ik zit vandaag in het eerste van ruzie krijgen

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Oscar
Forumcoördinator

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-05 22:29

Ik kan er eigenlijk maar 1 ding over zeggen: jammer dat er geen filmpje van is

Suuskipje

Re: ik zit vandaag in het eerste van ruzie krijgen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-05 22:31

ja afgelopen vrijdag nog..

s'ochtends bij het wachten op de bus al (lees ik sta om half negen met halfdichte oogjes naar de bus te turen) ik wil net de bus instappen, doet die buschauffeur de deur dicht, zat mijn been ertussen, werd hij boos op mij omdat ik mijn been ertussen zetten. zeg ik ja hallo hoe kom ik anders de bus in na wat gemopper van de chauffeur ging ik dna zitten met een pesthumeur van heir tot tokio.

Nou de dag was erg saai en bij de laatste uren zat iedereen te lspaen, terwijl de lerares zowat aan het voorlezen was uit het boek. zeg ik mevrouw we kunnen het misschien ook zelf lezen. word ze kwaad op mij en zegt ja dan geef ik wel een toets! worden weer 2 andere wijven kwaad op me en schelden me uit voor vies vet zwijn, daar ben ik 8 jaar mee gepest op de basisschool en viel dus erg zwaar bij me, ik probeer ze aan te vliegen (echt oehh stoom kwam uit mijn oren) maar word tegengehouden door de coördinator die toevallig de klas in stapte.. afijn heel gesprek blablabla, kwam er dus op uit dat ik pas om half 6 mijn bus naar huis had..

In de bus kom ik mijn exvriendje tegen, waar ik toch al een erg slecht band mee heb. Die begint dus ook al te zeiken tegen me, dat liep weer uit tot een hoopoplopende ruzie, ik stapte uit en nam de volgende bus want anders had ik die jongen echt wat aangedaan.

kortom ook een heerlijke dag voor mij

KiWiKo

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-11-05 22:50

Oscar schreef:
Ik kan er eigenlijk maar 1 ding over zeggen: jammer dat er geen filmpje van is

hihihi dat wil je niet meemaken

loontje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-05 22:52

Heel herkenbaar dit.
Vooral met de kerstdrukte in de winkel.Die drukte gaat niet samen met mijn hormonen,verdriet en ga zo maar even door.

Maar wist niet dat jij een ochtend humeur had merk er weinig van of zal dat de koffie zijn op de maandag ochtend?

KiWiKo

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-11-05 22:59

ik ben best te pruimen s'ochtends.......... zolang mensen mij mijn dingetje laten doen

NIET in mijn vaarwater zitten is niet handig, In iedergeval niet VOORDAT ik mijn eerste kop koffie en broodje heb gehad

Bij Loontje krijg ik altijd lekker een bakkie en dan ga ik rustig aan de gang, de enige die het me lastig maakt is haar paard........... en die heeft ondertussen ook begrepen dat niet meer VOOR 10 uur te doen

Iris82

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-05 23:54

Ik vanochtend ook:
Ik had al een ochtendhumeur, heb ik een klant die aan de balie af wil rekenen. Nou kan dat al jaren niet meer en dat heb ik mevrouw ook verteld. Begon ze langzaam rood aan te lopen en ging haar volume langzaam omhoog. Ze was al eerder geweest en had toen gevraagd om automatische incasso. Dit was schijnbaar verkeerd gegaan want dit stond niet in haar gegevens.

Mevrouw begon boos op me te worden dat ik haar niet wilde laten betalen en begon te dreigen dat ze de rekening niet ging betalen en dat ik de directeur er maar bij moest halen. Toen ik haar vertelde dat ik helemaal niets ging doen, en dat ze vanzelf een nieuwe acceptgiro thuis kreeg, barstte de bom. Ze schreeuwde dat ze NU WEG GING. En een advocaat ging nemen, omdat ze echt niet ging betalen! Goed mevrouw, zoals u wenst.

