Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Uhm (zou dat een goed idee zijn?). Maar ff serieus, het lijt mij ontzettend leuk om een man uit de paarden te hebben, dus mannen tussen de 20 en 30 reageer hier op! Hahahahaha. 

chantal1 schreef:Ok, ok, door ervaring ben ik erachter gekomen dat je het beste een man kan "nemen"die al van zichzelf in de paarden zit.
)
) 
Reddy007 schreef:wat merelblom zegt: over dat je ze wel op wedstrijd ziet dan weet ik er wel een voor GOMIR............dadadadaada naja je weet het zelf ook wel hihihihihi
mare ik ben ook vet kieskeurig! ik zou ook wel een vent die in de paarden zit willen hebben.
(dat zou ik doen)joostvangestel schreef:Nou, deze "paardenvent" heeft een vrouw die helemaal niks van paarden/ponies weet en er zich dus ook niet echt in interesseert. Ze accepteert gelukig wel dat ik uiteindelijk toch met de ponyfokkerij wil beginnen. Dat geeft wel wat extra complicaties:
...............
Joost
) en jantje 18 heeft alleen maar belangstelling voor de dames die op de pony's afkomen

7 september is het weer zover
Maarten schreef:Ehm.... niet om het een of ander hoor, maar elk jaar organiseer ik samen met mijn ouders een endurance-rit op de holterberg, misschien is het een idee om daar eens te komen 'shoppen'7 september is het weer zover
.
. 
) maar t is niet zo dat t mijn grote passie is. K heb op t moment meer interesse in mijn studie en alles er omheen (studentenruiters) dus ik stop met over een tijdje met rijden.Citaat:en jantje 18 heeft alleen maar belangstelling voor de dames die op de pony's afkomen![]()
Belangstelling is ok, zolang het maar niet teveel wordt
. Zorg maar dat ie zich bezig houd met Mirjam, dan kan ie nog wat leren.