Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Suzanne F. schreef:Ok heeft een point maar wat dan van die mensen die gewoon door een beetje ziek te kijken en zielig te doen in de WAO terecht komen. Die worden wel betaald van onze centen! Die mensen laten zich gewoon afkeuren bij zo'n keuringsarts, die mensen deugen ook voor geen meter. En die werken gewoon zwart bij en ontvangen van ons ook nog WAO. Daar moeten gewoon betere regels voor komen. Heb je de procenten gelezen van de WAo-ers??? Je zal schrikken hoeveel prcent daarvan buitenlands is..................en allemaal ziek?????? Not, ze voelen zich alleen zwak, ziek en misselijk als het hun uitkomt, als ze al die kindjes moeten voeden en te lui zijn om hier de taal te leren en een baan te zoeken.
Suzanne F. schreef:Ok heeft een point maar wat dan van die mensen die gewoon door een beetje ziek te kijken en zielig te doen in de WAO terecht komen. Die worden wel betaald van onze centen! Die mensen laten zich gewoon afkeuren bij zo'n keuringsarts, die mensen deugen ook voor geen meter. En die werken gewoon zwart bij en ontvangen van ons ook nog WAO. Daar moeten gewoon betere regels voor komen. Heb je de procenten gelezen van de WAo-ers??? Je zal schrikken hoeveel prcent daarvan buitenlands is..................en allemaal ziek?????? Not, ze voelen zich alleen zwak, ziek en misselijk als het hun uitkomt, als ze al die kindjes moeten voeden en te lui zijn om hier de taal te leren en een baan te zoeken.
Pegasus schreef:Wat je schetst ligt aan de manier van keuren c.q. de keuringsartsen.
Daar kun je m.i. best wat aan doen.
Maar wat Pim wil is dat de oorzaak van de invaliditeit een rol gaat spelen.
Dus in vervolg maar een harnas aan op het paard ?
Desiree schreef:Lovely, je verwart geloven met mee eens zijn. Ik weet niet of mensen uberhaupt nog geloven in iemand in de politiek. Pim krijgt van degenen die op hem stemmen alleen maar een kans om het eens anders te doen, om zowiezo IETS TE DOEN, wat paars al die tijd geweigerd heeft. Ik denk ook dat in Den Haag met Pim samengewerkt zal moeten worden, anders verloochen zij de democratie, en dus hetgeen wat veel nederlanders willen. Tot nu toe hebben ze niet naar nederlanders geluisterd en hun kop in het zand gestoken en precies gedaan wat ze zelf wilden. En dat is nu juist ook de oorzaak dat mensen op Pim Fortuyn gaan stemmen. Ik ben sterk geneigd nu te denken "eigen schuld dikke bult", vooral in de richting van Melkert! Want als er nu iemand goed is om dingen te weigeren in te zien...
lovely schreef:Desiree, er zijn mensen die geloven dat hij iets kan veranderen en van die mensen krijgt hij stemmen. Wie geloofd wordt, krijgt stemmen.
Het lijkt erop dat iedereen, Pim F. incluis, maar denkt dat je het parlement in kan wandelen, een grote bek op kan zetten en dat alles dan simsalabim opgelost wordt. ....
Desiree schreef:Ik vind niet dat als mensen zonder meer racist moeten worden genoemd of met Hitler moeten worden vergeleken als ze opkomen voor algemene belangen.
Als we maar oppassen dat we geen kuddedieren worden.

Citaat:Pim Fortuyn heeft geen zin tevoren zijn standpunten over allerlei zaken in de stad duidelijk te maken. 'Ik heb hier geen zin in', zei de lijsttrekker van Leefbaar Rotterdam vrijdagmiddag. Hij geeft de partijen tot maandagmiddag 12.00 uur de tijd alsnog weer met hem in gesprek te raken.