Mijn verslag van een bezoekje A.

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Naz

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-03-02 14:41

Ik word compleet genegeerd Boos!

Ontopic please Haha!

Sypheron

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-02 14:42

Ik kan nog goed een aantal topics herinneren van vandeweek waar iedereen ook compleet offtopic ging, hmmmz waar was dat ook al weer? }>

obsession

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-02 14:44

OKe oke Ontopic!!!

Apeldooorn is wel heel geweldig niet dan???
En wij aapjes zijn ook helemaal te gek!

Ow my god daar is doree zie ik op msn!!!!!!!!!!!!!!!! Hellup!!!!!!!!!!!!

carola

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-02 14:46

Jes, als Coole A kan je het toch wel alleen af? Je bent toch een survivor!
En ja, A is echt heel leuk. Jammer dat je de toeristische busroute niet hebt genomen.

Dorée

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-02 15:04

Ik word hier gewoon compleet de grond ingeboord! Terwijl ik helemaal geen Aapje ben!!!!

Ik dnek dat ik ook maar een topic ga openen dat ik Bokt ga verlaten, aangezien toch niemand mijn aanwezigheid apprecieert Huilen
en ik weet al waar ik dan mijn toevlucht ga zoeken Haha!

Naz

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-03-02 15:06

Dorée schreef:
Ik word hier gewoon compleet de grond ingeboord! Terwijl ik helemaal geen Aapje ben!!!!

Ik dnek dat ik ook maar een topic ga openen dat ik Bokt ga verlaten, aangezien toch niemand mijn aanwezigheid apprecieert Huilen

Je Van Dale er zeker bij gehad of niet?? Haha!
Dorée heeft de complete serie Van Dale woordenboeken, dus als ze weer zulke woorden gebruikt: Die verzint ze niet zelf Knipoog

Ennuh toevlucht? waar dan? Haha!

carola

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-02 15:08

Jij weet ook niet wat je wilt he? Je wil A zijn, om cool te zijn. En er staat ook A onder je Usericon. Ga inderdaad maar lekker snel weg van bokt. Haha!
Nee hoor, D ildoreetje, je bent best aardig voor een niet-geboren-A'er.

Trouwens, dit is m'n 2000-ste bericht! Watch out Doree, nog 7 en ik heb je ingehaald!

obsession

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-02 15:13

JA doree ontken t maar allemaal he!
En nu bokt verlaten als het te heet onder je lieve kleine voetjes wordt he!
Neeej dit valt me erg van je tegen!
En idd eerst wil je perse een echt A worden en nu ben je er eentje in opleiding en nu is t nog niet goed!!
Gelukkig ga je over een half jaartje utrecht onveilig maken!

Dorée

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-02 15:16

Precies! Gelukkig ben ik lekker over een half jaartje weg uit dit saaie gat en ga ik wonen in de buurt van mensen die mij wel lief vinden!!! (en ik hen Tong uitsteken )

Dorée

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-02 15:18

Naz"]
[quote="Dorée schreef:

Je Van Dale er zeker bij gehad of niet?? Haha!
Dorée heeft de complete serie Van Dale woordenboeken, dus als ze weer zulke woorden gebruikt: Die verzint ze niet zelf Knipoog

Ennuh toevlucht? waar dan? Haha!
[/quote]

Uhuh geen van Dale, ik zit namelijk in de bieb (arme ik) en mijn complete serie van Dale boeken staan veilig thuis in mijn "boeken-gatindemuur"

Ow en die toevlucht..... uhm denk Joostban enzo Haha!

obsession

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-02 15:19

JOngens misschien gaan we wel te ver nu? Die arme d i l d o d e e moet echt huilen geloof ik!
Laten we nu haar goede eiegnscahppen gaan opnoemen. Ik begin wel. Eh eh eh eh eh eh eh eh.....................
Eh laat maar zitten kan iemand ander misschien beginnen?

Dorée

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-02 15:24

ja en bedankt he! Fijn hoor! Jij kunt geen een goede eigenschap opnoemen? Nou dan zal ik ze wel niet hebben he! Ik ben iemand die alleen maar computers confisqueert en alles achter mijn reet laat liggen!

Huilen Huilen Huilen Huilen

obsession

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-02 15:32

Dorée schreef:
Ik ben iemand die alleen maar computers confisqueert en alles achter mijn reet laat liggen!

Huilen Huilen Huilen Huilen

Wat the f*ck is dat nou weer?
enne ja inderdaad! ik heb vanmorgen alle rommel die jij van het logeerbed op de grond gegooid hebt maar weer terug gegooid op het logeerbed omdat jij het had laten liggen! foei doreeeeeee!!!!!!!

Sypheron

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-02 15:36

confiqueren is in beslag nemen! Dat weet zelfs ik nog Haha!

ps. ik ben blonT Haha!

Dorée

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-02 15:42

haha go roy go!!

Zie je wel, het ligt aan de A's!!!

Sypheron

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-02 15:44

Dorée schreef:
haha go roy go!!

Geen slimme opmerking als je zelf ook uit A komt he Tong uitsteken
hahaha Extreme duivel
ben vandaag op treitertoer dus pas maar op Haha!

Druif_01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-02 15:48

ja roy dat hebben we al gemerkt, ach dat komt door venlo hè, daar hangt dat in de lucht *LOL*

Laui!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-02 16:00

Fietsen afkraken? Wat zullen we nou krijgen, fietsen zijn gewoon COOOOL. Zeker mijn Batavus olijfgroene geval.. Echt té cool. Het is namelijk milieuvriendelijk, gezond en bovenal: zo cool.
Het is dat ik niet zo gezond ben, maar anders zou ik even naar A komen fietsen, op die fiets ja, en jullie allemaal uitlachen! Fietsen is gezond, scooten is ongezond en autorijden is er tussenin. Want autorijden is in mijn geval heeeeeeel gezond, en cool.

