Laarzen Freak....

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Wendy_Komen

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-11-05 15:24

Ik denk er ook over om hem even aan te raden langs een manege te gaan. Vast genoeg laarzen die gepoetst moeten worden. En ach, als hij echt een vernedernde ervaring wil, mag hij hier wel in een schoonmaak pakje mijn huis poetsen

Wendy_Komen

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-11-05 15:27

Dit is de eerste mail:

Hallo Wendy,

Ik zag dat je bovengenoemde rijlaarzen te koop aanbiedt op MP en ik vroeg me af of je me wat duidelijke foto's van de zolen zou kunnen sturen. Tevens zou ik willen weten of je de rijlaarzen evt. vies zou kunnen leveren (dus van na het rijden eo stalwerk).

Alvast bedankt,

Mijn moeder was bij mij, en samen in een deuk liggend, stuurde we dit terug:

Foto's moet ik dan nog even maken.

Hoe vies wou je ze hebben? Kan er nog wel wat andere dingen mee doen ook!
Zit dan alleen wel een meerprijs aan.

Groeten Wendy

Kreeg ik dit mailtje terug:

Hey hallo Wendy,

Wow, dankjewel voor je reaktie, cool! Hoe vies ik ze wil hebben? Nou echt vies van het rijden/stalwerk als het kan, vooral de zolen: ik weet niet waar je voor zou kunnen zorgen, waar heb je geen problemen mee?
Het gaat mij om een zo vernederend mogelijke ervaring, want ik wil ze graag zelf schoonpoetsen en weer laten glimmen alsof ze nieuw zijn. Wat bedoel je met andere dingen en meerprijs? Laat je het me weten? Ik ben geinteresseerd als je een beetje openminded bent!

Groet!

Ach ja, ieder zijn lol

wwillemijn

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-05 15:34

hahah! In de hoop dat jij hem wel even kan 'helpen'

Wendy_Komen

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-11-05 15:56

Het wordt mooier en mooier (heb eigelijk wel heel erg medelijden met die man!!):

Hoi Wendy,

Klinkt goed, al zou ik wel graag nog wachten op de foto's van de zolen. Enig idee wanneer je die foto's zou kunnen maken? Ik wil graag weten hoe erg de zolen ongeveer versleten zijn, wat de staat van het profiel is zeg maar.

Ook zou ik wel willen weten hoe erg je ze vies zou kunnen maken. Het moet voor mij zo vernederend mogelijk zijn, dus hou je vooral niet in! Heb je je rijbak/stallen aan huis?

Over het versturen van de rijlaarzen: mijn (vaste) vriendin begrijpt mijn aparte hobby niet echt (haha en wie wel, alleen ikzelf misschien?) dus ik kan niet echt een pakket met vieze rijlaarzen ontvangen per post. Is er ook een mogelijkheid om de laarzen op te komen halen? Ik begrijp dat je je rijlaarzen niet vies wilt maken voordat je je geld hebt gekregen, dus ik kan je vantevoren dan (per post) een aanbetaling sturen als je wilt en de rest bij het ophalen?

Zou je het zien zitten of het lachen vinden als ik de rijlaarzen al bij jou poets, evt. als je ze draagt? Kan je kritisch bekijken of ik het wel goed genoeg doe en zo de vernederende ervaring voor mij nog groter maken.
Natuurlijk is het niet erg als daar iemand (je vriendin, vriend/man ofzo) daar bij is want het gaat mij alleen om het poetsen en de (zeer) vernederende ervaring en niet om andere dingen.

Laat maar weten, evt. zou ik maandag a.s. (overdag) wel kunnen.

Groet!

Eliane

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-05 16:13

Eeeeeewww! Als hij gewoon je laarzen wil kopen zou ik er maar om lachen en gewoon het geld incasseren maar langs laten komen lijkt me niet zo'n goed plan

Wendy_Komen

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-11-05 16:14

Heb het hem ook duidelijk gemaakt. Hij respecteerd dat, en vind dat hij het dus nog netjes doet!
Gewoon iemand met een probleem dus! Heb opzich wel medelijden met hem!

S_zanne

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-05 16:14

hij is raaaar!!!

Ik heb nog een paar laarzen liggen misschien moet ik het ook een proberen.
kijken wat er begeurd. }>

srry gebeurd

Zusje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-05 16:21

Wendy_Kila schreef:
Het wordt mooier en mooier (heb eigelijk wel heel erg medelijden met die man!!):

Hoi Wendy,

Klinkt goed, al zou ik wel graag nog wachten op de foto's van de zolen. Enig idee wanneer je die foto's zou kunnen maken? Ik wil graag weten hoe erg de zolen ongeveer versleten zijn, wat de staat van het profiel is zeg maar.

Ook zou ik wel willen weten hoe erg je ze vies zou kunnen maken. Het moet voor mij zo vernederend mogelijk zijn, dus hou je vooral niet in! Heb je je rijbak/stallen aan huis?

