De ergste vorm van wraak op je ex....

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

vikki

Re: De ergste vorm van wraak op je ex....

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-05 10:08

Spetterlover schreef:
vikki schreef:
Ik vraag met je mee af... dat heb ik nooit kunnen begrijpen... dat liefde blijkbaar soms in haat kan veranderen... Ik denk dan, als je ooit van elkaar gehouden hebt, dan kan je toch iig omwille van de oude liefde respect voor elkaar houden...

Dat ligt er natuurlijk maar net aan wat er gebeurd is.
Als mijn vriend vreemd zou gaan, is er geen respect meer over.

Daarom zeg ik respect VOOR ELKAAR ... bij zoiets is het respect er bij de ene partij dus al niet... en tsja, dan lijkt het me voor de andere partij ook moeilijk om nog respect te hebben voor de ander. Vreemd gaan snap ik dus eigenlijk ook al niet...

Mlies

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-05 10:10

Mocht ik dat willen, dan ga ik met Bart naar bed. Dat was een vriend van hem, en nu niet meer. Maar ik weet dat ik 'm daar óntzettend pijn mee doe.

Maar dat zou ik nooit doen, heb ook nog nooit iets gemeens gedaan ofzo.

Duke

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-05 10:13

Ik snap er ook niets van Vikki. Je hebt (vaak jaren en jaren) lief en leed en het bed gedeeld met elkaar. Hoe kun je dan tot zulke dingen in staat zijn? Ik vind de actie van de knopen van Tineke op wel aardig, maar eerder genoemde acties van hondenstront en garnalen gaat me echt te ver.

Ik heb het gelukkig (nog) niet meegemaakt dat een relatie zo vervelend eindigt. Ik kan me niet voorstellen dat ik zo'n hekel aan mijn man ga krijgen en dit soort dingen zou doen. Ook al zou hij vreemd gaan, dan nog zou ik dit niet kunnen.

Imago01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-05 10:28

Ik ga geen persoonlijke wraak nemen maar mijn ex heeft mij wel op een vieze manier 'gebruikt'. De avond dat hij het uitmaakte (we zijn 6,5 jaar samen geweest, niet samengewoond) heb ik nog een compleet werkstuk voor zijn studie (diergeneeskunde) zitten nalezen, corrigeren + lay-out verwerkt. Een uur later vertelde hij doodleuk dat hij niet meer verder wilde.

Ik weet niet hoe ik zal reageren maar als het tussen mijn huidige vriend en mij niet werkt zal ik er vrede mee (moeten) hebben.
Mocht het stuklopen omdat hij is vreemdgegaan...dan denk ik wel dat ik zó kwaad zal zijn dat ik pontificaal 'al' zijn spullen op de stoep zal zetten...weet niet of ik het ook écht zal dóen...maar ik ben daartoe zeker wel geneigd

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-05 10:31

Liefde kan zeer zeker omslaan in haat.

Ik heb het zelf meegemaakt. Ik zie mijn ex nog liever gisteren dan vandaag tussen 6 plankjes verdwijnen.

Ik heb zelf nooit de moed gehad om wraak te nemen. Daar komt bij dat ik wraak nemen kinderachtig vind. Mijn vader daarentegen heeft hem wel te grazen genomen.

Maar ik denk dat mijn situatie er niet een is waar iedereen mee te maken krijgt.

daffodil

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-05 10:33

Ik heb ooit eens geprobeerd iemand omver te rijden, daar ging wel behoorlijk wat aan vooraf hoor, dat zeg ik er eerlijk bij. Toen ik weg wilde vanuit zijn huis (woonde niet samen, maar was daar om laatste dingen op te halen), heeft hij mijn sleutels afgepakt en hij zei dat hij me niet weg liet gaan. Toen heb ik mijn sleutels teruggepakt door zijn duim zo ongelooflijk ver om te buigen, dat ie ineenkrimp van de pijn. Daarna de deur uitgestierd en de auto in gestapt. Toen hij dus probeerde om voor de auto te blijven om mij tegen te houden, heb ik dus echt gas gegeven.......

