Ze plagen mij....!!! Jullie ook????

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

SheMellon

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-02 01:26

Hmm..ik heb nog een vreselijk verhaal.
Mn broertje had een drwerghamster gekregen voor zn verjaardag.En het was zo'n cool lief en leuk beest en we waren er allemaal eigelijk wel gek van.
Dus op een dag had ik een trainingsjasje aan en pakte de hamster en deed hem in mn jasje..en hij kroop vrolijk rond.
En ineens dacht ik..oliebol waar is hij nou??Ik zocht de hele bank af en mn jasje keerde ik binnenste buiten.Maar geen hamster.Tot ik op ging staan Frusty
Jawel en daar lag hij..ik was er op gaan zitten en het was een platte hamster geworden.
Het was echt superzielig en heel erg....en tot de dag van vandaag hebben we geen hamsters meer..anders gaan janneke erop zitten Frusty Huilen Haha!

Jurga

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-03-02 08:42

Haha, da's ook zo'n moment dat je er later om lacht, maar op het moment zelf.... Verdrietig

Patricia

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-02 18:31

Nog zo'n verhaal:
Nu zo'n twee en een half jaar geleden is dit gebeurd. Met opstijgen liep Manouk altijd weg. Ze kon gewoon niet stil staan, dus ik zette gewoon even extra af zodat ik er in een keer op zat. Dit ging altijd erg goed.
Tot de dag dat ze besloot om toch maar stil te blijven staan bij het opstijgen. Ik zette dus zoals gewoonlijk even extra af en........je raad het al aan de andere kant lag ik er naast.
Nu is het zo dat ze vanaf die dag met opstijgen stil staat, dus elke keer als ik op een ander paard stap dat niet helemaal stil staat krijg ik te horen dat ik er gewoon aan de andere kant weer af moet stappen, daarna zullen ze wel stilstaan.

Druif_01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-02 19:55

hihihihi, ik lach me hier dood! ik val bijna van mijn stoel af! en roy, je mag iloon niet pesten hoor *LOL* Ik word ook zo vaak gepest door mijn vriendinnen *LOL* maar ik pest altijd net zo hard terug. *LOL* Maar ik kan even niet zo snel op een verhaal komen, dat komt altijd boven op een moment dat je het niet kunt gebruiken, zoals onder een proefwerk dan zit je dus kei hard te lachen onder het proefwerk *LOL* *LOL*

SheMellon

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-02 21:45

Hahaha!!Ja dat heb ik ook een keer gehad.Was met een pony in de wei.Ik was/ben niet zo lenig en ik wilde op zijn rug springen.Dus ik neem een aanloop..spring en vlieg er heel mooi overheen.
its a plane..its a bird..NO its vliegende janneke!

SuperSmurf

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-02 23:56

pfoe weet je war ik altijd mee werd gepest??? Dat ik nooit eens me boeken op tafel had liggen.. Wanneer een leraar me iets vroeg, moest ik altijd nog mijn boeken pakken en dus werd er altijd gezegd wanneer mij iets werd gevraagd: "oh ff mijn boeken pakken" flauuuuw!!!

en ik heb fredje een keer laten schrikken.. Die sukkeltje keek toch knullig!! Hij stond te eten en ik stond ijn zijn stal (stal ernaats is leeg, ligt hooi in) en ik buig me over de stal heen en knijp hem heel hard in zijn kont!!! hhaahahah wat een sukkel!! Hij sprong echt een gat in de lucht!! hihi kep me kaopt gelachen!! Fred keek zo sukkelig... echt skeetig... Maar k heb hem beloofd dat ik het nooit meer zou doen.. Tong uitsteken

Jurga

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-03-02 00:05

Hahaha, paard laten schrikken is idd altidj een toppertje! Haha!
En patricia, die van jou kenden ik al van de meeting haha.