Mijn printer stinkt!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Missy

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-02 14:01

Tssk het moet ook niet gekker worden met de printers ect. van tegenwoordig. Ze denken dat ze alles kunnen maken Boos! Haha!
Die printer van mij vindt het nogal amusument om mij te laten schrikken door zomaar geluiden te gaan maken Frusty
En maar zeuren over hoe slecht ie het wel niet heeft. En vraag je een keer vriendelijk of ie NORMAAL wil printen, krijg je nog alleen maar een velletje met vaag wat letters erop! echt, die printers van tegenwoordig..... Frusty
Haha!
Laui! schreef:
Ook nog wel een leuk verhaal, het is jammer dat ik er niet bij was, maar mijn baas is laatst finaal door z'n bureau stoel gezakt. Erg spijtig dat ik dat gemist heb, maar ik denk dat ik hem vierkant uitgelachen had. Echt zo'n mooie leren bureaustoel... Gaatie achterover leunen, zakt hij er zo doorheen. Mèn wat jammer dat ik dát gemist heb! }>

Hehe Haha! lol *LOL*
Laatst wou een meisje uit me klas op de tafel gaan zitten, maakt ze een sprongetje, springt erop en zakt zo door de tafel. We hebben maar gezegd dat dat al zo was voordat we in het lokaal kwamen }>

N00tje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-02 14:15

Hmm, je bent zeker niet de enige, onze 2 vorige printers staakten ook regelmatig Boos! wij hadden als eerste printer een zwart-wit printer. Gratis gekregen omdat mijn vader op zijn werk een andere kreeg... Nou die begon al gauw te staken en wou niet meer eten, en dus ook niet meer werken!!!! Maar dat kan zomaar niet he? dus wij elke keer als je wil printen moeilijk doen en hem een blaadje in zijn bek douwen en hem helemaal zijn huid ( Verward ) volschelden. Dan wou ie er wel met tegenzin wat lettertjes op zetten en als je geluk had een paar hele zinnen!! Frusty GRRRRRRRR Boos! maar dat kan niet langer dus wij schelden en slaan maar nee hoor hij wou niet meer doen, op een gegeven moment werd hij zo depri van ons dat hij zelfmoord heeft gepleegd.. Extreme duivel }>

Onze andere printer vond het nodig om zijn werk te vernietigen. Had hij met moeite wat op papier gezet spuugde hij ze er zo uit dat het scheurde!! Boos! En later wou hij dus ook niet meer eten en toen heeft hij zichzelf verhongerd en nu hebben wij deze printer, maar die vind het heel grappig om ineens 10 keer hezelfde uit te printen, of ineens zijn papiertje vast te zetten binnenin dat je het er bijna niet meer uit krijgt, en enge geluiden maken!! Boos! Boos! Extreme duivel Frusty

Onze computer daaar begin ik maar niet over want wat die allemaal naar zijn kop gesmeten heeft gehad de laatste maanden... tsssk niet normaal meer die apparaten van tegenwoordig Lips are sealed *erger erger erger* pfff ik raak nog overspannen van die dingen...

Missy

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-02 14:34

ow jah, de radio en cd en cassetebandje-speler heeft een hekel aan mij.
Bij radiozenders gaat ie altijd weer een beetje storen. Hij heeft dat wel bijna afgeleert, doet dat niet meer zovaak als eerder, maar toch probeert ie het soms nog wel.
En de cdspeler heeft echt oorlog met mij. We hebben zo'n speler waar 3 van die dingen in kunnen. Dan wissel ik er altijd 1 van me pa in voor 1 van die van mij. Dan hek teminste leuke muziek dan die zeemansliedjes van me pa Misselijk Maar wat doet die cdspeler, die negeert mij cd en draait toch de zeemansliedjes Boos! Frusty
Ik kan dat ding dan zo vaak terugzetten op mijn cd als ik wil,maar het kreng doet niets.
Binnenkort gaat ie echt uit het raam Boos! Haha!

Laui!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-03-02 14:52

Oei, dat is waarom ik geen cdwisselaar heb, die zou ik midden op de snelweg dumpen, gek word je ervan. Mijn vader heeft er eentje in de auto, nooit dat je weet welke nou welke is... Echt heel erg irri!
Mijn cdspeler heeft ook al eens een cd opgegeten, wou ik m eruit halen, denk maar niet dat hij m weer uit wou spugen. Zit je daar, lieve woordjes naar die cd speler, scheldserenades, fysiek geweld... Cd komt er alleen niet uit. Alles mocht natuurlijk stuk, behalve mijn cd... dus tsja, toch maar een beetje voorzichtig, omdat ik al geen idee meer had waar mijn cd rondhing. Nou, eindelijk eindelijk na veel schroevedraaier werk had ik mijn cd weer terug!
Dat heeft de video ook al geflikt. Toen heb ik hem gereanimeerd (stroom eraf en er weer op) en toen deed hij het gelukkig alweer!

Laui!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-03-02 15:52

Nounou, apparaten zijn helse dingen, maar mannen, da's helemaal erg! Ik dacht dat ik smoesjes kon verzinnen, maar het kan nog veel erger, ik ben echt heilig vergeleken bij wat ik nu weer meegemaakt heb.

Voor de klanten moest ik thee inschenken, dus ik trek mijn kastje open, volledig overtuigd van het feit dat daar nog 5 kopjes staan. Mispoes, er is er nog 1! oliebol, paniek in de tent, maar ik ben geweldig dus ik heb er eentje met de hand afgewassen en een mok erbij gepakt. Probleem opgelost. Jaja, toen maar even de verantwoordelijke erop aangesproken. Ja, zijn kopjes waren ook op. Ik zijn kastje opengetrokken (door dit gezeur hebben ze hier in het keukentje elk hun eigen kastje), staan er nog bijna genoeg in. Ja, ik wilde ze omwassen, maar ik heb klanten zittten.. Bladiebla. En bedankt he! MIJN (mijn baas' ok) kopjes inpikken, en dan mij mis laten grijpen! Het is dat ze een paar weken geleden ook eens een keer vaatwasserpillen hebben gekocht... en dat ze al een keer de vaatwasser ingeruimd, én uitgeruimd hebben, maar anders...
Bovendien heb ik ook heel erg goed geoefend op mijn maar niet heus look, dus toen zei ik: geeft niet, met mijn maar-niet-heus-ik-ben-heel-kwaad look. Haha, volgende keer zal hij mijn kopjes eens schoonlikken! en daarna met een tandenrager afschrobben... *zucht* mannen....

greetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-02 20:35

Gooi maar op de mesthoop Laui! daar ligt meer te stinken Haha!