Wat zou jij doen als je partner je slaat?

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Sannert

Berichten: 6088
Geregistreerd: 05-06-05

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-05 19:56

ik zou terug slaan,, en dan om verklaring vragen,,

Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-05 20:02

Ik denk ook dat het aan de situatie ligt
als je alle2 al flink opgefokt bent, al dan niet onder invloed van drank/drugs en je stata al goed te schreeuwen tegeonver elkaar, als hij dan slaat is terugslaan zo gebeurd

als jij gewoon bv op de bank zit en hij komt ineens helemala doorgedraaid binnenstormen en begint op je in te beuken, dan dnek ik dat van dat terugslaan en een uitleg eisen niet veel komt...

ik moet alleen wel zeggen dat ik al van het gooi&smijtwerk ben, als echt alles tegenzit en ik heb dan ook nog eens ruzie, dan vliegt hetgeen wat ik in mn hand heb de kamer door
ook als alles tegenzit e er lukt iets helemala niet, vliegt er ook iets tegen de grond
heb in mn laatste relatie(niet de ex die sloeg) toen we flink ruzie hadden en ik op het punt stond om te vertrekken en hij mn arm vastpakte geslagen en geschopt en gegild dat ie me los moest laten
terwijl ik weet dat hij mij nooit pijn zou doen, maar ik kon er niet tegen dat hij me vasthield en niet losliet, dacht dat een klap het volgende was dus begon ik maar alvast van me af te schoppen en slaan, hij is zich helemaal kapot geschrokken toen, heb hem daarna dus ook verteld dat ex me wel heeft geslagen toen begreep hiu het een beetje

maar ik ben wat dat betreft iemand die zn woede niet onder contrle kan houden(heel slecht ik weet het maar dan moet ik wel tot het uiterste gedreven worden, voor ik echt ZO boos ben is er heel wat gebeurd!! niet dat heel bokt nu denkt dat ik dagelijsk met dingen gooi ) ineens is het teveel en dan ga ik met iets gooien en geeft iemand me op zo'n moment ene klap dan komt er meteen een klap terug!
op een moment dat ik zelf heel rustig ben en ik wordt overdonderd door iemand die begint te slaan, dan denk ik dat ik in elkaar duik en wacht tot hij stopt

Adrija

Berichten: 1898
Geregistreerd: 28-11-01

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-05 20:05

Ik weet niet wat ik zou doen.. heel stil worden en dan... nu zeg ik 'meteen spullen pakken en vertrekken' maar ik heb het gelukkig nog nooit meegemaakt.

Ik weet wel dat een aantal mensen in mijn omgeving het is overkomen en dat ze niet meteen vertrokken.

whisperramse

Berichten: 2719
Geregistreerd: 31-12-04

Re: Wat zou jij doen als je partner je slaat?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-05 20:06

politie bellen, hem een nachtje laten brommen
is hier ook gebeurd.
vader was zat, heeft ruit ingeslagen, m'n moeder geslagen.
politie gebeld, meneer heeft nachtje in de bak kunnen brommen.

nu proberen we hem buiten te stampen via het vredesgerecht.
of het zal lukken is natuurlijk een andere zaak ...

superwoman

Berichten: 18768
Geregistreerd: 04-11-04
Woonplaats: zuidholland

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-05 20:13

Je hebt slaan en slaan....
Als ik goed geslagen word is er geen uitleg nodig.
de groeten!!
Zou ik de hele tijd aan het klieren zijn en dan ineens een klap krijg, zou ik me er wel wat bij voor kunnen stellen (ik ben erg )
Tot nu toe niet gebeurd en ben er ook niet bang voor

Racekees

Berichten: 1218
Geregistreerd: 19-05-05
Woonplaats: Dúh Háág!![HákkúhBáR]

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-05 20:20

ben een keer op me muil geslagen door een ex vriendin. Heel spijtig maar als je niet yegen alcohol ken moet je ook niet drinken maar die bleef slaan die werd dus wakker op de IC

Anoniem

Re: Wat zou jij doen als je partner je slaat?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-05 20:23

Daarmee wil je zeggen dat jij je vriendin de IC opgeslagen hebt??????

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-05 20:24

dat vroeg ik me ook af...

angela333

Berichten: 369
Geregistreerd: 28-05-05
Woonplaats: eindhoven

Re: Wat zou jij doen als je partner je slaat?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-05 20:27

Slaan is echt exit!!!!
Ik kan me niet indenken dat als iemand me slaat ik er dan bij zou blijven.
Teneerste zou hij een ongelofelijke klap terug kunnen verwachten en daarna ook nog ff me vader op visite en als laatste me broer of zijn collega's aan de deur (werkt bij de politie ).

