wel waar het schip strand...
Alleen dienstplicht zie ik niet zo zitten(ga liever meteen geneeskunde studeren en niet over een paar jaar
), maar dat krijgen ze er toch nooit door.
) en waar wil hij al die jongeren dan laten...? Op de helft van de schepen die we nu hebben? Zal wel gezellig worden
Cowgirl schreef:Oeps ik heb wel weer wat losgemaakt onder de jongeren onder ons.
Ik zeg toch niet dat jullie allemaal baldadig zijn. En ja ik ben de 18 al lang gepasseerd so what.
Maar mag ik daarom niet een mening hebben wat ik ervan vind.
En dat ik daar zo makkelijk over ben dat denken jullie.
fred lover schreef:En dat met de WAO dan? Vin ik persoonlijk echt belachelijk.. Laat kankerpatienten maar lekker een collectieve of particuliere verzekering aflsluiten.. Alsof de verzekeringen staan te springen om zulke mensen te verzekeren! Plus dat het de mensen zelf klauwen vol geld gaat kosten..
Vanmiddag heel lang met mijn vriendin over zitten bomen en haar toen toch kunnen overtuigen dus dat probeer ik nog een keer (misschien heb ik wel talent voor politicus
)...
En als mensen zich niet verzekeren is het gewoon hun eigen risico!

maar houd me gerust wel bezig met de toekomst en ook voor anderen.(en eventueel mocht ik ooit nog kinderen krijgen)
) dat er zeg maar 2 potjes komen.
fred lover schreef:....
En ik denk dat werkgevers meer mogelijkheden hebben om hun werknemers te betalen, dan de particulier zelf. Stel nu dat je niet hoog bent opgeleid en dus ook geen goede baan hebt.. Verdient net genoeg om je zelf en evntuele kinderen te onderhouden, dan moet je ook nog opdraaien voor de verzekering waarvan ik niet denk dat die mals zal zijn , zoals ik al eerder heb gezegd..