WOW en WOT fans?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Tin

Re: WOW en WOT fans?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-05 10:09

Mijn vriendje is ook heel erg verslaafd die speelt de hele dag door... hij is hunter en speelt op de server tarranas hij is lvl 45

Debsey

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-05 10:15

ik zelf ben ook helemaal verslaafd aan World of Warcraft...
ik heb nu dan ook een Night Elf hunter lvl 46 (bijna) en een tauren shaman lvl 49
ik speel op de server Silvermoon

_Wieke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-05 12:32

Mijn broer was verslaafd, hij zat boven de hele dag achter de pc en kwam alleen naar beneden om even snel wat eten naar binnen te werken, daarna vond hij het niet meer leuk en begon met heroes III vond hij oppeens ook niet meer leuk (helemaal uitgespeeld ofzo) nou heeft hij weer zo'n *ik ben gestopt met computeren want het is tijdverspilling* bui . Dus ik heb de computeren weer voor me alleen!

Peach

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-05 16:58

ShadowFax schreef:
Jorieke schreef:
Ik was 100% verslaafd 4 weken lang na m'n eindexamens, ongestoord zitten spelen (
ik denk rond de 10 uur per dag, mss wel meer ) ... werd een beetje te gek

Ik begon ook gewoon in het engels te denken haha en 'snachts te dromen over quests!! Ben nu nog steeds aan 't afkicken , ik speel 't nu een uurtje per dag hoogstens..

Welke server zitten jullie?
Ik Stormweaver. Kunnen we een keer samen spelen

Om 23h zeg ik tegen mijn vriend "uhuhu, zullen we even avondeten?"
Nu, 2:56h ga ik maar eens naar bed. Net lvl 16 geworden. Ben nu quests aan het doen om Sea lion te worden.

En WOT ik ben nogsteeds op pagina 25. Maarja, dat schiet natuurlijk ook niet op als ik de hele dag aan het WOW-en ben
Tham en Rand hebben net gepraat met dinges en donges Ik dwaal snel af merk ik, hopelijk verdwijnt dat gauw!

Ik zit op realm (koningkrijk) "Azjol-Nerub", als je dat bedoelt

Eliane

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-05 23:31

ShadowFax schreef:
En WOT ik ben nogsteeds op pagina 25. Maarja, dat schiet natuurlijk ook niet op als ik de hele dag aan het WOW-en ben
Tham en Rand hebben net gepraat met dinges en donges Ik dwaal snel af merk ik, hopelijk verdwijnt dat gauw!

Hey, ik ben ook net begonnen met Wheel of Time. Normaal gesproken begin ik niet zo snel aan een nieuwe fantasy-serie (valt vaak vies tegen) maar bij deze heb ik de gok gewaagd en ik vind het wel een leuk boek. Er zitten wel heel veel elementen uit andere boeken of iig 'onze' wereld in, maar je blijft lezen

Eline

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-05 08:54

Hier nog een wot-fan.
Ik ben nu net klaar met boek 5. Ik vind het een vermakelijke serie, leuk om te lezen en zeker de tijd waard, maar écht goed... nee. Toch ga ik zeker verder lezen . M'n vriend heeft de hele serie in z'n kast staan, dat helpt.

whoopylover

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-05 09:13

Ik loop achter: ik en mijn vriend zijn DiabloII addict.
We spelen het bijna de hele dag tot midden in de nacht.

Mijn vrienden daarentegen willen dat ik WoW ga spelen...
Zelf zitten ze constant te WoW-en en zijn al in de lvl's 50...
Ik vind het zelf de moeite niet om te gaan blijven betalen voor een spel.

Waar ik wel op zit te wachten is de online MMORPG van Diablo

Missy

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-05 13:34

Meld zich, ben een ongelovelijke WoW fan
Ben op het moment een lvl 33 HU warlock op de server Bladefist.
Verder nog een zooi poppetjes verspreid, gewoon om te testen. Ben ook wat bezig met een lvl 12 paladin en een lvl 10 warrior op normale servers, wordt zo flauw van de pvpservers. Je kunt nergens heenlopen of een dikke lvl 60 horde vind het nodig je dood te maken, maar wacht wel eerst totdat je minimaal leven hebt van het bevechten van een mob. Frustratie

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-05 13:55

Ellende schreef:
Hier nog een wot-fan.
Ik ben nu net klaar met boek 5. Ik vind het een vermakelijke serie, leuk om te lezen en zeker de tijd waard, maar écht goed... nee. Toch ga ik zeker verder lezen . M'n vriend heeft de hele serie in z'n kast staan, dat helpt.

Ben op driekwart van WOT deel 1, en kom even niet verder. Heb deel 1 t.m 3 thuis en het proloog thuis liggen, de fan websites vertellen dan het verhaal vanaf deel 4 wat minder wordt.