Margo

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-05 10:43

dat is wel heftig daffodil....

Ik heb een ex waar ik 1,5 jaar mee samen geweest zijn en nu kunnen we geen fatsoenlijk gesprek meer voeren zonder dat we binnen 5 minuten ruzie krijgen...
Begrijp nu ook niet dat ik het zo lang met hem volgehouden heb. Ik zie nu pas dat we compleet verschillend zijn!

vikki

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-05 10:46

Sorane schreef:
Liefde kan zeer zeker omslaan in haat.

Ik heb het zelf meegemaakt. Ik zie mijn ex nog liever gisteren dan vandaag tussen 6 plankjes verdwijnen.

Ik heb zelf nooit de moed gehad om wraak te nemen. Daar komt bij dat ik wraak nemen kinderachtig vind. Mijn vader daarentegen heeft hem wel te grazen genomen.

Maar ik denk dat mijn situatie er niet een is waar iedereen mee te maken krijgt.

In jouw situatie snap ik het van jouw kant wel heel goed... maar daar snap ik zijn kant dus niet (en dan druk ik me heel zwak uit... maar dat weet je wel...) Mij mening geldt eigenlijk alleen voor relaties die uberhaupt hebben bestaan uit wederzijds respect en liefde en het daarbij -volgens mijn normen - behorende gedrag...

Honeybee

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-05 13:22

In datzelfde programma ook toendertijd een vrouw die alle pijpen van haar ex man's broeken had dicht genaaid. Die vond ik ook wel goed

Zelf denk ik eraan iemand een eikel te sturen met daarbij de tekst:
"Je hoeft niet aan een boom te hangen om een eikel te kunnen zijn".

http://www.attent.com/wizard/wizardie1. ... easonID=42

KiWiKo

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-05 13:26

Idd de allerbeste wraak is doorgaan met je leven en wat van jezelf maken

JazzOrlando

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-05 13:30

Suiker in zn benzinetank gooien

Mijn moeder heeft alle kleding van haar ex in van die inzamelingsactiezakken gedaan en opgebeld. Als je mazzel hebt is het nog net opgehaald

Arabesk

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-05 14:38

Ik ben bedrogen door een man die zijn vriendin bedroog...

Binnenkort zie ik hem weer en moet ik met hem samenwerken. Als hij weer begint met die flauwekul neem ik wraak. Ontzettende wraak!

Ik heb hier namelijk nog een brief liggen die hij zelf geschreven heeft, waarin staat dat hij verliefd op me is en het eindigt met dat hij overweegt voor mij te kiezen. Als hij te vervelend wordt denk ik dat ik die brief maar naar zijn huis stuur t.a.v. zijn vriendin

Shiloh

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-05 14:43

vikki schreef:
wat mij betreft is een ex al die energie idd niet waard... mijn ex iig niet... Maar ik heb ooit gehoord dat Tineke Verburg (ik geloof iig dat het Tineke Verburg was ) alle knopen van haar man's kleding afgehaald had en de kleding met losse knopen heeft achter gelaten/afgegeven/whatver met een briefje "ik heb gehoord dat ze goed kan naaien" oid er bij... Wat er precies van klopt weet ik niet, maar die vond ik wel ijzersterk, erg leuk als je kerel je heeft besodemietert met een ander...

Over het algemeen vind ik de meeste acties best triestig om te doen... maar deze vind ik wel heel erg sterk. Hem even op zijn nummer zetten, dat mag toch zeker wel! .... als het maar niet echt "pesten" wordt...

Ludora

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-05 14:49

Die van Tineke Verbrug is idd heel erg goed

Niet echt ver qua slopen of respect verliezen, maar wel even lekker het erin wrijven !!