Heb ooit een erg opvliegend vriendje gehad, maar die haalde het niet in ze hoofd om me ook maar te dreigen slaan.
Dan wist ie wel wat hem te wachten stond.
Ik wordt niet snel kwaad, maar als je me wel kwaad krijgt is het ook echt fout.
Zo heb ik een keer in valkenswaard meegemaakt dat in de kroeg een zatlap me maar vast bleef houden.
Heb hem 2x gewaarschuwd en toen vol in z'n gezicht gemept, toen ik daarna vanachtere werd vastgepakt (door de uitsmijter, wat ik niet gezien had) en weer uithaalde zeide ze: "zo jij bent een pittige tante".
Maar maar ben over het algemeen een rustig persoontje hoor

Racekees

Berichten: 1218
Geregistreerd: 19-05-05
Woonplaats: Dúh Háág!![HákkúhBáR]

Re: Wat zou jij doen als je partner je slaat?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-05 20:30

Sorane schreef:
Daarmee wil je zeggen dat jij je vriendin de IC opgeslagen hebt??????

ik heb d'r maar 1 klap gegeven kom op zeg ik laat me niet slaan door een vrouw.

Anoniem

Re: Wat zou jij doen als je partner je slaat?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-05 20:32

Jezus!! Wat ben jij een idioot zeg!!!

Een vent hoort een vrouw niet te slaan!! Die klap van jou zal niet banketstaaf geweest zijn.

Ik mag hopen dat hier nog wat gevolgen aan gekleeft hebben voor je?!?!

Wat mij betreft mogen ze debielen als jij opsluiten en niet meer loslaten.



Ik heb hier even geen worden meer voor...

Racekees

Berichten: 1218
Geregistreerd: 19-05-05
Woonplaats: Dúh Háág!![HákkúhBáR]

Re: Wat zou jij doen als je partner je slaat?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-05 20:40

Sorane schreef:
Jezus!! Wat ben jij een idioot zeg!!!

Een vent hoort een vrouw niet te slaan!! Die klap van jou zal niet banketstaaf geweest zijn.

Ik mag hopen dat hier nog wat gevolgen aan gekleeft hebben voor je?!?!

Wat mij betreft mogen ze debielen als jij opsluiten en niet meer loslaten.



Ik heb hier even geen worden meer voor...

hey als heel je bek open ligt en nog een litteken ervan heb wat zou jij doen als je een jongen was lief lachen?

Anoniem

Re: Wat zou jij doen als je partner je slaat?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-05 20:45

Ik hoef dan niets te doen, dat regelen m'n honden wel
Albert kan z'n stem niet eens tegen me verheffen of Kira en Zilver staan al voor me

Vanillia

Berichten: 7659
Geregistreerd: 22-09-02

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-05 20:51

Mijn vriend zou me echt nooit slaan, hij is echt de meest zachtaardige niet-agressieve persoon die ik ken. Mocht 'ie me ooit slaan dan is het voor mij echt einde verhaal.

Sily

Berichten: 11491
Geregistreerd: 08-12-02
Woonplaats: Delft

Re: Wat zou jij doen als je partner je slaat?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-05 21:00

1 keer meegemaakt, terug geslagen (of eigenlijk geschopt) en het huis uitgelopen, daarna nog wel contact gehad en er over gepraat.
Maar niet meer goed gekomen.

griebels

Berichten: 15354
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Regio Eindhoven

Re: Wat zou jij doen als je partner je slaat?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-05 21:04

Sorane schreef:
Mijn ex sloeg me. Daar wil ik niet over praten.

Mijn vriend nu zal mij nooit OOIT slaan.

En stoere verhalen over terug slaan en hulp halen geloof ik niet. Ik heb ik die situatie gezeten en kan uit ervaring vertellen dat dat 9 van de 10 keer grootspraak is.


Ik denk ook dat mensen hier 2 dingen door elkaar vertellen. Een klap krijgen of compleet in elkaar geslagen worden zijn 2 verschillende dingen en dus ook 2 verschillende reacties.
Ik heb ooit een klap gekregen, die kreeg hij 3x zo hard terug. Maar ik denk dat als ik in elkaar geslagen zou worden dat ik alleen maar probeer te ontkomen...

Lieke

Berichten: 11356
Geregistreerd: 18-02-01
Woonplaats: Haarlem

Re: Wat zou jij doen als je partner je slaat?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-05 21:05

Ilindra schreef:
Ik hoef dan niets te doen, dat regelen m'n honden wel
Albert kan z'n stem niet eens tegen me verheffen of Kira en Zilver staan al voor me

Ja, met die hondjes van jou zou ik niet graag ruzie hebben.

