Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Eliane schreef:Je mag zo'n spray ook eigenlijk niet langer dan 2 weken, en zeker niet meer dan een maand achter elkaar gebruiken. Ten eerste omdat hij dan 'oud' is en geïnfecteerd met bacteriën (door hem nu nog te gebruiken infecteer je jezelf dus steeds weer). En daarnaast dus ook omdat er gewenning van je slijmvlies optreedt, zoals jij al hebt gemerkt.
Stoppen dus! Dat is even vervelend en zal een aantal dagen duren voordat het weer nogmaal is maar anders verwoest je je slijmvlies! En als het écht niet gaat even naar de huisarts.
Faas schreef:Dat heb ik ook. Dat stikken. Ik krijg het zo benauwd.
Hooikoorts en allergieen heb ik niet. Ben puur verslaafd aan die troep en wat ik ook probeer het werkt niet. Ook de babydruppels niet.
Kimberley77 schreef:Haha Faas, idd, wist iet dat er zoveel verslaafde rondlopen
Die Flixonase helpt wel wat, kun je op recept krijgen bij je huisarts, net als nasacorte. Ook heb ik icm die spray aerius. Het wordt allemaal stukken minder, nu de honden ook niet meer op bed slapen en laminaat op mn slaapkamervloer heb.
Grotendeels bij mezelf heb ik gemerkt dat de paniek van de druppels niet in de buurt hebben ook psychisch is. Helemaal over gaat die verstopte neus nooit natuurlijk en weiger een operatie, kans van slagen is minimaal en ook erge pijn schijnt het te doen.
debby_pam schreef:Kan je geen stoombad zeg maar nemen voor je gaat slapen?
als je neus heel erg verstopt zit helpt dat ook wel bij mij tenminste.
En als je daaraan verslaaft raakt is het niet zo erg toch.
Stennisje schreef:*Meldt zich bij de AO*
"Hallo, ik ben Denise en ik was verslaafd aan neuspray van de DA.
Het begon met een simpele verkoudheid..."
I
Stennisje schreef:*Meldt zich bij de AO*
"Hallo, ik ben Denise en ik was verslaafd aan neuspray van de DA.
...
denz schreef:[
Meen je dat nou?
Want ik bewaar mijn otrivins altijd gewoon en als ik weer verkouwen ben pak ik dus gewoon een "oude", niks aan de hand hoor...
[/quote]