ShadowFax

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-08-05 14:26

Echt leuk zeg dat er zowel WOT als WOW-fans zijn!
Gisteren een stuk gelezen in WoT... net is de marskramer aangekomen

Ook weer flink gewowed Nu lvl 20... en kan nu een panter worden... yoehoe

Even wat screenshots

Vanaf lvl 10 beertjesvorm
Afbeelding

Afbeelding

Vanaf lvl 15 Sealion
Afbeelding

Lvl 20 --> panter met me pet... tok tok
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Even een potion draaien
Afbeelding

angelke

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-05 15:20

Cassidy, de boeken worden dan inderdaad wat minder, wat eentoniger, en "politieker"(klinkt niet, ik weet het ). Enorm veel verbanden tussen machtige personen en veel minder de sfeer van het eerste boek, waar ze zichzelf leren kennen en het begin van alles.

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-05 15:22

Ik ben op dit moment ook begonnen in de boeken van George R.R. Martin, en ben halverwege Clash of Thrones. En dat zit wat beter in elkaar vind ik dan WOT. Maar ook daar heb ik al zeker twee maanden geen letter meer in gelezen, denk dat ik helemaal weer van voren moet beginnen voordat ik de draad weer te pakken heb.

angelke

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-05 15:39

Iemand enig idee of de boeken van Terry Goodkind goed zijn? Die heeft mijn broer hier ook nog liggen...

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-05 16:27

Zelf nog niet gelezen, maar wel van iemand gehoord dat ze idd de moeite waard zijn.

Eliane

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-05 17:18

angelke schreef:
Iemand enig idee of de boeken van Terry Goodkind goed zijn? Die heeft mijn broer hier ook nog liggen...

Dat vraag ik me ook af. Nu ik namelijk mijn geliefde Discworld serie al 100000 keer heb gelezen ben ik hard op zoek naar nieuwe (goede) fantasy reeksen

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-05 17:26

Angelke: als je broer ze heeft liggen, zou ik er gewoon in beginnen

Mooie Fantasy reeks is de Raadselmeester Trilogie van Patricia McKillip. En voor wie het Duits machtig is, De Steen der Macht van Wolfgang Hohlbein. (Heeft nog meer geschreven, maar deze vond ik het beste) en bij mijn weten is dat nog niet vertaald.

assie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-06 14:29

Nou, mijn wow-carrière dan maar even posten:
Mijn (inmiddels ex-)vriend was/is verslaafd, ik vond het maar een takkespel. "Godver, zit je d'r nou alwéér achter?!"
Toch ook maar eens 5 minuutjes gespeeld en toen was ik verkocht. Ik ben in mei 2005 begonnen met spelen. Op het engelse realm Doomhammer (Normal PVE). Omdat mijn vriend al in het Nederlandse guild Defectu Virium Elite (DVE) zat kwam ik daar ook in, errug gezellig. Ik zit daar nu nog steeds. Inmiddels 2 meetings georganiseerd en alle mensen blijken in het echt net zo leuk (of irritant) te zijn als ingame

Mijn main was een Night Elf Hunter, Arabjella. Deze is nu lvl 35, maar Hunter lag me toch niet zo heel erg.
Ik sta in de guild bekend als altjes-verslaafde. Het valt best mee; ik heb er maar 8 op Doomhammer en 15 op andere servers . Die op de andere servers zijn allemaal niet hoger dan lvl 5 . PVP ligt me echt niet. En RP is helemaal lachwekkend.

Een van mijn altjes is Asje, human mage. Dat is inmiddels mijn main. Ik heb er vrij lang over gedaan om 60 te worden, vooral omdat ik allerlei andere altjes tussendoor levelde, maar nu ben ik 60 en lekker bezig met ZG en hopelijk kan onze alliance binnenkort ook naar MC. Mijn eerste 2 Epics zijn inmiddels al binnen
Dat is ook een lang verhaal. DVE heeft een alliance gesloten met nog 2 andere guilds. Zij zijn inmiddels al bezig met de 2e of 3e baas in BWL. MC is al af en ZG gaat ook heel erg fijn. Alleen hadden we téveel mensen. Toen is er gesplitst. Een AWOD (Alliance Weirdo's Of Doom ) en een BWOD (Bolwerk Weirdo's Of Doom oid ). AWOD is bezig in BWL. BWOD heeft nog erge moeite met Jeklik . Ik zit in BWOD, maar we gaan gewoon vol goede moed door.

