Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

Eefje23 schreef:nickyu schreef:ik heb ook (oa) botreuma , de klachten betreffend botreuma kwamen eerst en vooral in de heub , liggen op de zij kan dan ook pijnlijk zijn
ontstekingen aan deze en gene komen regelmatig voor maar zijn gevolg van het een en ander niet de oorzaak
mochten de pillen maar kort of niet helpen zou ik vragen om een doorverwijzing naar een reumatoloog die kan je beter onderzoeken
en vertellen wat het probleem exact is
er zijn teveel mogelijkheden met vergelijkbare klachten om voor de bokkers te bepalen at het exact is , het kan teveel zijn
Je hebt helemaal gelijk nickyu als je zegt dat er van alles aan de hand kan zijn. Maar ik vindt het ook gewoon fijn om mijn verhaal kwijt te kunnen en ervaringen van anderen met dezelfde klachten te horen.
Net zoals Daantjuhhh maak ik me een beetje zorgen over wat het evtueel zou kunnen zijn, ik slik de onstekingsremmers nu al een week en merk iets van verschil maar nog niet veel. Ik heb bijv. ook soms last van rechterhand, ik zie natuurlijk nu natuurlijk overal beren!![]()
ik hoop echter nog steeds dat het gewoon over gaat!!!
)sorrie ..
) helpt soms ook al!!!