Gebroken kaak = babyvoeding eten.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

ILOVETARO

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-12-05 13:22

Jeetje

Ik had echt nooit verwacht dat zoveel bokkers
hetzelfde als ik hadden meegemaakt...

DE ARTSEN VAN TEGENWOORDIG !

Komen vast wel meer verhalen nadat ik dit
alles gelezen heb ....

x

XxJodyxX

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-05 13:41

Ik heb ook niet al te fijne ervaringen gehad met dokters.
Mijn pink stond krom en die zouden ze even recht zetten.
Zonder risico's behalfe dat hij misschien terug zou komen in de oude stand.

Nou veel rommel gehad en meer vervelende dingen.
Eindsitiatie: Deel van mijn vinger is afgezet..

Ik ben mijn hele vertrouwen kwijt in die dokters en ik wil er liever ook niet meer naar toe ..

Mikkiej

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-05 13:43

mijn kaak word ook gebroken.. maar dan omdat ik een overbeet heb..
word dus ook babyvoeding en fruithapjes eten
alleen het is wel pijnlijk

Mocca

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-05 19:55

Ik had juist het tegenovergestelde
Was op wintersport, Oostenrijk dus buitenlandse artsen. Ik was denk ik 11... Ik viel, elleboog erg zeer. Wij naar het ziekenhuis, gingen ze foto's maken. Nu spreek ik duits dus kon ik het volgen wat ze zeiden, twee artsen en de een wist zeker dat er niks aan de hand was, en de ander wist zéker dat er een scheur in zat. Dus moest er gips omheen Wintersport vergalt, ik heb 5 weken in het gips gelopen, van mijn schouder tot en met mijn vingers, kon helemaal niks.
Terug in nederland mocht het er na 5 weken af, artsen foto's maken. Maar er was niets aan de hand Er bleek geen scheur te zitten, niet gezeten te hebben, helemaal niks. Ze snapten niet waarom ze me in het gips hadden gezet, want een week met een drukverband voor de kneuzing was voldoende geweest. Ook lekker

Spetterlover

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-05 20:02

Ooh en dan nog zeggen dat je je aanstelt ook?!!! Ik zou echt zo kwaad terug gegaan zijn naar die dokter he

ILOVETARO

Re: Gebroken kaak = babyvoeding eten.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-01-06 20:49

@Mikkiej: Moet je kaak gebroken worden omdat je een overbeet hebt Ik had ook echt een enorme overbeet,maar die is bijna weg, doormiddel van een beugel + elastieken.

@Spetterlover: Ik zei al tegen me moeder kunnen we er geen rechtzaak van maken ,maar zei zegt dat dat op de 1 of andere reden niet kan .. omdat .... ??

Amy77

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-06 12:01

Nou een rechtzaak, zover zal het wel niet komen vermoed ik, duurt eeuwen en kost hele hoop geld.
Wat je wel kunt doen is contact opnemen met het medisch tuchtcollege en daar een melding van maken, van nalatigheid door het ziekenhuis. Die hebben foto's gemaakt, maar daar was dus blijkbaar niets op te zien. ZE hebben jouw klacht wel nalatig behandeld en niet serieus genomen, ze haden door moeten zoeken, net zolang tot er duidelijkheid was waar de enorme pijn vandaan kwam. Als een kaakchirurg het wel kan zien, waarom hebben ze je dan daar niet heen gestuurd? Dat bedoel ik oa met nalatigheid handelen.
Ziekenhuizen mogen over het algemeen hun fout nooit toegeven, zij zijn verzekerd daarvoor, maar zodra zij uit zichzelf een fout gaan toegeven moeten ze uit eigen zak de claim gaan betalen. Vaak zitten ze bij medirisk aangesloten. In een rechtzaak sta je waarschijnlijk niet sterk, want ze zullen het voor elkaar opnemen en ze hebben tenslotte foto's gemaakt. De dingend ie de arts gezegd heeft zullen ze vast niet noteren in jouw dossier, dus daar kun je ook niets mee. Je zou wel je dossier op kunnen vragen van het ziekenhuis via je kaakchirurg of tandarts bv, om te kijken wat er in vermeld staat. Bij mn zusje hebben ze nl oen ze het benauwd kregen gedeeltes van blz weggelaten in het dossier, zodat er niets meer terug te zien was.

jiehaaa

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-06 12:10

Ik ben als klein kind ook wel eens heel hard van mijn fiets gevallen, en toen krijste ik de hele camping bij elkaar van de pijn. Mijn zusje dacht toen dat ik wel zou stoppen met huilen als ze me een dropje gaf... Niet dus, kauwen deed ontzettend veel pijn!!!!!!
Naar de dokter, bleek dat ik een scheurtje in mijn kaak had. Ik mocht toen ook een tijdje geen harde dingen eten, in het begin was ik wel blij met het vooruitzicht van heel veel chocoladepuddinkjes, maar na een week echt niet meer, jakkie!

Rosa_

Re: Gebroken kaak = babyvoeding eten.

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-06 16:31

Ik werd 2 jaar geleden heel erg ziek, kon amper nog adem halen. Ik stikte bij alles wat ik deed, ik werd dan ook gewoon helemaal paars. Mijn moeder en ik waren al bij heel veel dokters geweest, allemaal zeiden ze er is niks aan de hand. Ze dachten dat het allemaal tussen mijn oren zat en dat ik aandacht wou, omdat mijn ouders net gescheiden waren. We waren echt al bij heel veel dokters geweest, en volgens alle dokters stelde ik me gewoon aan. Op een gegeven moment hebben ze in het ziekenhuis over mij gepraat en dat had een kinderarts gehoord. Ik dus naar die kinderarts, want hij wou mij dan wel even onderzoeken. Ondertussen waren we al 2 maanden verder en werd ik met de dag zieker en viel ik meer af. De kinderdokter onderzocht mij en hij zei gelijk, O je hebt kinkhoest. Door mijn astma waren er ook nog andere dingen bij gekomen en had ik zo ongeveer mijn hele keel/longen kapot gehoest. De andere doktoren hadden ook geen bloed geprikt om op kinkhoest te onderzoeken. De kinderarts ging dus wel bloedprikken en ja, ik had dus wel kinkhoest. Mijn moeder was zo boos op die andere doktoren, omdat die altijd maar stug vast bleven houden dat ik aandacht wou door de scheiding. Daarna kreeg ik medicijnen zodat ik minder zou hoesten en na 1 maand was ik alweer aardig wat opgeknapt. Dus ja, de dokters hebben niet altijd gelijk....