waarom zeuren al die mannen zo, ik wil een paardenvent!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

XoNo

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-02 01:45

*zucht*...jongen + paard = homo begrijp ik alweer...kortzichtigheid is de wereld nog niet uit.

Flootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-02 01:48

Ik heb er een!!! Ik ben zo'n paardenmeisje dat een vent heeft die gek is op en met paarden. En helemaal op mijn eigenste Ynse. Hij staat me 's ochtends uit mijn bed te trekken om naar de manege te gaan.
Hij poetst, mest uit, laat hem los als ik tot laat moet werken.
Hij verteld tegen iedereen die het horen wil allerlei leuke Ynse anekdotes.
We gaan trouwen dit jaar, ik wil hem nooit meer kwijt. Lovers

chantal1

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-02 02:58

Ok, ok, door ervaring ben ik erachter gekomen dat je het beste een man kan "nemen"die al van zichzelf in de paarden zit. Mensen ik ga dus kappen met de dressuur en ik stap over op SGW *LOL* Uhm (zou dat een goed idee zijn?). Maar ff serieus, het lijt mij ontzettend leuk om een man uit de paarden te hebben, dus mannen tussen de 20 en 30 reageer hier op! Hahahahaha.

joostvangestel

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-02 08:50

Nou, deze "paardenvent" heeft een vrouw die helemaal niks van paarden/ponies weet en er zich dus ook niet echt in interesseert. Ze accepteert gelukig wel dat ik uiteindelijk toch met de ponyfokkerij wil beginnen. Dat geeft wel wat extra complicaties:

1) Ik moet zat geld verdienen om het op mijn eentje te kunnen doen, want op veel hulp hoef ik niet ter rekenen (het is mijn hobby, niet die van haar)

2) Ik ben ons Jantje al aan het hersenspoelen, zodat ie mee kan helpen later. Ook wordt de huissituatie dan 2 tegen 1, want ook wel wat helpt Haha!

Overigens is mijn moeder ook helemaal niet geinteresseerd in de ponies, maar ze laat mijn vader en mij gewoon onze gang gaan.

Aan de positieve kant: ik hoef gelukkig thuis geen eindeloze discussies te voeren over welke hengst we moeten gebruiken en welke bloedlijnen we nou eigenlijk beter vinden Haha!

Joost

Merel Blom

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-02 09:50

chantal1 schreef:
Ok, ok, door ervaring ben ik erachter gekomen dat je het beste een man kan "nemen"die al van zichzelf in de paarden zit.

Helemaal mee eens. En hij hoeft alleen maar een eigen stal te hebben. Vrachtwagen is al aanwezig, paarden zijn al aanwezig. Het enige wat graag anwezig zal moeten zijn is een eigen stal Haha! Haha!
MAar ja, weet je, ik ben 15, heb nog effe de tijd om te zoeken!

Eigenlijk kun je maar het beste zelf veel geld verdienen, paarden als hobby hebben en dan maakt hetniet uit of je man het echt leuk vind of niet, als ie maar niet zeurt!

chantal1

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-02 12:32

Merel een goede tip: geniet zo lang mogelijk van je vrijheid.
}>
Het is idd makkelijk dat ze niet zeuren maar op den duur is het wel leuk om over de paarden te kunnen overleggen. Kijk mijn vriend helpt met alles mee en luisterd naar al mijn gezeur over mijn paardjes maar hij kan me nu nooit eens tips geven of wat dan ook, er is geen feedback op die manier. En dat vind ik nou net zo jammer. Verder is hij een lieve jongen hoor Haha!

kojack

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-02 12:40

hey
een vriend in de paarden is ook niet leuk
springruiters gaan (bijna) altijd vreemd
en de andere die het beter als jou kunnen (of dat denken), gaan je wel even helpen ofzo
maar aan de andere kant als hij er meer van weet als jij is het ook wel leuk
wat een toestand
groetjes

Piaffe

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-02 13:07

kojack schreef:
hey

wat een toestand

IKvalbijna van mijn stoel van het lachen, hihi *LOL*

DIT is zo een leuk topic om te lezen *LOL*

Kayla

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-02 13:35

XoNo schreef:
*zucht*...jongen + paard = homo begrijp ik alweer...kortzichtigheid is de wereld nog niet uit.

neheee, niet alle jongens met paard zijn homo, veel dressuurruiters alleen wel, maar dan nog niet allemaal.
wel goed lezen he!

