De boktcaps: de verzending + foto + op 19/3 NIEUW

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Monnik

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-02 07:03

Sonja als jij zaterdagavond naar de reiningclinic in Leusden gaat en ik haal de caps voor die tijd op bij Prisca zou ik die van jou ook mee kunnen nemen. Laat dan even zo gauw mogelijk weten of je naar Leusden gaat.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-02 07:38

Hartstikke bedankt Monnik, maar ik ben er zaterdag niet. Ben weer eens op vakantie met de paarden Haha! Pris stuurt 'm alsnog aan me op, de lieverd!

lageveld

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-02 01:32

Sorry mensen.. het blijft lachen. Wel eens van KPN-post gehoord ? (was PTT) Knipoog

UrbanL

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-03-02 09:30

Sorry lageveld wordt erg moe van al je commentaar gelukkig weet je het allemaal zo goed Misselijk . Ik doe dit allemaal vrijwillig in mijn eigen tijd ??

Vanochtend om 7 uur Slapen heeft Lielle de caps voor Amsterdam, zuid en de te verzenden opgehaald.

Elles

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-02 10:11

lageveld schreef:
Sorry mensen.. het blijft lachen. Wel eens van KPN-post gehoord ? (was PTT) Knipoog

Tsssss... wel eens van VERZENDKOSTEN gehoord? Boos! Kijk eens op www.ptt-post.nl (ja, het heet nog steeds PTT post) Negatief commentaar geven is makkelijk he? Dat vereist weinig sociale vaardigheden, iedereen kan het... Boos! Tip van de dag: doe je huiswerk voor je commentaar geeft.

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-02 15:56

Regio zuid caps zijn nu bij mij in Veldhoven. Zie voor de namen hierboven. PB me maar voor verdere afspraken, ik ben trouwens vrijdag-, zaterdag- en zondagmiddag op Indoor Brabant.

Billy

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-02 17:17

Het zit Lageveld nog steeds dwars dat hij de opdracht voor de caps niet heeft gekregen blijkbaar. Dat noem ik nou kinderachtig. Zeker voor een volwassen vent. Jammer hoor.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-02 20:04

De Posterijen horen thuis bij TPG, maar dit is slechts een detail.

lageveld

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-02 23:28

Billy schreef:
Het zit Lageveld nog steeds dwars dat hij de opdracht voor de caps niet heeft gekregen blijkbaar. Dat noem ik nou kinderachtig. Zeker voor een volwassen vent. Jammer hoor.

Sorry mensen.. .maar waarom zou mij dit dwars moeten zitten ? Het was toch liefdewerk-oud papier en tegen kostprijs ? Ik heb indertijd inderdaad aangeboden om dit op mij te nemen en begrijp niet waarom ik daarvoor nu afgekat moet worden.
Verder (Prisca) kan ik me geen negatief kommentaar van mijn kant herinneren en, mocht het zo overgekomen zijn, dan is dat zeker nooit zo bedoeld !

Wel durf ik rustig te stellen dat het onnodig veel te lang heeft geduurd. Dit is geen verwijt maar een simpele konstatering.

Ook mijn PTT opmerking is niet meer en niet minder dan een positief bedoelde suggestie ! Zo duur is dat echt niet en kost waarschijnlijk minder dan dat heen en weer gesleep waarover ik af en toe lees.

Bertus.

UrbanL

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-03-02 09:33

[quote="lageveld
Ook mijn PTT opmerking is niet meer en niet minder dan een positief bedoelde suggestie ! Zo duur is dat echt niet en kost waarschijnlijk minder dan dat heen en weer gesleep waarover ik af en toe lees.

Bertus.[/quote]

Ja dat klopt alleen waren er andere afspraken gemaakt dus vandaar dat het allemaal niet zo snel ging. Ik heb ook nog een baan van 40 uur en een paard de meeste begrijpen het wel.

Zo kan je PLEASE ophouden met de hele tijd dat vingertje wijzen ik wordt er erg moe van. Ik heb nu al spijt dat ik er ooit aan begonnen ben en ik twijfel of ik nog wel een serie ga maken en dat is dankzij jouw gezeur Boos! .

Fitzroy

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-02 14:21

Kom op, Pris, het wordt erg gewaardeerd hoor!
Laat je niet uit het veld slaan door zo iemand.

Jij doet ook je uiterste best, en fulltime werken en een paard en een petjesactie is ook wel veel van het goede.

manzano

re

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-02 15:37

Mensen............

spijt me dat ik het zeg, maar doe niet zo kinderachtig allemaal!!!! Misselijk
Mocht je een uitspraak opvatten als negatief oid reageer dan gewoon lekker niet Lips are sealed . Ik weet niet hoe het bedoeld is, want er schijnt een voorgeschiedenis te zijn (die ik dus niet ken), maar laat het toch lekker. Door te reageren krijg je weer een reactie terug etc etc en het eind is zoek
Gevolg: weer zo'n fijn topic vol geruzie. Hou toch allemaal lekker de eer aan jezelf.

Groetjes, Jacqueline

Ps; ff voor de duidelijkheid van mijn kant; dit geldt voor iedereen (ben dus onpartijdig en geheel neutraal)

Patricia

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-02 17:38

Ik heb mijn petje gekregen!

Pris, hij is hardstikke mooi, bedankt! Cool

En Pregini, ook bedankt voor het verzenden!

Marsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-02 17:55

Ik heb 'm ook gekregen. Prisca en alle anderen die er mee te maken hadden bedankt

teun

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-02 22:07

Hee, ze zijn fantastisch.
Ik heb ze net ontvangen, en ondanks eerdere medelingen van mijn kant aan Prisca, dat ik het allemaal te lang vond duren, moet ik zeggen dat het zeker de moeite waard was.

Ze zijn echt van zeer goede kwaliteit en zal ze zeker veel gebruiken.
Dit omdat ik vorige week mijn haar heb laten milimeteren. Ik had al niet veel haar meer bovenop maar nu is het natuurlijk helemaal niets meer.
En met de huidige temperaturen is het eigenlijk wel nodig om een petje op te zetten.
En, ook al kom ik eigenlijk niet meer op Bokt, ik zal ze graag dragen.

Prisca, hartelijk bedankt voor jouw keuze en uitvoering.

IK VIND ZE MOOI Pling Pling

UrbanL

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-03-02 22:28

Thanks dit doet me wel even goed.

Gr PRis

Monnik

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-02 08:16

De caps van Margreet, Prima, Lutanic, Carys, Dynamiek en Westernworld zijn inmiddels in mijn bezit.
Lutanic, Carys en Westernworld zie ik vanavond en geef hun dus hun cap. Lutanic neemt de caps voor Prima en Margreet mee.
Met Dynamiek spreek ik iets af om de cap bij haar te krijgen. Hilversum en omgeving rijdt dus voortaan met boktcap!

Billy

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-02 13:02

Ik heb gisteren van Paulien mijn petjes gekregen. Prisca, ze zijn super, mooie kwaliteit, en het wachten waard.
Dank je wel Haha!

Apollo

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-02 19:55

hallo!
Ik heb de boktpetjes op de foto gezien! ze zijn echt wel mooi!! Ik hoop dat ik er ook nog een kan krijgen.
pris: Heb je m'n PBtje? ik denk het wel. maar dan hoor ik nog wel van je!
MZZLS
Monique