Dienstmededeling: 2 gebruikers de toegang ontzegd

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Sypheron

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-02 17:27

Daar ben ik het helemaal niet mee eens, als de situatie zo was gebleven als die was geweest voor de bans dan was het een gigantische rotzooi geworden, het is inderdaad eigen schuld dikke bult en ik ergerde me ook wel eens aan berichten die mede door verantwoordelijkheid van dergelijke personen vaak op slot gingen voordat ik er op kon reageren. Dit is niet leuk voor de maker van het topic, maar ook niet voor degene die er op wil reageren. Hou je aan de regels, dan is er niets aan de hand. Bart heeft de juiste keuzes gemaakt IMO.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-02 17:28

Malle Babbe schreef:
Tja , t zat er aan te komen he Misselijk Gatverr Bart wat ben jij een onwijs laag mannetje!
Nou zou er voor mij ook wel een ban aan komen want ja , jij houd toch zo van Machtsmisbruik?? nou dan komt die ban er maar , ik heb tenminste eerlijk mijn mening kunnen geven!

Ik vind je nl. een kinderachtig schijnheilig stuk vreten!!!! Misselijk

Tjo mensjes hier op Bokt , het was gezellig hier , maar door mensen zoals Bartvb( en niet door puck en mytens) word Bokt zwaar verpest

Je doet zelf ook een aardige duit in het zakje. Kun je misschien je taalgebruik een beetje opschonen? Volgens mij is het nergens voor nodig om op deze manier tekeer te gaan.

BartVB
Eigenaar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-02-02 17:46

Ik weet niet of je het door hebt, Malle Babbe, maar ik ben niet bepaald de enige die dit besloten heeft. Het overgrote deel van het moderator team had al een heel stuk eerder gebanned, net als een groot deel van de gebruikers. Noem het maar naief dat ik zo lang gewacht heb.

Zal je niet verbazen dat je account op non-actief staat nu.

Laura

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-02 17:50

haha ja jongens Bart heeft het forum verpest. Hij heeft het wel opgericht, maar dat even terzijde. Knipoog

Makkelijk hoor, even de schuld op Bart afschuiven.

Vraagje: Stel, je begint een forum. Je maakt zelf een pagina, en na een paar maandjes begint het aardig druk te worden. Jij regelt de posts als er iets foutgaat, probeert het zo goed mogelijk te laten lopen en zo gebruikersvriendelijk mogelijk te laten worden. En zo democratisch mogelkijk door meedere moderators aan te stellen. Op een bepaald moment is er telkens onenigheid tussen een bepaalde groep bokkers. Er wordt naar je gepbt door mensen die het vreselijk irritant vinden. Je laat het maar even gaan. Op een bepaald moment lijkt het uit de hand te lopen.

Wat doe je?
a. Je pakt je boeltje in en houd op met het forum? Laat het in de soep lopen?
b. Je kijkt het weer een halfjaar aan terwijl de gebruikers langzaam wegblijven en geirriteerd zijn en de andere moderators herhaaldelijk vragen om een oplossing. Het is een openbaar forum en dat het niet meer goed gaat neem je maar voor lief omdat je niet voor 'machtsmisbruiker' wilt worden aangezien. Je laat het 'voor en door de gebruikers' maar wel met consequentie dat er grote problemen ontstaan
c. Je beroept je op het feit dat het in beginsel 'joúw' forum is, je neemt in overleg met alle andere moderators de beslissing die je het meest voordelig lijkt voor de meerderheid van bokt en bant twee gebruikers na herhaaldelijke waarschuwingen en pogingen tot lijmen.

Denk daar eens over na Malle Babbe. Wat als dit bokt.nl jouw levenswerkje was? Extreme duivel

ibikus

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-02 17:52

Laura schreef:
bant twee gebruikers

correctie:
drie

Druif_01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-02 17:55

Malle Babbe schreef:
Tja , t zat er aan te komen he Misselijk Gatverr Bart wat ben jij een onwijs laag mannetje!
Nou zou er voor mij ook wel een ban aan komen want ja , jij houd toch zo van Machtsmisbruik?? nou dan komt die ban er maar , ik heb tenminste eerlijk mijn mening kunnen geven!

Ik vind je nl. een kinderachtig schijnheilig stuk vreten!!!! Misselijk

Tjo mensjes hier op Bokt , het was gezellig hier , maar door mensen zoals Bartvb( en niet door puck en mytens) word Bokt zwaar verpest

daar ben ik het op zijn zachts gezegd niet mee eens, herinner jezelf er even aan dat hij bokt heeft opgericht, samen met heike natuurlijk, en waarom krijgt bartvb altijd alles over zich heen? waarom nooit Heike of iemand anders van de moderators? nee het is altijd Bart, alsof hij alles alleen beslist!

Laui!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-02 18:11

puma schreef:
Okee, de emoties zijn gisteren hoog opgelopen, niet geheel onterecht lijkt me, maar dit had ook op een andere manier opgelost kunnen worden. Is er uberhaupt ooit een poging gedaan met elkaar om de tafel te zitten en een en ander face to face uit te spreken en bij te leggen?

Persoonlijk heb ik váák gezegd dat men toch eens met elkaar moest praten, waarop Mytens stevast zei dat er met Bart niet te praten viel, maar niet andersom. Bart heeft tot nu toe m.i. zijn best gedaan het óf te negeren óf er iets van te zeggen met de mogelijkheid voor de ander om verweer te geven oid. Daar is dan geen reactie opgekomen, of zo van: er valt met jou niet te praten. Dit speelt overigens al meer dan een half jaar (9maanden zou ik denken). In die tijd heeft iedereen de kans gehad om erover te praten, om zich aan te passen of wat dan ook. Helaas, en op een gegeven moment is de maat toch echt vol!