Kayla

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-02 13:37

kojack schreef:
hey

wat een toestand

ja idd, wel es op een ruiterfeest geweest, daar stikt het van de CHen (concourshoeren). haha heel grappig.

My Dominique

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-02 15:08

mijn vorige vriend was gek van paarden
alleen ik heb het uitgemaakt ( hint medemblik en omstreken Tong uitsteken )
mijn nieuwe vriendje is niet bang voor paarden maar er ook neit gek van
maar zeuren hoeft ie niet te doen dan ist over Haha!
vorige week nog ong een uur bij me paard in haar box gezeten lekker kletsen
nou vind ik toch al heel wat naast een paard zitten die je nog neit eens kan,
gullukkig is hij dus neit bang ( en geen homo Knipoog )

kojack

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-02 15:47

oh mijn ex was dat ik hem leerde kennen al bang voor een cavia, toen ie met mij had liep ie zelfs met kojack
maar heb een keer een vriend gehad in de dravers wereld als ie mijn paard zag had ie altijd wel een opmerking, hij wist het altijd beter, erg irri

XJuul

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-02 15:53

Reddy007 schreef:
wat merelblom zegt: over dat je ze wel op wedstrijd ziet dan weet ik er wel een voor GOMIR............dadadadaada naja je weet het zelf ook wel hihihihihi

mare ik ben ook vet kieskeurig! ik zou ook wel een vent die in de paarden zit willen hebben.

ehm goh over welke paardenman zal jij het nou hebben, maar ik denk dat gomir toch liever verder zoekt hoor Haha! (dat zou ik doen)

Even on-topic. Ik zou geen paardenman willen, mijn vriend respecteerd mijn hobby en houd me niet tegen.

Hij heeft zelf niks met paarden, hij vind ze maar eng. Ik ben er op zich wel blij mee, met Flair bezig zijn is iets voor mij alleen. Het is ongeveer de enige bezigheid die ik zonder hem doe.

lageveld

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-02 02:58

joostvangestel schreef:
Nou, deze "paardenvent" heeft een vrouw die helemaal niks van paarden/ponies weet en er zich dus ook niet echt in interesseert. Ze accepteert gelukig wel dat ik uiteindelijk toch met de ponyfokkerij wil beginnen. Dat geeft wel wat extra complicaties:
...............
Joost

Tja Joost.. blijkbaar zijn wij hier de uitzondering die de regel bevestigen Haha!

De moeite met jantje kun je je denk ik besparen; dat help toch niet. Ik heb twee jantjes (nu 17 en 18).
Jantje 17 is allergisch voor paarden (heb ik weer Frusty ) en jantje 18 heeft alleen maar belangstelling voor de dames die op de pony's afkomen Knipoog
Overigens kan dit laatste nog enig perspectief bieden, maar dat is dan weer lange termijnplanning.

Bertus

Biebel

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-02 11:48

Volgens mij ben ik een van de weinige gelukkigen. Ik ben getrouwd met een vent IN de paarden, rijdt zelf (al voor ik hem leerde kennen), geeft les bij de ponyclub en is helemaal idolaat van paarden. Zeuren doet ie absoluut niet!!!!! Hij snapt mijn passie, want zo is ie zelf ook!!!!
Onze droom is om ooit nog eens samen een pensionstal op te zetten of over te nemen.....kan bijna niet wachten!!!!!!

Enne....h*m* en ontrouw is ie zeker niet, dat kan ik je vertellen Haha!
Dus dames...ze zijn er wel degelijk...(Xono, ik ben het met je eens dat de kortzichtigheid nog steeds niet de wereld uit is, maar ik weet beter hoor!!!!)

Concorde

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-02 14:50

ze zeggen altijd dat echt paardenkerels niet t vertrouwen zijn... Haha!
(er lopen ook zooooooooo veel knappe amazones rond op concours! Misselijk )

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-02 21:03

Hahaha, die van mij heeft doorgaans toch het meeste interesse in de onderste kont hoor *LOL*

Maarten

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-02 21:06

Vrijgezelle dames... mag ik jullie een tip geven? In de endurance komen geloof ik nog echte mannen voor die niet voldoen aan alle vooroordelen die hier worden genoemt. Dusseuh.... zoekt u een man, zoek het dan eens in de endurance Haha!