Ze liep weg naar de volgende klant die al aan het wachten was en zei nog even: ik zou hier niet blijven hoor, waardeloze boel. Langzaam verdween ze uit zicht. Ik had het ondertussen niet meer van het lachen en maakte een soort hik. Helaas had ze dat nog opgepikt en draaide zich om: hoe durf je me uit te lachen! Ben je zo opgevoed?

Nee zie ik er zo uit mens.
Tjeeeeeeezus mina, wat voor een bord kun je wel niet voor je kop hebben? Werkelijk waar, mn oren tuterden ervan en ik had geen woord verkeerd gezegd. Wat een relnicht.

En dan te bedenken het het een degelijk oud vrouwtje met permanentje en een rollator was.

nickyu

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-05 00:50

KiWiKo schreef:
ik ben best te pruimen s'ochtends.......... zolang mensen mij mijn dingetje laten doen

NIET in mijn vaarwater zitten is niet handig, In iedergeval niet VOORDAT ik mijn eerste kop koffie en broodje heb gehad

Bij Loontje krijg ik altijd lekker een bakkie en dan ga ik rustig aan de gang, de enige die het me lastig maakt is haar paard........... en die heeft ondertussen ook begrepen dat niet meer VOOR 10 uur te doen

humm dacht klinkt als mij maar als ik het zo les klinkt het meer als mijn man
die MOET eerst een boterham ophebben voor dat IEMAND ook maar IETS hoeft te zeggen ...

maaruhhhhhh binnenkort dagje logeren is het wel veilig voor mij

050206051012

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-05 01:51

Ja, zulke dagen ken ik wel

Dan heb ik het idee dat iedereen het op mij gemund heeft en denk ik van mezelf dat ik in een opperbest humeur ben

KiWiKo

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-12-05 08:38

hahha jahoor Nickyu

CouCou

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-05 09:40

KiWiKo schreef:

Ach Kim als je mij tegenkomt dan is het toch altijd goed!!
Ben het zonnetje van Delf, toch??

Effe off-topic, kom je nou nog op de wedstrijden bij Nootdorp??
Wanneer kom je weer bij ons op stal??
Wil weer zo'n lekkere trui van je hebben!

Jetta

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-05 14:28

Kim, je bent in 10 minuten op school als je op de FIETS gaat. Zouden meer mensen moeten doen. Het is goed voor jou en ook goed voor Sanne, ze krijgt er vreselijk snel verkeersinzicht van. Ik ken de weg, gewoon in het midden gaan fietsen als er één achterje zit en er komt een tegenligger! Zo doen alle boeren, buitenlui en stadsen dat!

juval

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-05 14:41

jee Kim, wat ben jij boos zeg.....
ik heb gelukkig geen last van ochtendhumeur, ben eigenlijk wel altijd blij! helaas kunnen kids en manlief mijn opgewektheid s ochtends niet altijd waarderen.
tja, over busbaan en kind met auto naar school brengen zal ik het maar niet hebben.
maar je akkefietje bij de tandarts kan ik wel heel goed begrijpen. die lui zijn zo burocratisch en star brrrr ik heb der ook altijd ruzie mee.
fijne dag verder!!

Dennis

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-05 14:46

KiWiKo schreef:
nou volgens de horoscopen moet dit een hele beste dag zijn

Niet een hele beste dag om ruzie te maken?

Tessebes

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-05 15:00

Ow... ik ben ook zo'n drama 's ochtends, alles moet gesmeerd gaan, want anders ben ik er moeilijk ziek van. Als ik jou was zou ik eens de fiets proberen, ff doorbijten, maar het is waarschijnlijk sneller en goed voor je gezondheid.

mams

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-05 15:03

Heeeeerlijk zo`n dagje
Ik maak het ook wel eens mee hoor op school met al die mutsen, pffffff.

