Sinterklaas surprise

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Bonnylove

Re: Sinterklaas surprise

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-11-05 12:52

oh, ik heb na lang prutsen iets uitgevogelt:) Me vader is boer, en nu heb ik een of ander frame gemaakt van papier en daar allemaal watten overheen, moet koe worden, alleen die kop, das een probleem:S maar komt wel goed hoop ik. Nog bedankt voor alle reacties..

groetjes..

joke20

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-05 18:22

Esmeralda

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-05 15:18

zo veegt de handen af en verwijdert de laatste lijmresten van de vingers. Zojuist gecreert, 1 dino en 1 gitaar. ppfftttt wat een werk, maar goed, het ziet er aardig uit. De kids hebben goed meegeholpen dus we zijn weer tevreden.

Karmandi

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-05 21:49

ik heb iemand getrokken die ik eigenlijk helemaal niet goed ken... ze houdt van tekenen en slapen:S...ik zit eraan te denken om een mega potlood te maken:P

Loje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-05 22:35

ik maak een witte uil (hedwig) voor een harry potter freak. 2 balonnen voor het lijf en de kop en dan papier machee dr overheen. Gaat tot nu toe wel goed alleen is de kop nogal mislukt maar misschien krijg ik dat nog wel goed

Rixt_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-05 12:59

pfff ik heb mn vriend getrokken, erg leuk natuurlijk maar wat moet ik nu voor hem maken? Hij wil graag een soort bouwpakket van een vliegtuig, of een cd.
Iemand tips???
ik kan niet iets met hartjes maken ofzo want dan ziet iedereen gelijk dat het van mij komt, volgens mij is dat niet de bedoeling.

Guinevere

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-05 19:44

Ik ga onze kat namaken, alleen dan op iets groter formaat. Ik weet nog niet precies hoe maar ik heb twee grote zakken knuffeldiervulling gehaald, stof voor de buitenkant, lege plastic flessen en wc- & keukenrollen om de pootjes wat steviger te maken. Een van de cadeautjes maak ik zelf, de anderen moet ik nog kopen.

Kenzo

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-05 21:55

ooo wat fijn zo'n topic!!! Ik heb het hard nodig.
Ik moet dus een surprise gaan maken voor mijn schoonzusje....Heel moeilijk want ze geeft geen hobby's. Het enige wat ze thuis doet is schoonmaken.
Heeft iemand een leuk idee voor mij om voor haar te maken???

NeandroD

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-05 22:01

haha.. ik heb hetzelfe probleem..
Ik heb papa getrokken, maar die heb ik al 4 jaar achter elkaar...
dus ik heb alles al gemaakt..
Moeilijk he iets leuks verzinnen!!
veel succes Bokkers...!!
iemand nog een leuk idee?...
Groetjes

Guinevere

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-05 22:12

Kenzo: iets hééél vies (nep kattenkotsje met cadeautjes er in ofzo) dat zij lekker kan "schoonmaken" of iets om mee schoon te maken ... stofzuigertje bijvoorbeeld.

Kenzo

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-05 07:26

Ik dacht idd zelf ook aan een stofzuiger. Heb je of iemand anders een idee hoe ik dat kan gaan maken??

Guinevere

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-05 18:42

Hmmm misschien van een doos (rechthoekig) waar je de hoeken vanaf haalt en dan met schilderstape beplakte om hem iets ronder te maken. Voor de wieltjes kan je pindakaasdeksel oid gebruiken. Het harde deel van de slang keukenrollen, het zachte deel .... geen idee.

lindii

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-05 22:13

Guinevere schreef:
Ik ga onze kat namaken, alleen dan op iets groter formaat. Ik weet nog niet precies hoe maar ik heb twee grote zakken knuffeldiervulling gehaald, stof voor de buitenkant, lege plastic flessen en wc- & keukenrollen om de pootjes wat steviger te maken. Een van de cadeautjes maak ik zelf, de anderen moet ik nog kopen.

Waar kan je die knuffeldiervulling kopen en hoeveel kost het ongeveer?
ik wil namelijk een hondje maken

Mandy

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-05 22:21

hoe maak je heel simpel een koe?

Farouche

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-05 22:28

Na sinterklaas plaats ik hier mijn supris van dit jaar, gezinsleden die namelijk ook bokken ...
en btw ik zie nu ier onder staan: Quick-mod opties en dan een vakje met 'maak sticky' julie ook?

Guinevere

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-05 05:06

Ja, ik ook. Volgens heeft iemand daar al een topic over geopend op [FZ].

Geen idee waar je in NL knuffeldiervulling kan kopen. Ik heb het gewoon bij de hobbywinkel hier gekocht.

Hoe groot moet de koe worden? Klein kan je gewoon uit alleen wc rollen maken, groter met dozen en als hij lekker zacht moet zijn met stof en knuffeldiervulling.

Kenzo

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-05 18:27

Guinevere schreef:
Hmmm misschien van een doos (rechthoekig) waar je de hoeken vanaf haalt en dan met schilderstape beplakte om hem iets ronder te maken. Voor de wieltjes kan je pindakaasdeksel oid gebruiken. Het harde deel van de slang keukenrollen, het zachte deel .... geen idee.

Super dank je wel. Ik was er al over uit hoe ik de slang enzo kon maken. Dat doe ik idd met keukenrol en het zachte gedeelte met plastic bekertjes aan elkaar. De doos kan ik goed bol maken met tape. Bedankt!!!

o0oJamieo0o

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-05 17:46

ik heb nog geen inspiratie:P maar als ik iets afheb doe ik hier wel een plaatje op

BounceBabe

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-05 17:51

superhaffies schreef:
kmoet ook suprise maken.. voor vriendin.. houd van paardrijden en roeien :S kheb geen idee

Een roeiend paard? Lijkt me nog wel te doen?