flowerxxx schreef:op bokt is het vrij makkelijk te zien volgens mij. Ik kijk gewoon in het profiel. Als iemand daar veel tekst en wat foto's heeft staan vertrouw ik dat al veel meer. En het aantal berichten zegt ook wel wat. Vaak ze fakers op bokt net nieuw en komen opeens met vreemde verhalen.
Oeps, dan mag ik nou eindelijk mijn profiel eens gaan invullen. Mijn dochter heeft mij ooit aangemeld hier op Bokt en het eerste half jaar heb ik er nooit iets mee gedaan. Toen we eenmaal ons eigen paard hadden, ben ik vaker gaan lezen en ook gaan reageren. Daarna heb ik er nooit meer aan gedacht om iets in mijn profiel te zetten (zo zie je dus maar dat dat ook niet alles zegt). Ik reageer meestal alleen als het een onderwerp is waar ik iets vanaf weet (onzinnige reacties zijn er al genoeg) en waar ik iets over te melden heb. Het valt me wel op dat mensen vaak met een onderwerp beginnen (zie bijvoorbeeld het verhaal over tienermoeders) en al na een paar reacties inééns tot de conclusie komen dat ze er zelf anders over denken. Dat kan natuurlijk niet; althans het lijkt me vrij ondenkbaar dat ik door een handjevol reacties op Bokt ineens mijn mening totaal omgooi.
Toch lijkt het me lastig om dit te voorkojmen, al mogen van mijn de moderators soms veel eerder een topic sluiten als duidelijk wordt dat het verzonnen is (dat blijkt vaak redelijk snel).