Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Wendy_Kila schreef:Het wordt mooier en mooier (heb eigelijk wel heel erg medelijden met die man!!):
Hoi Wendy,
Klinkt goed, al zou ik wel graag nog wachten op de foto's van de zolen. Enig idee wanneer je die foto's zou kunnen maken? Ik wil graag weten hoe erg de zolen ongeveer versleten zijn, wat de staat van het profiel is zeg maar.
Ook zou ik wel willen weten hoe erg je ze vies zou kunnen maken. Het moet voor mij zo vernederend mogelijk zijn, dus hou je vooral niet in!Heb je je rijbak/stallen aan huis?
Over het versturen van de rijlaarzen: mijn (vaste) vriendin begrijpt mijn aparte hobby niet echt (haha en wie wel, alleen ikzelf misschien?) dus ik kan niet echt een pakket met vieze rijlaarzen ontvangen per post. Is er ook een mogelijkheid om de laarzen op te komen halen? Ik begrijp dat je je rijlaarzen niet vies wilt maken voordat je je geld hebt gekregen, dus ik kan je vantevoren dan (per post) een aanbetaling sturen als je wilt en de rest bij het ophalen?
Zou je het zien zitten of het lachen vinden als ik de rijlaarzen al bij jou poets, evt. als je ze draagt? Kan je kritisch bekijken of ik het wel goed genoeg doe en zo de vernederende ervaring voor mij nog groter maken.
Natuurlijk is het niet erg als daar iemand (je vriendin, vriend/man ofzo) daar bij is want het gaat mij alleen om het poetsen en de (zeer) vernederende ervaring en niet om andere dingen.
Laat maar weten, evt. zou ik maandag a.s. (overdag) wel kunnen.
Groet!
MarleenvB schreef:Hmm, kijk het lijkt me allemaal wel wat onschuldig. Ik zou hem gewoon uitnodigen en dan zorgen dat er genoeg mensen bij je thuis zijn, zodat je niet alleen met hem bent. Vraag een foto van hem! Wat kan er nou gebeuren? Tis jammer dat ik geen laarzen te koop heb, anders was ik wel nieuwsgierig geweest! HAHAHA