Ik zou denk ik niet terugslaan (bang dat het dan erger wordt). Maar ik zou niet naar hem teruggaan.
Maar in mijn geval zou dat ook een stuk makkelijker zijn dan als je samenwoont of een kind hebt.

nickyu

Berichten: 23384
Geregistreerd: 15-03-04
Woonplaats: zeeuwsvlaanderen

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-05 21:07

is alweer even terug en ben al heel wat verder
maar ..

toen mijn ex mij sloeg sloeg ik terug pakte mijn spullen en was weg om vervolgens 10,000 excuses en een week later weer terug in te trekken ..
het ging van kwaad tot erger
tot kompleet het ziekenhuis ingeslagen worden om echt helemaal niks
op dat moment denk je alleen maar hoe kom ik hier levend vandaan

het begon met zijn fout later werd het onze fout en uiteindelijk mijn fout
zoiets gaat langzaam en sluipt er in

altijd geroepen DAT OVERKOMT MIJ ECHT NOOIT nou ik praat nu wel anders ,,het kan IEDEREEN overkomen

als mijn huidige man mij ook maar 1 x zomaar zonder echte reden zou slaan (als of er ooit een excuus voor zou zijn..) is het echt ende fini
nou zijn we al ruim 7 jr getrouwd geloof niet dat hij het slaanderige type is ...
al hebben ook wij een rumoerige tijd gekend met veel spanningen heen en weer (huis wat letterlijk om ons heen instorte ik K en nog wat troubles..) en er is in die tijd echt wel eens wat door de kamer gevlogen maar dat is echt een heel andere situatie als zomaar omdat bv het huis niet schoon genoeg is oid slaan of ruzie hebben in zo.n erge mate .

het zal mij iig geen 2e x gebeuren

griebels

Berichten: 15354
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Regio Eindhoven

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-05 21:10

Overigens vind ik de reactie op de jongen die zijn vriendin sloeg wel overdreven... Ik vind ook niet dat een meisje een jongen mag slaan. Nu heb ik het niet over in elkaar geslagen worden maar een klap mag zo wie zo niet gegeven worden en vind het dan meer dan terecht dat de ander er een terug krijgt, ongeacht wat voor geslacht dat is... Kom nou!
Als ik Mario een klap geef, verwacht ik er een terug... En andersom kan hij er een terug krijgen. Overigens slaat hij niet, wordt wel witheet (ja ik ben heel erg gemeen), en je kan best bang van hem worden maar hij raakt niet aan!

Racekees

Berichten: 1218
Geregistreerd: 19-05-05
Woonplaats: Dúh Háág!![HákkúhBáR]

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-05 21:25

griebels schreef:
Overigens vind ik de reactie op de jongen die zijn vriendin sloeg wel overdreven... Ik vind ook niet dat een meisje een jongen mag slaan. Nu heb ik het niet over in elkaar geslagen worden maar een klap mag zo wie zo niet gegeven worden en vind het dan meer dan terecht dat de ander er een terug krijgt, ongeacht wat voor geslacht dat is... Kom nou!
Als ik Mario een klap geef, verwacht ik er een terug... En andersom kan hij er een terug krijgen. Overigens slaat hij niet, wordt wel witheet (ja ik ben heel erg gemeen), en je kan best bang van hem worden maar hij raakt niet aan!

was btw pure zelf verdediging ik zal nooit express een vrouw slaan

Mlies
Berichten: 14164
Geregistreerd: 23-07-03

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-05 21:39

Ik kan het me zo even niet voorstellen wat ik zou doen.

Als ik nu m'n ex even neem, ja dan had ie een mep terug gekregen. Van hem was ik ook echt niet bang. Niet dat ie me ooit geslagen heeft hoor.

Maar ja, als vriendlief wel echt agressief is, en dat niet onder controle heeft, dan ben ik weg.

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-05 21:45

Als ik een partner had, die me sloeg? Even wachten en me terugtrekken. Terugslaan kan het erger maken.. En een paar uur later, als we beiden dan weer wat bekoeld zijn, om uitleg vragen. Als ik die niet krijg ben ik meteen weg.

goldflower

Berichten: 2288
Geregistreerd: 23-12-03
Woonplaats: Westland

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-05 21:48

Terug rammen en dan kan hij gelijk opr*tten

UK_eef

Berichten: 4221
Geregistreerd: 18-06-03
Woonplaats: Gemeente Dronten

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-12-05 22:10

Even op de reactie van Racekees: ik ben het met je eens dat een vrouw geen man in elkaar mag slaan zonder reden (omgekeerd hetzelfde verhaal natuurlijk) maar als man heb je wel een voordeel/nadeel, qua kracht natuurlijk! Dus ik weet niet precies hoe hard je geslagen hebt maar als ze op de ic lag zal dat niet zachtzinnig gegaan zijn...?

Racekees

Berichten: 1218
Geregistreerd: 19-05-05
Woonplaats: Dúh Háág!![HákkúhBáR]

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-05 22:12

Eef18 schreef:
Even op de reactie van Racekees: ik ben het met je eens dat een vrouw geen man in elkaar mag slaan zonder reden (omgekeerd hetzelfde verhaal natuurlijk) maar als man heb je wel een voordeel/nadeel, qua kracht natuurlijk! Dus ik weet niet precies hoe hard je geslagen hebt maar als ze op de ic lag zal dat niet zachtzinnig gegaan zijn...?

voor mijn gevoel sloeg ik niet hard maar dat bleek achter af pas nadat de schade onderzocht was heb er ook mega veel spijt van gehad maarja mijn bek zat ook onder het bloed door haar. en ik handelde op dit moment misschien wat hard maar het was toen zij of ik. zijn nu ook niet meer bij elkaar hoor