Voor maandag moet ik iets van 10 euro vinden voor hem. Kerst wordt maar een geurtje, leuk pakketje met bodylotion ofzo. Zie het wel!
Rampzalig die feestdagen!
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
en zelf koopt hij dat toch nooit) en een cd. Verder moet ik nog eens gaan shoppen... Vorig jaar had ik euh, nu moet ik diep nadenken, een meter bier (allemaal speciale Belgische biertjes), een houten puzzel (zo’n aartsmoeilijk ding, daar is hij gek op) en een vijzel gekocht, denk ik toch. En het jaar daarvoor oa een gezelschapsspel voor twee personen en... dat weet ik niet meer
Ach ik koop heel graag cadeautjes, maar probeer vooral met zijn verjaardag iets leuk te verzinnen, met Kerstmis lukt dat nooit zo goed.
Hij heeft blijkbaar nog geen goed idee gehad
)
een luchtje geef ik hem eigenlijk bij elke gelegenheid bijna. hij heeft al een stuk of 4 luchtjes op de plak staan. vind ik wel genoeg. Hij is net in november jarig geweest. Toen heb ik hem een weekendje weg gegeven. Vorig jaar kerst Holiday on ice kaartjes en een armbandje met me naam erin. Denk dit jaar aan iets van een boxer met me foto ofso (A) hehe en de rest ja ik moet nog maar even 3x de stad door lopen. Of iemand nog leukee tipss? 

) en anders nieuwe automatten 
Citaat:Ellebel, pantoffels??
De foutste die ik kan vinden, heb ze laatst bij de Welkoop gezien die er als klompen uit zagen

heb ook een paar extra dingetjes gegeven die hij niet gevraagd had 

patjelisa schreef:ik vind het ook al zo moeilijk!
hij zegt ook nooit wat hij wilt ja ti amo laten dekken hij wil graag een veulen kan moeilijk een potje sperma onder de boom plaatsen is ook niet echt het tijd van het jaar voor![]()
misschien kaartjes voor Apassionata.
luchtjes heeft hij al zoveel dus dat word ook niks.