Ik heb ook nog nooit een breakup gehad waarbij ik iemand echt ging haten, dus echte wraak gevoelens ken ik niet t.o. een ex.

Tessebes

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-05 14:56

Mijn ex vindt het niet leuk dat ik het prima zonder hem red en dat is wraak genoeg. Verder vind ik wraak nemen niet nodig. Ik kan me voorstellen dat als je bedrogen bent daar anders over denkt. Die met die knopen vind ik wel heel erg grappig.

Renske_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-05 15:00

ik wel, maar toen werd ik 2x met mn scooter van de weg gereden waarbij ik 1x banketstaaf onder mn scooter in de sloot terecht kwam, was een waarschuwing van ex+neef...heb me toen ingehouden
vervolgens verkocht hij mn hond, terwijl afgesproken was dat ik haar die dag zou komen halen(en betalen want moest dr overkopen ook nog eens...) en 3 jaar nadat het uit was heeft hij me nog 2x proberen aan te rijden, 1x stopte er ene auto, bestuurder wenkte dat ik voor mocht en gaf gas, ik stond net optijd stil auto erachter stopte en man stapte uit en zei die bestuurder wenkte toch dat je voor mkcht, ja zei ik maar ik denk dat ik nu wel weet wie het is, en idd stukje verder stond ex naast zn auto te wachten en te lachen...heb toen niets gezegd gewoon doorgereden
2 maanden later stal ik op de fiets een weg over, ik had groen licht, rijdt er een auto tegen de achterkant van mn fiets aan, ex in weeeer een andee auto, en lachen en schelden en doen, ben toen verder gelopen(fietsen kon niet, achterwiel was dubbel) en hem weer genegeerd

helaas houd ook mijn geduld ergens op dus toen ik hem later tegenkwam, toen hij wist dat vriend+ik in 'zijn' dopr kwamen wonen(waar mn vriend van toen ook al zn hele leven woonde overigens) flipte hij in een kroeg tegen mij, en toen heb ik 3 jaar lag opgeropte frustraties eruit geslagen en geschopt, tot ex op de grond lag en toen heel vuil nog na staan trappen in zn buik en ribben, tot ze me de kroeg uit zetten, waarna ze hem eruit sleepten op straat goiden en mij weer binnen lieten, ze wisten dara geukkig ook wat een *** het was!!(overigens had hij tijdens de relatie de belgische politie die hem helemaal bezopen thuis in NL af hadden gezet al met ene zwaard aangevallen dat voor de sier ana zn muur hing, zegt genoeg over hem denk ik... )

maargoed, remkabels doorsnijden enzo kon hij ook erg goed, ik heb altijd alles genegeerd, maar toen ineens knapte er wat bij mij en ook al was hij 14 jaar ouder, ik was gelukkig veel sterker dankzij het werk op stal, wrsch ook doordat hij altijd ana de drank&drugs zit dus zn lijf al nix meer waard was, maar hij moest het toch echt afleggen tegen mij ik kan me ook niet herinneren dat ik ooit eerder in zo'n blinde woede iemand in elkaar heb geschopt en geslagen...

maargoed dat valt niet onder wraak op je ex, want heb verder nog nooit wraak op een ex genomen, hoogstens zn beste vriend versierd ofzo maar ach dat was bij de vriendjes die ik uit de kroeg kende en wat toch maar om 1 ding ging

Horse_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-05 15:14

Ik heb een keer van een ex zijn voicemail (zat geen ww op) veranderd in een liedje van Abba. Heel fout en sloeg nergens op maar was zo kwaad en gefrustreerd dat ik wat moest doen.

Roos_M

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-05 15:34

wat gemeen die hondenstront!!! echt erg!!