Tsk! En dorée is eigenlijk helemaal niet zo lief, ze heeft een ochtendhumeur van hier tot Tokyo en gebruikt allemaal moeilijke woorden, expres om andere mensen af te schrikken. Heel gemeen! Maar ik kan ook een heleboel moeilijke woorden. Al is dit wat ik nu ga zeggen helemaal niet moeilijk.
Dorée, wat denk je dat ze in de Bibliotheek hebben? Juist ja, boeken, biblos is grieks... zoek het maar op in het.... WOORDENBOEK, in de bieb ja! Dat hebben ze daar, boeken, boeken en ook WOORDENBOEKEN, een nog completere Van Dale serie dan jij, geen gaten in muren, gewoon BOEKEN.... Tsjonge! Zelfs IK weet dat...

Sypheron

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-02 16:11

Human capital stuurt de implementatie van structurele conceptplannen waarbij commitment van de markt moeten worden gemanaged.

De organisatie-ontwikkeling dient te focussen op het aftimmeren van onderling afhankelijke business models waarbij klankborden met de projectorganisatie voldoende draagvlak heeft.

Party!! Party!! Party!! Party!! *LOL* *LOL* Haha!

Nimber

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-02 18:29

jeeeeeeetje nog een half jaar voor ze naar U gaat?

maare goede eigenschappen euhm euhm... ze is pestbaar????

Dorée

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-02 20:45

Sypheron"]
[quote="Dorée schreef:
haha go roy go!!

Geen slimme opmerking als je zelf ook uit A komt he Tong uitsteken
hahaha Extreme duivel
ben vandaag op treitertoer dus pas maar op Haha!
[/quote]

Ik woon dan wel in A, maar ben geen officiele!
Ben ook te slim om A te zijn! Dusseh...
Ow BTW dat Love BIrd Center is MIJN kamer, misschien moet je die ens nader komen onderzoeken, samen met een zeker iemand?? Tong uitsteken Gezellig!!! Party!!

Dorée

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-02 20:48

Laui! schreef:
Tsk! En dorée is eigenlijk helemaal niet zo lief, ze heeft een ochtendhumeur van hier tot Tokyo en gebruikt allemaal moeilijke woorden, expres om andere mensen af te schrikken. Heel gemeen! Maar ik kan ook een heleboel moeilijke woorden. Al is dit wat ik nu ga zeggen helemaal niet moeilijk.
Dorée, wat denk je dat ze in de Bibliotheek hebben? Juist ja, boeken, biblos is grieks... zoek het maar op in het.... WOORDENBOEK, in de bieb ja! Dat hebben ze daar, boeken, boeken en ook WOORDENBOEKEN, een nog completere Van Dale serie dan jij, geen gaten in muren, gewoon BOEKEN.... Tsjonge! Zelfs IK weet dat...

Tsk tsk tsk! Ik heb helemaal geen ochtendhumeur! Hoe komen jullie daar toch bij?? (is nl echt niet zo!)

En wb de bieb.... duh! Ik heb Grieks gehad op het GYMNASIUM!!! dus ik weet heus wel dat dat daaruit afkomstig is... Maar ik ben geen lid, lees genoeg boeken, bovendien is een bieblidmaatschap me veel te duur! Alleen inet is leuk daar! Is nl ook nog eens een A-bieb, dus ze hebben er geen literatuur, maar alleen maar lectuur..... Gaaaap Gaaaap Gaaaap

Maaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-02 20:50

pfff een half jaar nog???????????? meeeen das echt veels te lang hoor! er is toch al best een tijd voorbij sinds dododee hier is gekomen voor een half jaar??? *ga maar weer weg*
tja idd kim dr enige goede eigenschap is dat ze zo onwijs pestbaar is maar verder Verward

carola

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-02 22:14

Dorée schreef:
Tsk tsk tsk! Ik heb helemaal geen ochtendhumeur! Hoe komen jullie daar toch bij?? (is nl echt niet zo!)

En wb de bieb.... duh! Ik heb Grieks gehad op het GYMNASIUM!!! dus ik weet heus wel dat dat daaruit afkomstig is... Maar ik ben geen lid, lees genoeg boeken, bovendien is een bieblidmaatschap me veel te duur! Alleen inet is leuk daar! Is nl ook nog eens een A-bieb, dus ze hebben er geen literatuur, maar alleen maar lectuur..... Gaaaap Gaaaap Gaaaap

Nu moet ik D ildoReetje toch gelijk geven hoor. Een ochtendhumeur heeft ze niet, D ildoReetje is best wel lief, ook 's ochtends wel.
Ik heb maar één innieminnieklein commentaartje: In de bieb van A is wel Literatuur!!! Tssssssk, wat denk je wel niet van A? A is gewoon megaCool, daar hebben ze echt wel literatuurboeken hoor. Helaas heb ik dat zelf ook moeten ondervinden... Scheve mond

Bartje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-02 23:55

mag ik eerst ff tussen de zinnen door laten vallen dat we niet Deventer gaan afzeiken (De Venter, grmbl! Boos! )

daarnaast, zegt Do niks meer tegen mij nadat ik niet al te lief was op MSN tegen haar, dussuh do.. je bent wel aardig hoor.. opzich.. Lachen

En blijf vooral in Apeldoorn, is helemaal goed! Knipoog