Margreet"]
Ga helemaal met Buitenzorg mee. (Tussen de regels doorlezen, die uitdrukking zocht ik)
Kan iemand mij trouwens uitleggen waarom hier in de titel de woorden intolerantie en onverdraagzaamheid naast elkaar gebruikt worden terwijl ze exact hetzelfde betekenen? Dikdoenerij?
[/quote]
Ja, klinkt lekker pakkend en roept meer kijkcijfers op.
[quote="Margreet schreef:That's life. Wen er maar aan. Gebeurt niet alleen maar op forums hoor, ook IRL. Je kunt nou eenmaal niet altijd met iedereen goede vrienden zijn en mooi weer spelen, ik kan en wil dat niet met iedereen tenminste en ik sta daarin vast niet alleen. (En nee, dat heeft niets met persoonlijke vetes te maken voordat je je weer van die onzin in je hoofd haalt.)
Als je anders over een onderwerp denkt dan moet dat gewoon gezegd kunnen worden zonder dat iedereen zich gelijk op z'n (soms te lange) tenen getrapt voelt. Ik ga m'n mening toch echt niet voor me houden als ik het niet met iemand eens ben! Zou een dooie boel worden dan.
Helemaal mee eens. Valt niets meer aan toe te voegen> moet allemaal wel een beetje leuk zijn/blijven. Als er hier mensen rondlopen die gauw een geknakt zieltje hebben; daar wordt je groot van! Trouwens het meeste commentaar wat gegeven wordt is terecht.
)
en ik heb echt NOOIT ruzie, met niemand!!! Ik ga daar ook nog eens heel erg mee zitten, van waarom zegt die persoon dat nou?
) waarheid, je moet het alleen wel willen zien. Soms wat hard, dat geef ik toe.