Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Lorena schreef:Ik ook niet...
Maar jij hebt nog een maand!
Nouja hij krijgt maandag gewoon niets.
Hij heeft mij, dat is al heel wat

zijn E-rijbewijs gegeven.
En de vakantie voor als we een jaar bij elkaar zijn is al uitgezocht door mr. himself
Citaat:Hij is er meer mee bezig dan ik zelf en dat is eigenlijk wel heel leuk!
volgens mij vergeet mijn vrienje het gewoon.. zit nu een beetje met poedersuiker over m.. haike schreef:18 september hebben wij 1 jaar.
Daarom gaan we 1 okt. naar Texel, blijven daar ergens overnachten en dan 2 okt. gaan we parachutespringen!!
napoleon schreef:Ha leuk topic! Vroeger in mijn vorige relatie was ik meer bezig met cadeautjes verzinnen voor dit soort dingen. Tegenwoordig word ik zelf verrast door mijn huidige vriend![]()
Met 2 maanden zijn we een weekendje thermen in Valkenburg geweest, met een half jaar zijn we een weekend naar Parijs geweest en hebben we erg romantisch gedineerdEn de vakantie voor als we een jaar bij elkaar zijn is al uitgezocht door mr. himself
![]()
Hij is er meer mee bezig dan ik zelf en dat is eigenlijk wel heel leuk! Verder heb ik hem met niet nader te noemen dingen verrast tijdens bovengenoemde verassingen
. Daarbij had ik een fotoboekje gemaakt. Wij hebben heel veel leuke dingen gedaan in dat eerste jaar. Dus heb van verschillende dingen foto's gezocht en in photoshop het evenement en de datum erbij gezet. Dus dan heb je een fotoboekje van ons eerste jaar van maand tot maand. Was ie echt heel blij mee
.
Wij gaan al 6 jaar gewoon gezellig op pad (evenement, zwemmen, uit eten) of een weekendje weg (beiden de helft betalen).
. Nijmegen is bij ons om de hoek, dus koste vrij weinig (alleen het hotel)....fietsen gehuurd en beetje in de omgeving gefietst, met tussendoor een glaasje wijn. En het was prachtig weer, dus lekker op het terras en lekker kletsen!!! manzano schreef:precies Syl.....liefde druk je niet uit in goud of spullen.

in het eerste jaar kreeg ik elke maand 1 rode roos maar na een jaar had hij daar alweer genoeg van.. wel erg lief en romantisch