Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Natascha schreef:Voor mij geen pil meer. Ik heb het onding 10 jaar geslikt en voelde me de laatse 2 jaar een echte dweil. Altijd moe, hangerig, vage spierpijntjes en nog "moodsweeps" ook. Van allerlei onderzoeken gehad en niets hielp. Op aanraden van een vriendin ben ik in december gestopt en na een maand was ik al niet meer zo moe. Sinds februari heb ik nu een spiraaltje en ik had de eerst maand wel spijt vanwege de krampen, maar nu zou ik niet meer terug willen. Ook ik heb er eentje zonder hormonen omdat ik daar dus schijnbaar niet tegen kan.
Cer schreef:Een vriendin van mij, die ik dit vertelde, wilde ook aan de prikpil, maar haar huisarts zei dat dat alleen voor 'gehandicapten en apen' was. Dus die heeft em niet gekregen. Ligt dus ook aan je huisarts, of je wel of niet aan de prikpil kan.

Nikita"]
[quote="Cer schreef:Een vriendin van mij, die ik dit vertelde, wilde ook aan de prikpil, maar haar huisarts zei dat dat alleen voor 'gehandicapten en apen' was. Dus die heeft em niet gekregen. Ligt dus ook aan je huisarts, of je wel of niet aan de prikpil kan.

LiSSy schreef:kan je door de pil moodswings krijgen?
ik heb dat namelijk heel erg, het ene moment ben ik supervrolijk, en zit ik 10 minuten later te huilen om niets... of ik word ineens heel erg boos....
ik heb dus de pil microginon30
groetjes liselot