Bijna 16 uur en dan is het ??

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Linda

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-02 20:59

Ik ben lekker naar de winkel geweest en heb 2 pakjes gekocht, kan ik weer even vooruit. ik moet het niet te vaak eten (drinken) want dan vind ik het niet meer lekker. Ik heb trouwens wel hutspot gehad maar niet lekker, mn moeder had er bosui doorgedaan, ik vond het net boerenkool... Misselijk Misselijk Misselijk

UrbanL

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-03-02 23:05

en welke smaken heb je gekocht ??

Dusse we gaan weer voor morgen om 16 uur??

Linda

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-02 09:41

Tomaten creme. hmmmm, ik heb nu al zin. En dan vooral lekker met een pitabroodje dat net onder de grill vandaan komt met kaas. En soppen maar, of doe er knakworstjes in. Owowow wat slecht ben ik toch. Haha!

Laui!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-02 10:10

Ik heb ze niet geteld, maar boy wat veel oneliners!
*zwaait met vingertje* Foei toch! En dan weet ze ook nog dat ik niet online ben, gaat ze er mee spotten. Tsssssk... Nee, en het is geen geintje. Verzin nou toch eens een lang onzinverhaal! Ik durf te wedden dat ik sowieso iedereen overtref (Pip en Kikje, The Kenny Story, de Kravitzbaby's), maar het is toch het proberen waard? Kom op kinders!

Ik ben er trouwens achter gekomen dat op de croutons na, die soepen allemaal heeeeeeel erg smerig zijn... En als ik zeg smerig bedoel ik dus eigenlijk megaranzig! Ik hou altijd zo'n drek onder in mijn kop... Jakkie bah!

UrbanL

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-03-02 10:48

Zooo nieuwe dag op naar de 16uur en de soepies. Denk dat ik vandaag voor de Kip ga helaas geeeen croutons. Ach die zijn toch te klein Tong uitsteken . Misschien dat ik mijn baas nog op pad stuur voor een zakje croutons EN gebak Vingers aflikken Vingers aflikken .

Laui je moet ook goed roeren voordat je begint met drinken ervan ik heb daar namelijk nooit last van.

ps dit zijn toch oneliners met inhoud ? Sorry we zijn niet allemaal zo geweldig als jij Haha! en ik was ondeugend gister Frusty nu ben ik braaf want ik zit niet meer alleen Huilen .

Laui!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-02 10:57

5 minuten roeren, gevolg roerarm en drek onderin... Langer roeren zei je?

Sorry, maar die volg ik ff niet helemaal.... Vooral nadat mijn baas opeens groen en geel zag hoef ik helemaal niet...

Sypheron

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-02 15:49

whoooohooo nog 1 uur en 15 minuten en het is alweer cup-a-soup tijd en dit keer doe ik mee! Haha! Ik ga voor de kippensoep das lekker! Maar die is eigenlijk lekkerder uit de automaat op het werk, nouja als het maar cup-a-soup is Haha!

UrbanL

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-03-02 17:05

JAAAAAAA ik zit weer met mijn kopje voor mijn neus lekker KIP helaas zonder croutons en mijn baas was ze vergeten Huilen .

Wie nog meer ??

Sypheron

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-02 17:12

Ikke heb em al op *LOL* jammie, heb eigenlijk nog wel zin in nog een maar ik moet zo nog spaghetti eten dus dan wordt moeders pissig als ik dat niet meer eet Lachen

UrbanL

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-03-02 17:26

Oww lekker spaghetti met echte geraspte kaaas jammie mhh krijg nu al honger Vingers aflikken Vingers aflikken Vingers aflikken .

Is het er een uit een zakje of eigen ouderwets recept Vingers aflikken .

Sypheron

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-02 17:29

zo'n zakje mix met eigen toevoeging van gehakt, champignons en nog wat van dat spul Haha!

Maaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-02 17:31

ik heb een kippencupasoup (leuk galgjewoord) gehad. was weer errug lekker!! had er brood bij dus kon lekker soppen.

iehw spaghetti met kaas???? jullie zijn echt gek dat is dus niet lekker

scooby

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-02 17:32

ik had net rundvlees soepie mjammie Vingers aflikken

Linda

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-02 17:37

Laui! schreef:
5 minuten roeren, gevolg roerarm en drek onderin... Langer roeren zei je?

Sorry, maar die volg ik ff niet helemaal.... Vooral nadat mijn baas opeens groen en geel zag hoef ik helemaal niet...

Het poeder in een mok doen. Een paar bodempje water erbij, roeren met zo'n kleine garde. En dan het gekookte water erbij. Het werkt echt...

UrbanL

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-03-02 17:44

Tja Ludo ik denk dat Laui te ongeduldig is met het verwerken van het poeder Haha! .

NEEEEEE laui dat nu niet opsturen naar me in een envelop }> .