Ik heb altijd het idee dat hoe dichter de mensen bij school wonen hoe vaker ze met de auto komen. Ik moet 5 km dwars door de polder voor mijn kindertjes op school zijn en jaha ik ga met de auto.
Als ik dan bij school kom, waar overigens bijna geen parkeergelegenheid is dan kan ik mijn auto dus niet parkeren omdat al die mutsen die om de hoek wonen zonodig hun kindertjes met de auto naar school moeten brengen.

Nu is het ook nog eens zo dat de meesten gewoon huisvrouw zijn (niet dat ik daar iets tegen heb hoor ) en dan blijven ze minstens een half uur aan school staan om te kletsen over de was en de gordijnen en de aanbiedingen in de plaatselijke supermarkt. die auto`s staan dan dus midden op straat en blokkeren de weg + de oversteekplaats die daar speciaal is aangelegd om de kinderen veilig te laten oversteken. gewoon parkeren op de oversteekplaats he

Ik erger me iedere dag groen en geel als ik bij die school kom en dat komtmijn humeur niet ten goede

KiWiKo

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-12-05 19:28

Jetta schreef:
Kim, je bent in 10 minuten op school als je op de FIETS gaat. Zouden meer mensen moeten doen. Het is goed voor jou en ook goed voor Sanne, ze krijgt er vreselijk snel verkeersinzicht van. Ik ken de weg, gewoon in het midden gaan fietsen als er één achterje zit en er komt een tegenligger! Zo doen alle boeren, buitenlui en stadsen dat!

Klopt als een bus maar als je om 9 uur in Leiden moet zijn dan red je dat net niet op je fietsje

Ik ga eigenlijk altijd door werken vanuit Sanne wegbrengen, in mijn auto liggen dan spullen die ik weg moet brengen, mijn helm, mijn BP en ga zo maar door

Fietsen is dus niet altijd een optie, maar als ik s'ochtends niet weg hoef gelijk door, dan ga ik altijd met de fiets

KiWiKo

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-12-05 19:30

juval schreef:
tja, over busbaan en kind met auto naar school brengen zal ik het maar niet hebben.
!!

Ik rij ook altijd netjes om hoor alleen gisteren stond ik 10 minuten te wachten op de landweg omdat er een vrachtwagen aan het lossen was........... en tja dan schiet ik even "binnendoor"

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-05 19:36

volgens mij staat er echt in elk berichtje van jou minimaal 3x

Haha die dagen heb ik regelmatig hoor nou ben ik vandaagt de deur niet uitgeweest en da's maar goed ook... Tot nu heeft het zich beperkt tot mijn moeder

Nerwen

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-05 19:41

Iris82 schreef:
En dan te bedenken het het een degelijk oud vrouwtje met permanentje en een rollator was.

Dat zijn juist de ergsten! Weet er alles van

Shiloh

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-05 20:39

Mijn mening?

als je met die bus niet goed bij die school kan komen, en hij maar 1 km weg is, waarom dan niet gewoon de fiets...

Ik kan me de ergernis van grote auto's bussen bij scholen heel erg goed voorstellen...

KiWiKo

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-12-05 20:42

Shiloh schreef:
Mijn mening?

als je met die bus niet goed bij die school kan komen, en hij maar 1 km weg is, waarom dan niet gewoon de fiets...

Ik kan me de ergernis van grote auto's bussen bij scholen heel erg goed voorstellen...

KiWiKo schreef:
Jetta schreef:

Klopt als een bus maar als je om 9 uur in Leiden moet zijn dan red je dat net niet op je fietsje

Ik ga eigenlijk altijd door werken vanuit Sanne wegbrengen, in mijn auto liggen dan spullen die ik weg moet brengen, mijn helm, mijn BP en ga zo maar door

Fietsen is dus niet altijd een optie, maar als ik s'ochtends niet weg hoef gelijk door, dan ga ik altijd met de fiets