Esmeralda schreef:je zou de vrouwen eens de kost moeten geven, die zwanger waren zonder dat ze het wisten. Gewoon de mndlijks bloedingen, niks dikke buik, ja een beetje opgezet misschien! Soms ligt het kindje achter de placenta dan ligt het als ware onder in je rug, dan voel of zie je ook bijna niks. Zo kwam de er vrouw tijdens een echo voor iets anders, er achter dat ze zwanger was. De arts zei ja dat komt door je zwangerschap !!! welke riep zij verschrikt ahaha.
En op de peuterschool waar mijn kids zaten was een moeder waar ik altijd mee stond te klesten, er de andere dag was ze er niet, dus ik vragen waar is je mana, O mama heeft een baby gekregen vannacht!! Die vrouw had al 4 kids, ze was wat steviger. Zij zei later ook tegen mij, na 4 zwangerschappen weet je heus wel hoe je lichaam in elkaar steekt, maar dit was echt een wonder. Het heeft enige tijd geduurt dat ze helemaal aan het idee was gewent dat er een5de spruit rond kroop.
Nu moet k me natuurlijk ook gaan afvragen of ik zwanger ben... want wordt ook gewoon ongesteld, ben neit dikker geworden enz