Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Malle Babbe schreef:Tja , t zat er aan te komen heGatverr Bart wat ben jij een onwijs laag mannetje!
Nou zou er voor mij ook wel een ban aan komen want ja , jij houd toch zo van Machtsmisbruik?? nou dan komt die ban er maar , ik heb tenminste eerlijk mijn mening kunnen geven!
Ik vind je nl. een kinderachtig schijnheilig stuk vreten!!!!![]()
Tjo mensjes hier op Bokt , het was gezellig hier , maar door mensen zoals Bartvb( en niet door puck en mytens) word Bokt zwaar verpest

Malle Babbe schreef:Tja , t zat er aan te komen heGatverr Bart wat ben jij een onwijs laag mannetje!
Nou zou er voor mij ook wel een ban aan komen want ja , jij houd toch zo van Machtsmisbruik?? nou dan komt die ban er maar , ik heb tenminste eerlijk mijn mening kunnen geven!
Ik vind je nl. een kinderachtig schijnheilig stuk vreten!!!!![]()
Tjo mensjes hier op Bokt , het was gezellig hier , maar door mensen zoals Bartvb( en niet door puck en mytens) word Bokt zwaar verpest
puma schreef:Okee, de emoties zijn gisteren hoog opgelopen, niet geheel onterecht lijkt me, maar dit had ook op een andere manier opgelost kunnen worden. Is er uberhaupt ooit een poging gedaan met elkaar om de tafel te zitten en een en ander face to face uit te spreken en bij te leggen?

BartVB schreef:Fredlover; het feit dat er uberhaupt een Stapmolen was is eigenlijk al te gek voor woorden..