Taarten voor Pimmie

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Lot

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-02 14:20

Nou, dat Pim zijn gesprekstechnieken zo fantastisch zijn dat vin dik wel lachwekkend: die man kent geen gesprekstechnieken behalve dan andere overrulen door harder te praten of te schreeuwen of domme dingen te zeggen. Een zinnig gesprek val ter met hem niet te voeren.

Zoals in de eerste gemeenteraadsvergadering in Rotjeknor de partijen graag zijn programma wilde horen – en dat heeft die beste man natuurlijk niet, dwz geen noemenswaardig programma – dus werd hij zoals ze het op het journaal zo mooi omschreven geïrriteerd….

Pim Fortuyn, daar krijgt mijn netvlies eczeem van, mijn oren raken allergisch en ja, als ik zijn vvreselijke optreden en uitspraken zie/hoor dan krijg ik ook bepaalde andere neigingen Misselijk

Taarten gooien vind ik tot daar aan toe (daar zou je nog om kunnen lachen) maar met kots en stront dat vind ik ronduit walgelijk. Geen enkel respect voor, triester dan triest!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-02 20:02

Dat Fortuyn anderen onderbreekt of geen kans geeft (uit) te praten, zegt toch echt meer over de technieken van zijn tegenstanders (danwel het ontbreken daaraan) dan over hemzelf.
Zijn debatgenoten zijn zulke ongelofelijk verbale debielen, dat ze zich gewoon LATEN overrulen.
Wel eens opgelet wat er gebeurd als iemand tegen Fortuyn zegt dat hij hem of haar even uit moet laten praten? Dan houdt hij keurig z'n mond. Maar op het moment dat een 'tegenstander' hapert of blundert, dan is het net een piranha; hij hapt toe, laat niet meer los, en kleedt ze uit....

't Is alleen zo jammer dat een groot deel van de Nederlanders helaas niet snugger genoeg is om die man te doorzien, danwel er boven te blijven staan. Hij verwoordt immers frustraties van andere die die niet zo cru durven te verwoorden... En wat gebeurt er met makke schapen die een soortgenoot zien die harder durft te blaten..... Huilen Maar 't is en blijft een dom schaap, hoe hard hij ook tekeer gaat...

Clinnn_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-02 21:26

Sypheron schreef:
Die mensen zijn het nergens mee eens, maar wat wil je? het zijn Belgen Knipoog Ze hebben al veer meer mensen eerder te grazen genomen, zoals onder andere Bill Gates

Bloos Bloos Boos! Boos!
Mij soortgroep niet beledingen. Frusty Frusty Boos! Bloos