Met zoveel beterschapswensen moet het wel goed gaan komen Bedankt!
De vinger is links en rechts heb ik een tenniselleboog en een schouder die scheef staat waardoor er van alles in de knel zit maar ik heb inmiddels een goede manuele therapeut die me behoorlijk pijn doet maar ik heb wel het idee dat het helpt en dus ga ik er graag naartoe. Het zijn allemaal maar tijdelijke ongemakken, het is alleen verrekte lastig en ik kan niet paardrijden en dat is natuurlijk helemaal ernstig voor mij Gelukkig is het buiten het wedstrijdseizoen, wat dat betreft heb ik het goed gepland
Hey Percy, Ik miste je alop deboktclub sterkte! en hoe gaat het met het betuigen van Rissaz? Mijn pony slaat nu iig niet meer opde broek, maar het heeft lang gedurd voordat ze eraan gewend was. We hebben iig goede hoop dat ze er ooooooit wel voor komt te staan
Ik probeer weer wat meer online te komen maar ik moet er wel heel erg mee oppassen helaas.
Het betuigen van Rissaz ligt nu ook stil jammer genoeg. Ik kan hem niet vasthouden, ik ben alle spierkracht in mijn rechterarm kwijt en links gaat niet door de gebroken vinger. Laatst drukte iemand me een paard in de hand, paard ging aan de wandel en ik kon hem niet tegenhouden terwijl hij rustig liep. Best frustrerend. Wij blijven ook goede hoop houden, vlak voor het misging met mijn schouder heeft hij één keer voor de wagen gelopen en het was spannend maar het ging wel goed.
Woensdag wordt er een EMG gemaakt, ben benieuwd of daar wat uitkomt.