Renske20 schreef:ah oke, had alleen 19 bij de naam zien staan dus dacht aan 19 jaar oud
19 is mijn huisnummer

Oke, even een quote uit het DVT:
Buitenzorg schreef:Een tijdje geleden schreef ik in het DVT dat hetgeen ik te horen kreeg in het ziekenhuis niet goed was. Ik heb er verder niks over geschreven omdat ik niet wilde dat mijn aanstaande ex daar al van op de hoogte zou zijn. Een aantal mensen weten via PB wat er gaande is. Inmiddels weet mijn ex dus ook het eea, dit vooral omdat Robin vertelde door de telefoon aan haar papa dat mama binnenkort naar het ziekenhuis moet en geopereerd wordt. Logischerwijs wilde hij eea weten.
Natuurlijk was er al meerdere malen door mijn hoofd gegaan of ik het hem moest vertellen en zoja hoe. Zeker gezien het feit dat hij Robin der vader is en het een behoorlijke impact op Robin kan hebben, heeft hij er ergens wel weer recht op om het te weten.
Om die reden wil ik jullie ook laten weten wat er aan de hand is. De meeste leven enorm met de mee en ook degenen die het niet weten wil ik toch op de hoogte brengen.
Op algemeen heb ik onder een schaduwaccount het volgende topic geplaatst: .....
Ik kom bij deze uit de kast, nooit gedacht dat dat bij mij nog eens nodig zou zijn