Margriet_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-05 15:38

haha staan wel leuke tussen! Maar ik denk dat ik het niet zal deon1

vicky

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-05 15:44

Ik heb gelukkig ook zoiets nooit echt mee gemaakt.
ben ook van mening dat de beste wraak is door gaan met je leven en laten zien dat je het ook echt wel alleen kan!
Ik sta nu sinds ruim een half jaar er ook echt alleen voor samen met mijn dochter. Valt soms niet mee, maar soms voel ik me zo sterk, heb mijn eigen huisje, auto, paardjes enz. Terwijl ik toch nog relatie jong ben.
En dan wonen mijn beide exen van 29 en 33, weer bij moeders thuis.

miisshOrse

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-05 15:50

Nope, nog nooit gedaan.

Vind wel dat er een aantal goede tussen staan

mariekie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-05 16:00

ik blijf dit topic ff volgen
misschien wordt ik nog op leuke ideen gebracht }>

Imre

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-05 16:00

Ik kan gelukkig met alledrie mijn ex vriendjes prima opschieten als ik ze tegenkom. Wraakacties zijn bij mij dus niet nodig geweest, maar ik kan me wel goed voorstellen dat je iets wil doen om te laten weten dat je flink pissig bent. Die garnalen, lasagna en knopen-verhalen zijn erg creatief.

De broer van een vriendin van me werd telefonisch lastig gevallen door zijn ex. Het eerste jaar liet ze niets van zich horen tot hij een nieuwe vriendin had, toen begon het gedonder ineens. Ze belde ook zijn ouders midden in de nacht op om vervolgens te gaan schelden en weer op te hangen. Vreselijk, wat een muts.

050206051012

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-05 16:13

Oeh Akke... Ik wil je wel op ideeën brengen

Met de laatste sex-ex had ik de afspraak dat we geen wraak meer op elkaar zouden nemen, want die was echt niet grappig

Prima

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-05 16:22

vikki schreef:
Ik vraag met je mee af... dat heb ik nooit kunnen begrijpen... dat liefde blijkbaar soms in haat kan veranderen... Ik denk dan, als je ooit van elkaar gehouden hebt, dan kan je toch iig omwille van de oude liefde respect voor elkaar houden...

Ja dat vraag ik me ook wel eens. Bij mij was het net zo. De liefde voor mij veranderde ook in haat voor mij. Maar ik wist eigenlijk al van te voren dat wat ik ook zou doen om dat te voorkomen, dat het niet zou lukken. Soms weet je dat gewoon een persoon zo zou kunnen zijn, door iemands karakter of achtergrond.

Wraak nemen zoals (op een indirecte manier) geld stelen, verplichtingen ontduiken, stelselmatig liegen en bedriegen en dingen verdraaien, dingen meenemen die niet van jou zijn (Hele dozen meenemen met daarin dingen van jou o.a. massief gouden mancetknopen of een mobieltje en het dan maar niet terugbrengen). Mensen draaien er hun handen niet voor om als het op hun ex aankomt. Ik zou altijd de eer houden aan mijzelf, hoeveel verdriet ik ook zou hebben. Maar zo zit ik in elkaar, zo hoeft een ander dus niet in elkaar te zitten.

Ik zie nu ook aan de ex van mijn broer dat het anders kan, ondanks dat mijn broer het niet netjes heeft aangepakt. Kort door de bocht: hij heeft de relatie verbroken (hij was verliefd op een ander en ging er nog mee vreemd ook) terwijl ze net een nieuw huis hebben gekocht en zij haar baan heeft opgezegd om haar schoonheidsalon aan huis te beginnen en ze zelfs aan kinderen dachten. Kortom alles in duigen. Huis moest weer verkocht worden (met een flink verlies), zij een baan zoeken, hij ook trouwens, spaarcenten weg enz. enz. Maar zij houdt de eer aan zichzelf en probeert op te krabbelen en draagt haar lot, zonder wraak te nemen oid. Ze neemt waardig afstand en houdt de eer aan zichzelf. Daar ik heb echt respect voor!
Laatst bijgewerkt door Prima op 29-11-05 16:26, in het totaal 1 keer bewerkt