Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Loesjuh schreef:He gatver wat naar, ik hoop dat het goed afloopt..
Maar ik heb ooit gehoord dat wanneer iemand gespiets wordt dat je nooit datgene uit het lichaam moet halen! Dus dan hadden ze haar op het hek moeten laten zitten (met ondersteuning dan) totdat het ambulancepersoneel er was.
Chiqa schreef:Ja ik kreeg ook de griebels toen ik las dat de oduers haar van het hek hadden...gehaald.
Onwezelijk eigenlijk he?
marleendv_88 schreef:Gadver...wie doet nou zoiets
Dan ben je toch echt ziek in je hoofd!!!
Echt heel naar, heel veel sterkte voor alle betrokkenen
Xxits_miixX schreef:Loesjuh schreef:He gatver wat naar, ik hoop dat het goed afloopt..
Maar ik heb ooit gehoord dat wanneer iemand gespiets wordt dat je nooit datgene uit het lichaam moet halen! Dus dan hadden ze haar op het hek moeten laten zitten (met ondersteuning dan) totdat het ambulancepersoneel er was.
dat heb ik ook gehoord ja, want anders kon je misschien nog erger verwonden ofzoiets toch? was op tv..
Kitty schreef:Inderdaad, maar ik denk dat je daar op zo'n moment niet aan denkt, zeker niet als het om je eigen kind gaat...Het voorwerp, in dit geval het hek, houdt de bloeding tegen. Als je het voorwerp verwijdert (kind van het hek afhaalt) krijg je een enorme bloeding in de organen en onderdelen van het lichaam die gespiest zijn.