Ontopic please
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Dorée schreef:Ik word hier gewoon compleet de grond ingeboord! Terwijl ik helemaal geen Aapje ben!!!!
Ik dnek dat ik ook maar een topic ga openen dat ik Bokt ga verlaten, aangezien toch niemand mijn aanwezigheid apprecieert![]()
en ik weet al waar ik dan mijn toevlucht ga zoeken

Naz"]
[quote="Dorée schreef:Ik word hier gewoon compleet de grond ingeboord! Terwijl ik helemaal geen Aapje ben!!!!
Ik dnek dat ik ook maar een topic ga openen dat ik Bokt ga verlaten, aangezien toch niemand mijn aanwezigheid apprecieert![]()
en ik weet al waar ik dan mijn toevlucht ga zoeken

Dorée schreef:Ik ben iemand die alleen maar computers confisqueert en alles achter mijn reet laat liggen!
![]()
![]()
![]()
Sypheron"]
[quote="Dorée schreef:haha go roy go!!
Zie je wel, het ligt aan de A's!!!

Gezellig!!!
Laui! schreef:Tsk! En dorée is eigenlijk helemaal niet zo lief, ze heeft een ochtendhumeur van hier tot Tokyo en gebruikt allemaal moeilijke woorden, expres om andere mensen af te schrikken. Heel gemeen! Maar ik kan ook een heleboel moeilijke woorden. Al is dit wat ik nu ga zeggen helemaal niet moeilijk.
Dorée, wat denk je dat ze in de Bibliotheek hebben? Juist ja, boeken, biblos is grieks... zoek het maar op in het.... WOORDENBOEK, in de bieb ja! Dat hebben ze daar, boeken, boeken en ook WOORDENBOEKEN, een nog completere Van Dale serie dan jij, geen gaten in muren, gewoon BOEKEN.... Tsjonge! Zelfs IK weet dat...

Dorée schreef:Tsk tsk tsk! Ik heb helemaal geen ochtendhumeur! Hoe komen jullie daar toch bij?? (is nl echt niet zo!)
En wb de bieb.... duh! Ik heb Grieks gehad op het GYMNASIUM!!! dus ik weet heus wel dat dat daaruit afkomstig is... Maar ik ben geen lid, lees genoeg boeken, bovendien is een bieblidmaatschap me veel te duur! Alleen inet is leuk daar! Is nl ook nog eens een A-bieb, dus ze hebben er geen literatuur, maar alleen maar lectuur.....![]()
![]()