Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Heeeel herkenbaar dit! Ik heb er volgens mij 3 jaar voer gedaan om aan de tampon te gaan! Ik gebruik altijd OB en nooit maandverband (erg vervelend met paardrijden au au) en wel een inlegkruisje, Alldays Black!!
Verder kan je denk ik het beste hurken en…..een wijntje drinken ofzo? Ontspanning is erg belangrijk, anders gaat het nooit zonder naar gevoel. En dan er vooral niet te veel aan denken, door bijv. je paard te gaan rijden ofzo: heb je mooi afleiding en als ie niet ver genoeg is ingebracht dan merk je dat snel genoeg!!
Enne, inlegkruisje!
hahahaha... maar okay.. ik weet nog niet.. volgens mij ligt hier nog tampax in de kast van een proefpakketje.. maar dat vinden jullie niks he? Btw.. waarschijnlijk word ik deze maand ook niet ongesteld, want wil de pil doorslikken ivm met werkweek naar Rome... maar allicht volgende maand toch eens proberen...
puntje.... Bij mij komt er altijd steevast als ik m eruit trek zo'n laag derrie mee. Dat kan ik zeg maar NIET hebben op mijn nette kleren als ik werk!
Echt, ik vind het vreselijk. Ja en ik heb ook altijd last van enorme bloedingen (dag of 2 hoogstens), lijkt wel of ik doodbloed...
vanda's schreef:hmm okay... vertel me dan ook nog ff hoe je dat merkt.. hahahaha..
enne tampax wel of niet proberen volgende maand?
Dat ob inbrenghuls zie ik wel zitten......
kuss
flubke schreef:ik ben altijd bang dat het touwtje knapt. jakkes, of losschiet. ik durf er nog niet mee te zwemmen, ik weet niet, ik ben bang dat ik dan een heel spoor van bloed achter me aankrijg.
)

Gwen schreef:Die akelige dingen met een inbrenghuls heb ik ooit eens een keer geprobeerd, jaaaaren geleden. Iek, wat een misselijke dingen zijn dat. Ik had zo ongeveer de inbrenghuls erin zitten in plaats van de tampon...
Doe mij maar gewone tampons, ob, libresse, of eigen merk, maat normal en 's nachts Libresse extra dun met vleugeltjes.
Paardrijden met mv vind ik niet zo geslaagd. De eerste uren daarna kan ik dan nl. niet meer plassen, zo erg schuurt dat.
Weet je wat je trouwens nooit moet doen? Spaanse pepertjes snijden en daarna een nieuwe tampon in doen.
) en was heel blij dat ik er eindelijk af mocht. Was geeneens een lange rit... Pff, echt hel...