Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
na wat gemopper van de chauffeur ging ik dna zitten met een pesthumeur van heir tot tokio.
Oscar schreef:Ik kan er eigenlijk maar 1 ding over zeggen: jammer dat er geen filmpje van is

is niet handig, In iedergeval niet VOORDAT ik mijn eerste kop koffie en broodje heb gehad

KiWiKo schreef:ik ben best te pruimen s'ochtends.......... zolang mensen mij mijn dingetje laten doen![]()
![]()
NIET in mijn vaarwater zitten![]()
![]()
is niet handig, In iedergeval niet VOORDAT ik mijn eerste kop koffie en broodje heb gehad
![]()
![]()
Bij Loontje krijg ik altijd lekker een bakkie en dan ga ik rustig aan de gang, de enige die het me lastig maakt is haar paard........... en die heeft ondertussen ook begrepen dat niet meer VOOR 10 uur te doen![]()
![]()
...
is het wel veilig voor mij

KiWiKo schreef:ik ben best te pruimen s'ochtends.......... zolang mensen mij mijn dingetje laten doen![]()
![]()
NIET in mijn vaarwater zitten![]()
![]()
![]()
![]()
Bij Loontje krijg ik altijd lekker een bakkie en dan ga ik rustig aan de gang, de enige die het me lastig maakt is haar paard........... en die heeft ondertussen ook begrepen dat niet meer VOOR 10 uur te doen![]()
![]()
KiWiKo schreef:nou volgens de horoscopen moet dit een hele beste dag zijn![]()
![]()
) en dan blijven ze minstens een half uur aan school staan om te kletsen over de was en de gordijnen en de aanbiedingen in de plaatselijke supermarkt. die auto`s staan dan dus midden op straat en blokkeren de weg + de oversteekplaats die daar speciaal is aangelegd om de kinderen veilig te laten oversteken. gewoon parkeren op de oversteekplaats he
Jetta schreef:Kim, je bent in 10 minuten op school als je op de FIETS gaat. Zouden meer mensen moeten doen. Het is goed voor jou en ook goed voor Sanne, ze krijgt er vreselijk snel verkeersinzicht van. Ik ken de weg, gewoon in het midden gaan fietsen als er één achterje zit en er komt een tegenligger! Zo doen alle boeren, buitenlui en stadsen dat!
juval schreef:tja, over busbaan en kind met auto naar school brengen zal ik het maar niet hebben.
!!
alleen gisteren stond ik 10 minuten te wachten op de landweg omdat er een vrachtwagen aan het lossen was........... en tja dan schiet ik even "binnendoor"

nou ben ik vandaagt de deur niet uitgeweest en da's maar goed ook... Tot nu heeft het zich beperkt tot mijn moeder
Iris82 schreef:En dan te bedenken het het een degelijk oud vrouwtje met permanentje en een rollator was.
Shiloh schreef:Mijn mening?
als je met die bus niet goed bij die school kan komen, en hij maar 1 km weg is, waarom dan niet gewoon de fiets...
Ik kan me de ergernis van grote auto's bussen bij scholen heel erg goed voorstellen...
KiWiKo schreef:Jetta schreef:Kim, je bent in 10 minuten op school als je op de FIETS gaat. Zouden meer mensen moeten doen. Het is goed voor jou en ook goed voor Sanne, ze krijgt er vreselijk snel verkeersinzicht van. Ik ken de weg, gewoon in het midden gaan fietsen als er één achterje zit en er komt een tegenligger! Zo doen alle boeren, buitenlui en stadsen dat!
Klopt als een bus maar als je om 9 uur in Leiden moet zijn dan red je dat net niet op je fietsje![]()
Ik ga eigenlijk altijd door werken vanuit Sanne wegbrengen, in mijn auto liggen dan spullen die ik weg moet brengen, mijn helm, mijn BP en ga zo maar door![]()
![]()
Fietsen is dus niet altijd een optie, maar als ik s'ochtends niet weg hoef gelijk door, dan ga ik altijd met de fiets