Ik heb een ongeluk gehad. (nu met foto`s)

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-02 18:31

Ik heb niet alles gelezen, want ik moet nu echt naar mijn werk(oeps!) (en nou gaat de telefoon ook nog...Boos! )

Wat erg zeg! En ik dacht vanmorgen nog dat het niemand was die ik kende! Maar ik wist ook niet wat voor auto je vriend had...
Gaat het een beetje? Ik kijk vanavond nog wel even wat er precies gebeurd is want ik moet om 18.45 uur op het etty ziijn....!

Spirit

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-02 18:44

Bloos Schrok me dood toen ik je berichtje zag (de titel)

Sterkte ermee hoor!!!

greetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-02 21:16

Ook sterkte ermee. Kan me voorstellen dat je nu bang bent om weer te gaan rijden. Wij hadden hier de vorige week ook een ongeluk voor de deur. Een motorrijder kwam regelrecht op een auto af. Hij moest uitwijken voor een afslaande auto en zag de tegenligger niet. Gelukkig is het goed afgelopen. De motorrijder kreupelde alleen maar wat, de motor en auto waren totalloss. De bestuurster van de auto hebben wij in huis gehaald om even bij te komen. Het huilen stond haar nader dan het lachen. Twee weken geleden had ze net zo'n soort ongeluk meegemaakt en ze zag de beelden iedere nacht voor zich. Steeds maar weer die motorrijder die over haar auto vloog...Ze heeft hier haar moeder gebeld en die is haar komen halen, ze moest van haar moeder zelf terugrijden.

DiamondCheckers

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-02 04:08

Oh oliebol! Sorry for mijn Frans! Jemig, je was inderdaad er goed vanaf. De auto ziet er niet uit! Kan het nog steeds niet geloven hoor hoe jullie het levend er vanaf hebben gebracht. Iemand was over je aan het waken!

XJuul

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-04-02 14:26

DiamondCheckers schreef:
Oh oliebol! Sorry for mijn Frans! Jemig, je was inderdaad er goed vanaf. De auto ziet er niet uit! Kan het nog steeds niet geloven hoor hoe jullie het levend er vanaf hebben gebracht. Iemand was over je aan het waken!

voor je Frans???

Ik weet niet wat mijn vriend voor verzekering heeft, we zien het allemaal wel, ik ga me daar nu niet zo druk om maken.

Eerst moet mijn hoofd maar wat beter zijn, het gaat niet zo goed, door mijn hechtingen komt allemaal bloed, vocht, pus gewoon vies heen.

Als het donderdag nog zo is, dan betwijfel ik het of de hechtingen eruit mogen.

En het bonkt zo, lijkt wel alsof er de hele dag met een hamer op mijn hoofd word geramd, ik kan er niet van slapen.

Ik kan ook nog eens niks eten, ik heb al vanaf vlak na het ongeluk een vol gevoel. Ik heb alleen vanmorgen een beschuitje gegeten die er met moeite inging. Ik denk dat dat gewoon de schrik is, die zit er nog steeds goed in.

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-02 14:50

engelse uitdrukking= 'pardon my French' Betekent dus 'sorry voor dit onparlementaire taalgebruik', helemaal leuk omdat oliebol wel acceptabel is.

cloris

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-02 15:55

Tjee zeg, ik heb er helemaal nix over gehoord op stal....
Nou sterkte en je weet me te vinden he? als er iets met Flair moet gebeuren.

XJuul

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-04-02 15:58

waarschijnlijk weten ze op de manege ook niks, alleen Avelien weet het sinds net.

Larissa, maar die is er deze week niet, en Daphne en Stephanie.

Ik ben wel gister even geweest om mijn kast open te doen, maar ik mag zelf niks met Flair doen voor het vuil e.d

Tries_en_Faf

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-02 16:43

jee beterschap!!
mijn vader heeft trouwens exact en precies dezelfde auto!!!

Kytha

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-02 16:51

Jeetje, wat erg!
Gelukkig zijn jullie er goed vanaf gekomen, beterschap!

XJuul

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-04-02 19:40

ja thankz....

Ik heb trouwens gelachen vandaag, Frank zijn rekening van de wegenbelasting was per ongeluk bij de boekhouder van zijn bedrijf terecht gekomen dus is dat nooit betaald.

