ongeloof zwanger zijn zonder het te merken?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Esmeralda

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-05 16:00

juulx08 schreef:
Hmm toch wel heel raar lijkt me dat, ook als je die dikke toeters ziet van zwangere vrouwen je zou het dan toch aan je buik moeten zien. Ook een vreemde situatie, opeens een kind zonder dat je het weet!

dat zeker weten, denk dat ik me te pletter zou schrikken.
je die 9 maanden echt wel nodig om te wennen aan het idee, en alle voorbereidingen ect.

MISTRAL94

Re: ongeloof zwanger zijn zonder het te merken?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-05 16:11

wendytjeG schreef:
gianlucka schreef:
Maar dat kindje gaat toch ook schoppen enzo?

Tsja, ik heb ook weleens gewoon buikpijn

Het schoppen of draaien van een kind voelt niet aan als buikpijn hoor
Ik weet niet goed wat ik hiervan moet denken, het lijkt mij toch dat je het kindje wel voelt bewegen. Zeker als het een 3e is weet je hoe het voelt. Over de buik als je al 2 kinderen gehad hebt kan het ook zijn dat de buik zo opgerekt is dat het niet eens opvalt dat iemand zwanger kan zijn. Toen ik net na mijn bevalling mijn buik uitzette leek ik ook gewoon zwanger Maar goed de wonderen zijn de wereld nog niet uit dat blijkt wel weer

Supertje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-05 16:14

Een vriendin van mij kwam er achter dat ze zwanger was toen ze nog een week of 5 te gaan had, die is zich ook rotgeschrokken toen. Ze ging naar de huisarts omdat ze al een tijdje vage buikpijn had en heel veel moest plassen. Bij een echo bleek ze zwanger te zijn.
Ze was toen dus al bijna 8 maanden zwanger, maar er was echt niets aan haar te zien. En ze was/is nou niet bepaald een stevig type, ze is klein en heel slank. Pas de laatste 2-3 weken was er iets te zien, maar een enorme toeter heeft ze niet gehad.

kitag1rl

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-05 16:19

pff het zal je maar gebeuren zeg... Bij mij uit de straat had een vrouw dat ook.. Gestiriliseert enzo.. en kwam er naar een paar maanden achter (ik geloof 6 maanden) dat ze zwanger was..

Mareska

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-05 16:26

Ik heb het ook eens gehoord, een vrouw die 'ineens' een kind kreeg. Ik dacht (weet niet zeker meer) dat het iets te maken had met dat het kindje buiten de baarmoeder genesteld zat

Ik moet er niet aan denken om ineens een kind te krijgen, lekker genieten van je zwangerschap (not!)
Laatst bijgewerkt door Mareska op 07-12-05 16:27, in het totaal 1 keer bewerkt

Dreamer_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-05 16:26

Er was bij ons ook iemand in de buurt,die werkte aan de overkant, hoorde we ook dat ze zomaar bevallen was.. was gewoon ongesteld geworden en werd niet echt dik enzo..
en ze had wat kramp,gaat naar de wc en floep kind eruit..

rowo

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-05 16:33

Esmeralda schreef:
je zou de vrouwen eens de kost moeten geven, die zwanger waren zonder dat ze het wisten. Gewoon de mndlijks bloedingen, niks dikke buik, ja een beetje opgezet misschien! Soms ligt het kindje achter de placenta dan ligt het als ware onder in je rug, dan voel of zie je ook bijna niks. Zo kwam de er vrouw tijdens een echo voor iets anders, er achter dat ze zwanger was. De arts zei ja dat komt door je zwangerschap !!! welke riep zij verschrikt ahaha.
En op de peuterschool waar mijn kids zaten was een moeder waar ik altijd mee stond te klesten, er de andere dag was ze er niet, dus ik vragen waar is je mana, O mama heeft een baby gekregen vannacht!! Die vrouw had al 4 kids, ze was wat steviger. Zij zei later ook tegen mij, na 4 zwangerschappen weet je heus wel hoe je lichaam in elkaar steekt, maar dit was echt een wonder. Het heeft enige tijd geduurt dat ze helemaal aan het idee was gewent dat er een5de spruit rond kroop.

Nu moet k me natuurlijk ook gaan afvragen of ik zwanger ben... want wordt ook gewoon ongesteld, ben neit dikker geworden enz

Farouche

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-05 16:35

Je word toch ook dik enzo, echt heel raar

Horse_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-05 16:36

Is ze heel fors gebouwd ofzo?

kerstkrans

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-05 16:57

als ik zoiets lees, ga ik altijd zelf denken of ik neit zwanger zal zijn.. :S echt heel vaag zoiets..