Amulet

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-02 18:17

Sjuimpje"]
[quote="Laura schreef:
bant twee gebruikers

correctie:
drie
[/quote]

Wie is die derde ?

carola

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-02 18:19

Mijn complimenten aan Bart en de andere moderators! Gooi al die personen die er hier een troep van maken, er maar meteen af! Opgeruimd staat netjes!

Ik wil niet zeggen dat ik altijd even braaf, lief en netjes ben. Nee, verre van dat. Maar zoals bepaalde personen zich gedragen, dat kan echt niet. Ban die maar mooi allemaal, dan wordt het hopelijk weer snel net zo leuk en gezellig als een paar maanden terug.

Druif_01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-02 18:24

Amulet"]
[quote="Sjuimpje"][quote="Laura schreef:
bant twee gebruikers

correctie:
drie
[/quote]

Wie is die derde ?
[/quote]
ja wie is die derde???

samantha5

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-02 18:24

volgens mij Malle Babbe (ik weet het niet zeker hoor)

ik vind het heel erg goed dat bart (en de rest) dat heeft gedaan die mensen heb je hier niet nodig en verpesten het alleen maar voor andere.

oke iedereen kan wel eens uit zijn slof schieten of iets over iemand zeggen maarja als dat heel vaak wordt is dat echt niet meer zo grappig.

en wat malle babbe hier allemaal schrijft is allemaal bullsh*t zei vraagt er gewoon om

SuperSmurf

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-02 18:25

tja ik vind het echt ontzettend jammer dat het zo is gegaan.. Ik vermaak me prima in de smkelder, maar blijkbaar zijn er veel mensen die hier anders over denken.. Mijn mening is dat het niet alleen aan deze twee mensen ligt.. zie sm gisteravond.. Er waren veel onterechte slotjes.. Logisch dat daar zo op wordt gerreageerd...
Malle Babbe... jij kraamt nu toch echt alleen maar onzin uit (is ze al geband) en vraagt nu letterlijk om een ban.. Terecht dus ook als je die krijgt..
Bart, jij zegt dat ze zijn gebant omdat ze bokt verpesten voor een grote groep.. Wie dan? Ze kwamen voornamelijk opde sm en daar had echt niemand last van ze... Tja.. het forum is wat anders dan alle anderen , maar als het je niet bevalt kom je toch gewoon niet? Die keus is simpel!! Ik geloof niet dat ik behoor tot DE groep verpesters, maar heb er vaak wel last van dat er zoveel met slotjes wordt gegooid.. Ook op mijn topics...

Sypheron

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-02 18:25

samantha5 schreef:

nee dat berichtje stond eral toen ze nog niet gebant was, ik denk dat er eerder naar orri verwezen wordt? Verward of ook niet?

BartVB
Eigenaar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-02-02 18:26

Fredlover; het feit dat er uberhaupt een Stapmolen was is eigenlijk al te gek voor woorden..

Druif_01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-02 18:28

Sypheron"]
[quote="samantha5 schreef:

nee dat berichtje stond eral toen ze nog niet gebant was, ik denk dat er eerder naar orri verwezen wordt? Verward of ook niet?
[/quote]
nee orri zeker weten niet, ik weet niet wie dat is, malle babbe dacht ik niet.

Sypheron

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-02 18:29

BartVB schreef:
Fredlover; het feit dat er uberhaupt een Stapmolen was is eigenlijk al te gek voor woorden..

Inderdaad bart, dat ben ik helemaal met je eens. Ik heb me er wel aangemeld, maar dat is eerder uit nieuwsgierigheid. Ik kom er bijna nooit, alleen om te kijken wat er verdwenen is van de 'andere' forums en waarom. Ik heb er nog nooit een bericht geplaatst en dat ga ik denk ik ook niet doen. Ik denk eerder dat ik me weer ga afmelden van de Stapmolen...

carola

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-02 18:35

Zo! Nog geen minuut na het plaatsen van mijn vorige berichtje ontving ik een e-mailtje van Mytens! Daaruit blijkt maar weer duidelijk hoe ze hiermee in d'n maagje zit... Ongelovelijk, wat een dom wicht. Ik ben blij dat ze weg is!

ibikus

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-02 18:36

Ik doelde op Malle Babbe die ook gebanned is.

Cody

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-02 18:39

En daar komt je volgende mailtje *LOL*

Die nr drie waar iedereen het over heeft zal Malle Babbe wel zijn. Niet bepaald onverwacht.

Laura

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-02 18:39

haha mag ik gissen als Albertvoorn als 3e gebande persoon (oftewel iemand die onder een valse identiteit hier kwam... wie zou dat nou toch zijn Schijnheilig )

Naz

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-02 18:41

Ik sta volledig achter deze beslissing. Ik denk dat het moddie team al veel te tolerant is geweest en als dat na tig keer waarschuwen nog niks oplevert lijkt het me toch echt afgelopen. En dat moment is nu bereikt.

En het heeft imo niks met 'machtsmisbruik' te maken, wat eerder genoemd werd, maar meer met het fatsoenlijk beheren van het forum. Zeker bij een forum met een kleine 3000 gebruikers is dat gewoon noodzakelijk!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-02 18:43

Dan staat de teller al op 4.

Sunnylover

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-02 18:44

Waaaaaaaaaaaaaaat?
Mytens en Puck weg Verward Verdrietig Verdrietig Frusty Frusty Boos! Boos! Boos! Boos!
Sjezus! Wanneer zijn ze dan weg?
Dit vinnik pas eg dom Misselijk Misselijk Misselijk

ibikus

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-02 18:45

Bloos
Als het zo doorgaat kunnen we onder de tijdelijke forums nog wel een ander forum kwijt...