Over het versturen van de rijlaarzen: mijn (vaste) vriendin begrijpt mijn aparte hobby niet echt (haha en wie wel, alleen ikzelf misschien?) dus ik kan niet echt een pakket met vieze rijlaarzen ontvangen per post. Is er ook een mogelijkheid om de laarzen op te komen halen? Ik begrijp dat je je rijlaarzen niet vies wilt maken voordat je je geld hebt gekregen, dus ik kan je vantevoren dan (per post) een aanbetaling sturen als je wilt en de rest bij het ophalen?

Zou je het zien zitten of het lachen vinden als ik de rijlaarzen al bij jou poets, evt. als je ze draagt? Kan je kritisch bekijken of ik het wel goed genoeg doe en zo de vernederende ervaring voor mij nog groter maken.
Natuurlijk is het niet erg als daar iemand (je vriendin, vriend/man ofzo) daar bij is want het gaat mij alleen om het poetsen en de (zeer) vernederende ervaring en niet om andere dingen.

Laat maar weten, evt. zou ik maandag a.s. (overdag) wel kunnen.

Groet!

*lig echt helemaal in een deuk hier*

Ook dat stukje van dat zijn (vaste ) vriendin het niet begrijpt!!hihi

Spetterlover

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-05 16:47

Ja hoor, ik zet net toch mijn laarzen op MP, 1x raden van wie ik reactie krijg
Mijn moeder en ik moesten ook hard lachen!!!

Wendy_Komen

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-11-05 16:56

Tja, bij mij is het lachen wel zo'n beetje vergaan. Je zal maar zo wanhopig zijn....

Zusje

Re: Laarzen Freak....

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-05 17:02

Zal als ik hem was gewoon mensen opzoeken die het zelfde probleem hebben!
Dan allemaal laarzen aantrekken en lekker door de bagger of mesthoop gaan rennen met z'n allen, vervolgens kunnen zo elkaars laarzen gaan poetsen!

Opgelost!

MarleenvB

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-05 17:06

HAHAHA, dit is echt om je te bescheuren! Ik zou lekker de poen ontvangen en ze daarna even lekker door de modder en de stallen heen halen. Laat hem eerst betalen en dan maak je foto's van je werkstuk! en dan HOPPA gewoon opsturen! Hihihi

Het is idd wel zielig (als ht echt is). hij zal zijn hele huis wel vol laarzen hebben staan!

Wendy_Komen

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-11-05 17:07

Marleen, dat had ik nog wel willen doen, maar hij zoekt iemand bij wie hij ze schoon mag maken/likken, terwijl je ze aan hebt. En kijk, dan houdt het op

Zusje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-05 17:16

Nou wendy erg flauw van je

Wendy_Komen

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-11-05 17:18

Tja, schaam me er ook wel een beetje voor hoor.... (mietje dat ik ben...)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-05 18:45

jakkes.. naja dan maak ik ze toch liever zelf schoon

Bestek

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-05 18:54

Hahahha!
Ik krijg bijna zin om mijn oude laarzen op MP te zetten
Wat een triest figuur...

MarleenvB

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-05 19:19

Hmm, kijk het lijkt me allemaal wel wat onschuldig. Ik zou hem gewoon uitnodigen en dan zorgen dat er genoeg mensen bij je thuis zijn, zodat je niet alleen met hem bent. Vraag een foto van hem! Wat kan er nou gebeuren? Tis jammer dat ik geen laarzen te koop heb, anders was ik wel nieuwsgierig geweest! HAHAHA

Preddy

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-05 20:39

hahahahahah dit is toch erg!!! Het doet me denken aan de keer dat ik wat bhs op het internet had gezet.. Ik kreeg een mailtje van een mand die bh verzamelaar was, maar alleen gedragen! Of ik ze dus wilde aandoen voordat ik ze verzond.. Nouja... hihihih

roxiie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-05 20:55

Ik heb net mn laarzen op MP gezet,, niet dat ik ze te koop heb,, maar ff zien wat voo reactie ik krijg..

Wendy_Komen

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-11-05 21:06

MarleenvB schreef:
Hmm, kijk het lijkt me allemaal wel wat onschuldig. Ik zou hem gewoon uitnodigen en dan zorgen dat er genoeg mensen bij je thuis zijn, zodat je niet alleen met hem bent. Vraag een foto van hem! Wat kan er nou gebeuren? Tis jammer dat ik geen laarzen te koop heb, anders was ik wel nieuwsgierig geweest! HAHAHA

Ik wil je de laarzen wel sturen, hij zal er erg blij mee zijn!!

MarleenvB

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-05 23:04

HAHAHA! Humor dit hè! die gozer moest eens weten dat we een heel topic aan hem gewijd hebben!!!!

Sily

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-05 23:26

Ach joh, doe die man een plezier, spreek af op een grote markt tijdens 1 van de drukste dagen met een stel vrienden, trek je gore laarzen aan en laat hem daar poetsen/likken what ever.

Vernederender kan toch haast niet?
En dan vooral lachen, misschien kan je je zweepje meenemen om hem extra aan te sporen?

MarleenvB

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-05 00:39

hehe, dat is echt evil! Lachen, maken we er een Bokkers uitje van! hahaha

Wendy_Komen

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-11-05 09:05

Sily, wil de laarzen ook wel naar jou toe sturen hoor!!
Je doet hem er echt een groot plezier mee. Hij is al drie jaar opzoek!!