Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
, maar ik had het, als het beestje een goede kans zou maken, ook laten doen
!
: na een val had ze 2 jaar geleden d´r enkelbanden gescheurd en moest -natuurlijk- een speciale OP hebben, kosten :fl 1650,-. Een jaar later moesten die schroefjes en dat bandje er weer uit, weer OP, kosten: fl900,-. Problemen met d´r blaas, fl 400,- en zo nog een paar dingen
!
! 
Hij kan niet meer ruiken dus ik hoop dat ie ooit weer leert om uitzichzelf te gaan eten..
Mijn broer heeft de boel eruit moeten schroeven om de kat los te krijgen. M`n kat heeft mazzel gehad (als je dit mazzel kunt noemen) want er waren geen vitale delen geraakt. Zijn neus was eraf geslagen, en een deel van zijn wang (zat er nog wel aan, maar lag gewoon open). Verder nog een schaaf op zijn lijf en een voorpootje had ook een klap gehad.
en soms, heel soms, ligt ie bij me in bed, maar hij is zo angstig, bij het kleinste geluidje wordt ie meteen wakker, dan ligt hij altijd op mijn buik(beetje irri als je nodig naar de wc moet..haha)
) die een beetje prettig gestoord zijn, en dit gewoon over hebben voor hun geliefde dieren.
Ik vind het nogal een domme dierenarts dat die dat nog moet vragen
.) Als het over dierenlevens gaat is plotseling het geld belangrijker bij een hoop mensen. Als het dier van jezelf is moet je er ook alles aan doen om hem beter te maken en als ie geen echt aantoonbaar baasje heeft dan zou ik het ook wel voor over hebben mits die heel weinig kans op overleven heeft of erna een rotleven zou krijgen.