Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
ShadowFax schreef:Jorieke schreef:Ik was 100% verslaafd4 weken lang na m'n eindexamens, ongestoord zitten spelen (
ik denk rond de 10 uur per dag, mss wel meer ) ... werd een beetje te gek
Ik begon ook gewoon in het engels te denken haha en 'snachts te dromen over quests!! Ben nu nog steeds aan 't afkicken, ik speel 't nu een uurtje per dag hoogstens..
Welke server zitten jullie?Ik Stormweaver. Kunnen we een keer samen spelen
Om 23h zeg ik tegen mijn vriend "uhuhu, zullen we even avondeten?"![]()
Nu, 2:56h ga ik maar eens naar bed. Net lvl 16 geworden. Ben nu quests aan het doen om Sea lion te worden.
En WOTik ben nogsteeds op pagina 25. Maarja, dat schiet natuurlijk ook niet op als ik de hele dag aan het WOW-en ben
![]()
Tham en Rand hebben net gepraat met dinges en dongesIk dwaal snel af merk ik, hopelijk verdwijnt dat gauw!
ShadowFax schreef:En WOTik ben nogsteeds op pagina 25. Maarja, dat schiet natuurlijk ook niet op als ik de hele dag aan het WOW-en ben
![]()
Tham en Rand hebben net gepraat met dinges en dongesIk dwaal snel af merk ik, hopelijk verdwijnt dat gauw!
Ellende schreef:Hier nog een wot-fan.
Ik ben nu net klaar met boek 5. Ik vind het een vermakelijke serie, leuk om te lezen en zeker de tijd waard, maar écht goed... nee. Toch ga ik zeker verder lezen. M'n vriend heeft de hele serie in z'n kast staan, dat helpt.
angelke schreef:Iemand enig idee of de boeken van Terry Goodkind goed zijn? Die heeft mijn broer hier ook nog liggen...
assie schreef:Nou, mijn wow-carrière dan maar even posten:
Mijn (inmiddels ex-)vriend was/is verslaafd, ik vond het maar een takkespel. "Godver, zit je d'r nou alwéér achter?!"
Toch ook maar eens 5 minuutjes gespeeld en toen was ik verkocht. Ik ben in mei 2005 begonnen met spelen. Op het engelse realm Doomhammer (Normal PVE). Omdat mijn vriend al in het Nederlandse guild Defectu Virium Elite (DVE) zat kwam ik daar ook in, errug gezellig. Ik zit daar nu nog steeds. Inmiddels 2 meetings georganiseerd en alle mensen blijken in het echt net zo leuk (of irritant) te zijn als ingame
Mijn main was een Night Elf Hunter, Arabjella. Deze is nu lvl 35, maar Hunter lag me toch niet zo heel erg.
Ik sta in de guild bekend als altjes-verslaafde. Het valt best mee; ik heb er maar 8 op Doomhammer en 15 op andere servers. Die op de andere servers zijn allemaal niet hoger dan lvl 5
. PVP ligt me echt niet. En RP is helemaal lachwekkend.
Een van mijn altjes is Asje, human mage. Dat is inmiddels mijn main. Ik heb er vrij lang over gedaan om 60 te worden, vooral omdat ik allerlei andere altjes tussendoor levelde, maar nu ben ik 60 en lekker bezig met ZG en hopelijk kan onze alliance binnenkort ook naar MC.Mijn eerste 2 Epics zijn inmiddels al binnen
![]()
Dat is ook een lang verhaal. DVE heeft een alliance gesloten met nog 2 andere guilds. Zij zijn inmiddels al bezig met de 2e of 3e baas in BWL. MC is al af en ZG gaat ook heel erg fijn. Alleen hadden we téveel mensen. Toen is er gesplitst. Een AWOD (Alliance Weirdo's Of Doom) en een BWOD (Bolwerk Weirdo's Of Doom oid
). AWOD is bezig in BWL. BWOD heeft nog erge moeite met Jeklik
. Ik zit in BWOD, maar we gaan gewoon vol goede moed door.
Ik kan echt nog uren doorgaan met praten (dat heb je met verslavingen he) maar ik zal het even hierbij houden
Otje_Merlot schreef:ik snap het niet zijn het nou boeken of is het een spel op de computer ?![]()
sassie22 schreef:Ik niet maar mijn vriend is bijna WOW addicted.
Miss_Petit schreef:sassie22 schreef:Ik niet maar mijn vriend is bijna WOW addicted.
*geeft hand*
Mijne ook, en heeft zelfs een forum opgezet voor zn guild (heet dat toch)?