Ehm.... niet om het een of ander hoor, maar elk jaar organiseer ik samen met mijn ouders een endurance-rit op de holterberg, misschien is het een idee om daar eens te komen 'shoppen' *LOL* 7 september is het weer zover Haha!

naiade

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-03-02 23:20

zelf rijd ik ook endurance...

misschien kom ik maar eens bij jullie langs dan, want ik heb ze nog niet gevonden.

Miran

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-02 10:00

Maarten schreef:
Ehm.... niet om het een of ander hoor, maar elk jaar organiseer ik samen met mijn ouders een endurance-rit op de holterberg, misschien is het een idee om daar eens te komen 'shoppen' *LOL* 7 september is het weer zover Haha!

Maarten, nog vrijgezel? Duidelijke hint Haha! .

Ik probeer mijn vriend ook zover te krijgen dat hij wat meer interesse gaat tonen in Sheril, maar het lukt nog niet zo erg. Op zich heb ik niets te klagen, hij is wel elke keer meegeweest paarden kijken, ik ben op vakantie bij fokkerijen geweest waar ik ook gereden heb en dit jaar gaan we naar het Haflinger-Mekka in Oostenrijk, Ebbs. Hij is meerdere keren meegeweest naar Sheril, heeft er ook een keer op gereden en binnenkort moet dat nog maar eens gebeuren. Bovendien is hij erg lief Lovers .

Naz

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-02 12:48

Haha grappig topic dit.

Ik hoef ook echt geen kerel die in de paarden zit. Zou leuk zijn maar vaak toch niet mijn types. Slechts heeeeel zelden zie ik op m'n werk een mooie kerel die aan het shoppen is, maar dat komt dus echt bijna niet voor Haha!

Zolang een kerel mijn hobby maar respecteert en interesse toont vind ik het best. Laat ze ook maar lekker hun eigen hobby's hebben, zit je ook niet constant op elkaars lip.

Ik heb een ex waar ik een half jaar wat mee gehad heb, en die niet een keer mee is geweest naar mijn paard, erg jammer.

Death_Squad

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-02 14:30

K denk dat ik een middenmaatje ben.

K rijd zelf wel, k heb een eigen paard, maar rijd niet iedere dag, geen wedstrijden (meer, wel gedaan, SGW he Lachen ) maar t is niet zo dat t mijn grote passie is. K heb op t moment meer interesse in mijn studie en alles er omheen (studentenruiters) dus ik stop met over een tijdje met rijden.
Niet definitief, k hoop thuis nog eens op t paard te kunnen, maar wel met een eigen paard.

K ben wel van plan om na mijn studie, of in de laatste jaren van mijn studie weer te gaan rijden, en als ik aan t werk ben om dan weer te beginnen, maar dat is dan iets voor later.

Zoals een aantal van jullie weten heeft mijn vriendin zelf ook een paard (eigelijk een pony), maar aangezien ze niet bij mij om de hoek woont heb ik daar weinig mee van doen. T is soms lastig (voerschema's en zoals nu 3 maanden voor de paarden naar IJsland) maar ik heb wel t idee dat doordat ik zelf ook weet wat t inhoud dat als ze zegt "ja maar dan kan ik niet want dan moet ik dit en dit doen met de paarden" dat ik dan zoets heb van "ja lijkt me logisch, dat moet gewoon gebeuren" maar er zit een verschil tussen acceptatie en begrip, dat wel, al isty bij mij beiden, maar ik kan me prima voorstellen dat veel jongens/mannen daar problemen mee hebben.
Een miesje bij ons op de manege, haar vriend komt toch vrij regelmatig mee, maar dan meer voor de gezelligheid in de kantine of even t paard wandelen (samen met haar dan) maar goed t is beter dan niks!

Insiders: Ik zit niet rechtop in het zadel!

manzano

re

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-02 15:36

Citaat:
en jantje 18 heeft alleen maar belangstelling voor de dames die op de pony's afkomen Knipoog

He Bertus, wil je dat dan wel ff in de gaten houden dan?!!!! Knipoog Belangstelling is ok, zolang het maar niet teveel wordt Tong uitsteken . Zorg maar dat ie zich bezig houd met Mirjam, dan kan ie nog wat leren.

Mazzzl xxxx Jacqueline

SheMellon

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-02 21:00

Ik ben ook een van de gelukkigen.Mijn vriend is tevens mijn bijrijder.Erg leuk..en stiekum ook erg makkelijk.Maar daar doe ik het niet voor.
De trouwplannen liggen er en hij weet hoe belangrijk Chinouc voor me is,hij is zelf ook gek van haar. Lovers