maar een beetje steun mag hij ook wel krijgen. en daarbij is er geen een partij die altijd alles goed doet of alles slecht doet voor een stemmer.
Gail
Geplaatst door de TopicStarter: 22-03-02 15:16
O? Volgens mij komt Pim aardig in de buurt van alles slecht voor een meerderheid…Mijn mening natuurlijk…!!!
Desiree
Geplaatst: 22-03-02 15:19
Yep, en ik heb een andere mening, en wij kennen elkaars mening denk ik wel.
Gail
Geplaatst door de TopicStarter: 22-03-02 15:36
Ja dat is waar. Maar zeg dan eens iets over die andere punten behalve dat immigrantenbeleid? Wat vind je dan van die sanering in de zorg? En de slappe plannen voor het onderwijs? En het afschaffen van de huursubsidie? En het afschaffen van de AOW voor bijvoorbeeld kankerpatiënten? Jij denkt er over om hem je stem te geven, dus ik neem aan dat je hier ook ideeën over hebt. Of wil je werkelijk beweren dat je zijn boek niet hebt gelezen dus verder niks van die plannen vindt en er geen mening over hebt behalve dan dat die immigranten ellendig zijn en zich niet aanpassen en grote onveiligheid en criminaliteit veroorzaken en Pim doet daar wat aan dus jammer voor de kankerpatienten en leve Pim?
Desiree
Geplaatst: 22-03-02 15:46
Sanering in de zorg, nou, eerst hebben ze er geld in gestopt, niet waar? Hebben we resultaat daarvan gezien? Dat geld is mooi weggegooid. Er is niet meer zorg gekomen, de lonen van mensen in de zorg zijn niet omhoog gegaan, nog steeds wachttijden (echt van de gekke) en helemaal te gek voor woorden is dat er te weinig artsen zijn en tegelijkertijd te weinig plaats om artsen op te leiden! Over onderwijs heb ik niet zozeer een mening, daar beni k niet mee bezig. Sta niet achter zijn stelling wat betreft kankerpatienten. Ik ben benieuwd of hij hiermee iets op zich afgeroepen heeft. Het kan goed zijn dat hij ooit nog eens kanker krijgt.
Percy
Geplaatst: 22-03-02 16:57
[quote="orriVolgens mij is dat dezelfde Johan waar ik via 'de vrijruiter' site veel contact mee heb gehad, e-mail. Hij heeft een soort van handelsstal en tevens bosritten en fokt volgens mij met een palomino quarter. Ik heb hem 1x ontmoet.....[/quote]
Dat zal wel kloppen want daar was hij inderdaad veel mee bezig, ik kreeg ook zo'n apart touwhoofdstel bij de pony. Hij heeft met de Welsh K gefokt die wij nu hebben en fokt nu volgens mij met haar dochter. Als je nog een adres hebt van die site hou ik me aanbevolen want ik ben zowel zijn mailadres als de site kwijt.
Wat mij opvalt aan Pim is dat hij nergens inhoudelijk op ingaat. Hij verwijt de zittende politici dat ze overal omheen praten maar hij gaf op geen enkele vraag een rechtstreeks antwoord en begon ergens anders over. Toen hij daar op werd aangesproken zei hij dat hij zijn "eigen agenda" volgde. Dat werd inderdaad wel duidelijk.
Verder wil hij van alles maar ontwijkt de vraag hoe hij dat denkt te realiseren. Dan begon hij inderdaad theatraal gedrag te vertonen. Het toppunt van theatraal gedrag was toch wel het afdoen van zijn microfoon.
Mijn mening is dat het een hoop geblaat en weinig wol is.