Zat er vandaag een aanplakbiljet op de deur met executie verkoop van een opel manta haha frank zijn auto dus. Nou veel plezier met verkopen zou ik zeggen

little

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-02 23:10

ff rare vraag misschien, maar staat er een glasbok naast de eerste foto ?

XJuul

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-04-02 11:39

Ja dat zou best kunnen, het is op de werkplaats van het bedrijf van mijn vriend. Hij is het meeste bezig met kunststof kozijnen dus vervoert hij ook ramen. Wat dan?

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-02 18:38

Zal inderdaad leuk verkopen worden *LOL* Ik zag hem gister staan bij het ....bedrijf(hoe noem je dat ook alweer Verward ), hij zit echt ongelofelijk in elkaar. Het leek veel erger dan op de foto's!

angel

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-02 23:23

Bartje schreef:
Hoe gaat het nu met je??
Is het idd zo dat je vriend had gedronken??

klinkt trouwens hard.. maar het is beter om door te rijden dan uit te wijken wanneer er een dier oversteekt..

slik dat zou ik echt niet over mn hart kunnen verdragen om zo'n beestje plat te rijden echt niet! zou er niet aan moeten denken Huilen
heel veel sterkte
ik heb ook ooit iets (heel anders) meegemaakt maar daardoor heb ik ook zo goed de schrik gehad dat ik pas na een half jaar weer een beetje zonder angsten verder kon.. maar op een gegeven moment als er hele tijd nix is gebeurd denk je er niet meer elke keer als in een auto stapt!
suc6!
XXXangel

XJuul

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-04-02 17:10

gomir schreef:
Zal inderdaad leuk verkopen worden *LOL* Ik zag hem gister staan bij het ....bedrijf(hoe noem je dat ook alweer Verward ), hij zit echt ongelofelijk in elkaar. Het leek veel erger dan op de foto's!

De auto word maandag opgehaald door Frank zijn broer, ik heb geen idee waar ie staat trouwens...

Op de foto zie je ook niet de hele auto, de onderdelen worden nu gewoon verkocht. Het is in principe alleen blikschade (en glas) verder zijn de onderdelen nog goed... Vangen we er toch nog iets voor.

-------

en wat die kat betreft, de volgende keer geven we nog een klappie extra gas, kom op zeg er hadden doden kunnen vallen. Erg banketstaaf voor die kat, maar wij hebben nu mazzel gehad, de volgende keer gebeurd dat misschien niet. Er hadden ook andere mensen gewond kunnen raken, of erger nog kunnen overlijden.

pniekepnak

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-02 20:12

Whaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!

Wat zal jij geschrokken zijn!!!!

Vriendin van me heeft het ook meegemaakt, gelukkig zijn de littekens in haar voorhoofd bijna niet meer te zien, dus komt vast bij jou ook wel goed!!!!

Sterkte!! En ook voor je vriend!!

xxx Pneekz

Prima

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-02 23:51

Ik was gewoon lekker over die kat heen gereden. Niet omdat ik een hekel aan katten heb, maar wel om dit soort dingen te voorkomen. Jullie zullen dit nog wel vaker gaan meemaken dat beesten over de weg lopen. Stel je er dus op in dat je dat niet meer doet.

Ik heb de meest rare dingen voorbij zien komen. Het beste is altijd erover heen rijden. (leer je ook met motorrijden). behalve dan als je een ladder op de A4 tegenkomt terwijl je 160 rijd. Dan kan je beter rustig ontwijken indien het kan. Ook een keer een plank en een band ben ik tegengekomen. Naast vogels (fazant--> veel schade) vos (ook een duur geintje) en katten. Iedere keer veel schrikken. Tot nu toe ben ik er goed mee om gegaan, om zo te zeggen.

Snap alleen niet waarom je drinkt (al is het binnen de tolerantiegrens), terwijl je nog niet goed kan rijden en je geen gordel om hebt. Maar goed, je leert er weer van he.

Succes met het uitzoeken van een nieuwe auto.

XJuul

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-04-02 18:55

ehm prima??? Ik? Ik heb niet gereden en niet gedronken hoor.

Mijn vriend heeft gereden, en 1 biertje vind ik toch niet de moeite waard om over te zeuren... sorry..

Prima

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-02 23:05

Nou ik wel, helemaal als je net je rijbewijs hebt. Maakt mij verder niet uit hoor.