Ervaringen met Ben??

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-02 22:16

Ik heb pre-paid bij BEN nooit ergens last van Verward Altijd bereikbaar geen klachten dus van mij Haha!
abbonnement wil ik niet, omdat ik haast nooit bel met dat ding, ik word altijd gebeld Lachen

Kitty

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-02-02 22:47

Ik geloof dat ik veel te veel geld ga uitgeven aan een Libertel-telefoon want dan kan ik gewoon mijn oude nummer en ingebouwde telefoonnummers blijven gebruiken.
Het is alleen zo jammer dat die Libertel-dingen zoveel duurder zijn dan die Ben-gevallen.

Bedankt in elk geval voor jullie reacties. Geen Ben voor mij dus.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-02 23:32

Maar koop dan toch gewoon een prepaidpakket van ben! voor ongeveer 25 gulden (ehhh 12 euro nog wat) kun je telefoon laten unlocken en kan je oude simkaart er weer in!

samantha5

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-02 23:59

ja hoor ben is beter geworden ik had hem toen het net bestond maar toen was het vlut maar nou ik kan overal bellen

Fitzroy

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-02 09:32

BEN heel tevreden
BEN overal bereikbaar, zelfs op de Canarische eilanden en op wintersport
BEN abonnee al meer dan 2 1/2 jaar
BEN heel goedkoop uit.

Dus al die mensen die er niet over te spreken zijn kan ik niet helemaal volgen.

kaj

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-02 12:30

Fitzroy:

Dat je heel tevreden bent begrijp ik!
Alleen hoor ik jou en anderen zeggen dat je ook in het buitenland zo goed bereikbaar bent. Heel fijn natuurlijk maar dat ligt dus niet aan het netwerk van BEN.
Dat is altijd afhankelijk van het netwerk waarmee een roamingovereenkomst is gesloten. Het kan zijn dat dat netwerk eruit ligt en dat BEN er dus niets aan kan doen.
Toevallig is er zo'n probleem afgelopen zomer aan de orde geweest. KPN had problemen met een aantal zendmasten. Op een gegeven moment lag een belangrijke mast bij Parijs eruit. Had dus niks met Dutchtone/Libertel/Ben of wie dan ook te maken. Maar het gevolg was wel dat zelfs mensen in Spanje niet konden bellen, niet alleen met KPN niet maar ook niet met Dutchtone enz....

Het zal hopelijk niet te vaak voorkomen maar problemen in het buitenland zijn vaak moeilijk op te lossen.

Overigens, ik zeg het nogmaals, ik heb het idee dat er een grote verandering komt dit jaar in telecomland. En ik vermoedt dat BEN daar ook mee te maken heeft.
Ik kan het helemaal mis hebben maar wie weet.....