Zijn hier dan wel katten liefhebbers?????

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Caritas

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-02 17:26

Mensen die zulke dingen uithalen moeten ze precies hetzelfde straffen. Maar dan wel minder drastisch zodat het allemaal ietsjes langer duurt, dus niet gelijk dood maar lekker lijden. Vorige week een kat van ons teruggekregen die helemaal niet lekker was: naar de DA- gebakken spons te vreten gekregen van iemand. Poes is nu wel hartstikke dood. En dan wonen wij in de middle of fiets nowhere met geen buren tot op grote afstand dus wie hinderen onze katten?

jantina

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-02 00:56

Eigelijk houd ik helemaal niet van katten! Ben een hondemens en daarom heb ik dan ook maar zo'n kattefeeksje in huis genomen *LOL*

Maar je moet er toch niet aan denken zeg Boos! Dat er mensen zijn die zoiets voor de fun doen, zo maar om maar iets te doen te hebben. Omdat je je verveelt, omdat je verder niets nuttigs met je hersenen kunt doen Boos!

Bah! Walgelijk! Achterlijke lui! Maar ja, wat doe je eraan?
Je wilt niet weten hoeveel katten er hier gedumt, vergeten, achtergelaten worden. Laat maar los in de duinen, die kleintjes. DAn overleven ze het wel en zijn wij van de kittens af Boos! Vervolgens overleven ze het inderdaad, en vermenigvuldigen ze zich naar hartelust. En tadaaaa: Een kattenoverschot!

Zo vond ik dus mijn kleine kattefeeksje, vermagerd en uitgeput ergens in de middle of nowhere. Kattenhater ben ik eigelijk wel, maar ook een grote dierenliefhebber, kat in t-shirt en mee genomen. Nu ben ik Lovers met mijn Ukkietje Lovers Maar van een andermans katten moet ik weinig hebben Haha! Maar om ze nou direct onder de trein te leggen, zo ver wilde ik nou ook niet gaan Knipoog

Dniesy

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-02 19:48

De mensen van wie die kat was (een kennis van mijn moeder) Zijn er ook helemaal overstuur van Lips are sealed Frusty Die kat was ook nog niet zo oud pas 3 jaar of zo echt zo zielig! Verdrietig Verdrietig Verdrietig

Clinnn_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-02 19:57

zo echt ****** Boos! De stommerds, ze zouden het zelfde moeten doen met hun, hun verdiende loon Extreme duivel
Echt zo erg, ik kan er vreselijk kwaad van worden.

Little_Sun

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-02 21:06

Ben meer een hondemens..
Jammergenoeg ben ik allergisch voor honden en katten Verdrietig

Cowgirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-02 23:04

ik hoorde het dus van een collega van me(zal maar niet vertellen wat hij vroeger eens heeft gedaan Misselijk Misselijk want ik kan het geen eens vertellen).

Ja super zieke mensen heb je op de wereld, het begint bij beesten en dan...

Die gasten oppakken en afmaken. Extreme duivel
Maar ja in nederland MAG alles. Als ze ooit gepakt worden zegt de rechter" dat mag je niet meer doen jongetje' en vervolgens verlaat deze toekomstige moordenaar met een brede glimlach de rechtzaal.

Nog een reden om op P. Fortuin te stemmen??????????? Verward

Vivian

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-02 08:49

ik ben niet zoon kattenliefehebber,maar ik zal echt ze nooit iets doen kunnen hun er wat aan doen dat ik ze niet echt super vindt?nee!en wat die zieke mensen betreft:ze mogen precies het zelfde met hun doen wat zij met de kat hebben gedaan ik vindt echt walgelijk dat er zulke mensen zijn Misselijk !

XoNo

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-02 10:54

Wij hebben zelf ook een kat, en hiervoor ook 3 katten gehad, zijn gelukkig niet dood gemaakt...maar overleden...
Die mensen die dat dus aanrichten moesten ze doodmaken...stukje bij beetje...laat ze maar lekker lijden. En iedereen moet het kunnen zien! Dan kijken ze wel uit voordat ze zoiets uitvreten! Ik stop nu maar met dit berichtje, want op die manier ga ik dalijk de hele wereld volschelden! Ik kan hier wel zooo boos om worden! Misselijk

Maud_82

gatverdamme

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-02 14:36

gatverdegatver; hoe kan iemand een dier iets aandoen !!!!!!!

Dit is echt niet normaal ; als je je eens gaat verdiepen in dierenleed, dan wil je echt niet weten wat je tegen gaat komen.

arm dier!!