RelarDevi

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-05 17:03

Dat lijkt me echt heel erg schrikken
Ik las ooit ook zoiets in Ellegirl. Meisje werd niet dikker, en bleef steeds ongesteld enzo. Gaat ze naar wc en hoort ze opeens haar baby huilen in de wc

MISTRAL94

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-05 17:08

Nou vind ik dat ook wel weer extreem, reken maar dat je het voelt hoor een kind baren!

Farouche: Dat hoeft niet altijd vaak kom je tijdens een zwangerschap wel aan is ook wel zo gezond

gianlucka

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-05 17:09

MoonChloe schreef:
Meisje werd niet dikker, en bleef steeds ongesteld enzo. Gaat ze naar wc en hoort ze opeens haar baby huilen in de wc

Volgens mij voel je het wel hoor als je bevalt......
Kan me niet voorstellen dat dat kind dan ineens in de wc lag

Gulpje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-05 17:11

Ik heb ineens een heel raar gevoel in mn buik

rosan

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-05 17:13

apart, maar wel heel leuk eigenlijk, maar je ziet toch dat je een ' dikkere buik ' krijgt ..

kerstkrans

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-05 17:18

Gulpje schreef:
Ik heb ineens een heel raar gevoel in mn buik

ja, ik ook

Caritas

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-05 17:18

Oftewel, de volgende keer dat je tampons gaat halen bij de drogist gelijk een mega verpakking zwangerschapstesten meenemen. Ongesteldheid afgelopen, ff testen. En dat dan iedere maand.

Ik heb dus echt pijn in mijn buik.

gianlucka

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-05 17:19

Ik heb ook buikpijn, maar ik ben echt ongesteld
Heb geen vriend dus kan onmogelijk zwanger zijn hahaha
das toch wel een geruststelling voor mezelf hahaha

kerstkrans

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-05 17:27

ja maarja je wordt tegenwoordig volgens mij veel makkelijker zwanger..
als je al hoort dat mensen door de pil zwanger worden.
wat moet je dan als je een lange relatie hebt? ik bedoel dan is het in mijn eigen logisch dat je op een gegevenmoment alleen met de pil doet

gianlucka

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-05 17:28

claudie schreef:
als je al hoort dat mensen door de pil zwanger worden

Volgens mij kun je niet zwanger worden van de pil hoor

kerstkrans

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-05 17:33

niet van de pil zelf.. maar als je erg vruchtbaar bent, kan je als je toch de pil slikt, wel zwanger worden

gianlucka

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-05 17:34

Die kans is inderdaad 0,3% maar dat komt dan meestal doordat mensen hun pil niet op tijd innemen oid.

En tsja het is vervelend als dat gebeurd ja

Achterom

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-05 17:40

claudie schreef:
ja maarja je wordt tegenwoordig volgens mij veel makkelijker zwanger..
als je al hoort dat mensen door de pil zwanger worden.
wat moet je dan als je een lange relatie hebt? ik bedoel dan is het in mijn eigen logisch dat je op een gegevenmoment alleen met de pil doet

Bij de meeste mensen die zwanger worden door de pil heen is het (gedeeltelijk) hun eigen schuld, bijvoorbeeld door hem niet op tijd te slikken, of dat ze overgegeven hebben nadat ze hem geslikt hebben.

Je wordt echt niet makkelijker zwanger dan vroeger, ik heb alleen weleens het idee dat mensen makkelijker beweren zwanger te zijn geraakt dat dat zooooo vreemd was

Puera

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-05 17:54

Precies WendytjeG.

Ik krijg 't van dergelijke topics spaans benauwd. Maar ja, ik bedacht me net ook al dat er zoveel meer meiden/vrouwen aan de pil zijn, die niet zwanger raken en dat het er veel meer zijn dan de gevallen die in dit topic worden beschreven.

Duke

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-05 17:55

Roosmarijn schreef:
Oftewel, de volgende keer dat je tampons gaat halen bij de drogist gelijk een mega verpakking zwangerschapstesten meenemen. Ongesteldheid afgelopen, ff testen. En dat dan iedere maand.

Dat wordt dan wel een dure grap. Zo'n test is volgens mij niet goedkoop (heb er ooit eens één gebruikt, gelukkig vals alarm) en dat dan twaalf keer per jaar...