Ik kan echt nog uren doorgaan met praten (dat heb je met verslavingen he) maar ik zal het even hierbij houden

ShadowFax

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-03-06 14:36

assie schreef:
Nou, mijn wow-carrière dan maar even posten:
Mijn (inmiddels ex-)vriend was/is verslaafd, ik vond het maar een takkespel. "Godver, zit je d'r nou alwéér achter?!"
Toch ook maar eens 5 minuutjes gespeeld en toen was ik verkocht. Ik ben in mei 2005 begonnen met spelen. Op het engelse realm Doomhammer (Normal PVE). Omdat mijn vriend al in het Nederlandse guild Defectu Virium Elite (DVE) zat kwam ik daar ook in, errug gezellig. Ik zit daar nu nog steeds. Inmiddels 2 meetings georganiseerd en alle mensen blijken in het echt net zo leuk (of irritant) te zijn als ingame

Mijn main was een Night Elf Hunter, Arabjella. Deze is nu lvl 35, maar Hunter lag me toch niet zo heel erg.
Ik sta in de guild bekend als altjes-verslaafde. Het valt best mee; ik heb er maar 8 op Doomhammer en 15 op andere servers . Die op de andere servers zijn allemaal niet hoger dan lvl 5 . PVP ligt me echt niet. En RP is helemaal lachwekkend.

Een van mijn altjes is Asje, human mage. Dat is inmiddels mijn main. Ik heb er vrij lang over gedaan om 60 te worden, vooral omdat ik allerlei andere altjes tussendoor levelde, maar nu ben ik 60 en lekker bezig met ZG en hopelijk kan onze alliance binnenkort ook naar MC. Mijn eerste 2 Epics zijn inmiddels al binnen
Dat is ook een lang verhaal. DVE heeft een alliance gesloten met nog 2 andere guilds. Zij zijn inmiddels al bezig met de 2e of 3e baas in BWL. MC is al af en ZG gaat ook heel erg fijn. Alleen hadden we téveel mensen. Toen is er gesplitst. Een AWOD (Alliance Weirdo's Of Doom ) en een BWOD (Bolwerk Weirdo's Of Doom oid ). AWOD is bezig in BWL. BWOD heeft nog erge moeite met Jeklik . Ik zit in BWOD, maar we gaan gewoon vol goede moed door.

Ik kan echt nog uren doorgaan met praten (dat heb je met verslavingen he) maar ik zal het even hierbij houden

Ohjee, nou heb ik net in de huiskamer dit topic geopent viewtopic.php?p=13507502#13507502 misschien is het dan maar beter om deze te sluiten, omdat dit topic niet alleen bestemd is voor wow fans.

assie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-06 14:38

Best, ik TeM wel even.

Avanti

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-06 14:47

Nog een WoW'er.

Ik speel op de account van mijn vriend maar geen idee welke server eigenlijk. Hoe kom je daarachter?
Verder heb ik een lvl 33 pal genaamt Poepie.

Wel grappig dat iedereen elkaar aansteekt ermee, die 10 dagen account voor iemand anders zit er niet voor niks bij.. haha Bij mijn vriend doet inmiddels de hele fam het.
Geloof trouwens dat vanmorgen de poorten opengingen en de hord en alliance moet samenwerken dat is wel gaaf.

Ik moet zeggen dat ik wel een beetje verslaafd ben, maar kan het gerust ook dagen niet doen. Het is gewoon heel erg leuk en erg goed voor je engels.

Ik heb nog geen char op de hord maar is dat net zo leuk?

Colorado

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-06 15:06

ik snap het niet zijn het nou boeken of is het een spel op de computer ?

ShadowFax

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-03-06 15:16

Otje_Merlot schreef:
ik snap het niet zijn het nou boeken of is het een spel op de computer ?

Daarom gaat dit topic ook op slot... WOW is het computerspel... alle wowfans kunnen naar een topic in en huiskamer... speciaal voor wow.
WOT zijn inderdaad boeken. Beetje verwarrend... daarom wil ik het op slot.

bowena_84

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-06 15:28

Zoals ik al in het andere Topic zei, Is het gister uitgegaan tussen mij en mijn vriend o.a. Door WOW, werd eht moe dat dat spel altijd VOOR mij ging, hij speelde op een gegeven moment alleen nog maar.

Ik speel eht ok, maar heel af en toe, ik ben meer Boktverslaafd
Maar aangezien mijn vriend zijn PC terug wil, stop ke r nou mee

Miss_Petit

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-06 17:22

sassie22 schreef:
Ik niet maar mijn vriend is bijna WOW addicted.

*geeft hand*

Mijne ook, en heeft zelfs een forum opgezet voor zn guild (heet dat toch)?

assie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-06 18:22

Miss_Petit schreef:
sassie22 schreef:
Ik niet maar mijn vriend is bijna WOW addicted.

*geeft hand*

Mijne ook, en heeft zelfs een forum opgezet voor zn guild (heet dat toch)?

Ja, op mijn site draait tegenwoordig ook een forum voor het guild .
Ik ben echt te verslaafd