heb net geld overgemaakt, ga nu de foto versturen!
sweet_horses
Geplaatst: 16-10-05 18:07
heaj.. ik had een vraagje ik heb me net aangemeld hier en ik wou vragen of iemand mij kan vertellen hoe het een beetje werkt enzo en tis oowk gratis hea? groetjes melissa
Mijn vader gaat morgen naar de bank, omdat ik nog geen internetbankieren heb en in België woon, hij gaat wat informatie vragen en kijken of hij het geld kan overbrengen..
Hah,, ik ga er denk ik meteen 2 van maken.. Met 2 verschillende foto's,, als de 1 kapot gaat heb ik de ander nog.
Ik ga meteen opzoek naar mn internetbankier-apparaatje.. Is wel zo makkelijk (anders moet ik weer van die overmaakformulieren gaan vragen & aan de telefoon gaan hangen, geen zin in )
[edit] Snij jij de foto's zelf bij Heike? Dus ik bedoel in de rechthoeksvorm?
Mijn sleutelhanger met Toscar is laatst gesneuvelt. Dat ijzertje boog steeds open en ben het ijzertje nu kwijt. Ga nog een oplossing zoeken want kreeg echt veel leuke reacties er over! En een leuke herrinering aan mijn Tossieboy. Moet eigenlijk nog een nieuwe van Meeb dus als ik hem niet gemaakt krijg bestel ik er weer een
ik ga het vanmiddag ook even vragen als me ma het goed vind komt er vanmiddag een foto naar je toe en gaat de overschrijfkaart de deur uit *heb geen internet bankieren *