een lijn trekken lijkt me een hele goede zaak!!!!!!!!!!!!!
en iemand beoordelen op een usericon??????????
belachelijk gewoon! Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
ik kan het me van Bart ook wel voorstellen, maar dan moet hij niet eentje bannen en de rest niet, dan moet hij iedereen die een msn-woord gebruikt waarschuwen. (dit is mijn mening, en ik kan me wel voorstellen dat andere mensen hier een andere mening over hebben.) 

julke schreef:
en iemand beoordelen op een usericon??????????![]()
![]()
belachelijk gewoon!

Cassidy schreef:Nikki heeft een paar keer een waarschuwing gehad inderdaad wegens gebruik van msn-taal, en heeft daar niet op gereageerd. Dus is ze, na de laatste waarschuwing te hebben gehad waarna ze er nog niet mee is gestopt, geband. Ik kan het mis hebben hoor, en ik ben geen moderator, maar een ban is toch normaal een maatregel zodat degene die geband is even kan nadenken?
Nikki heeft dat niet gedaan, heeft niet nagedacht, en zich met dezelfde vaart onder een nieuwe naam aangemeld. Kwam nog triomfantelijk aanzetten met het nieuws dat ze weer terug was, onder een andere naam, en daarmee de ban van BartVB heeft omzeild (en symbolisch een lange neus trok naar Bart zo van: je kunt me lekker bannen, maar weg krijg je me niet. Daarmee schoot de eerste ban van Bart zijn doel voorbij, denken jullie niet ook? Maar BArt heeft haar in dit geval ook weer geband.
Daarop heeft Nikki, omdat ze het paswoord van Debbie wist, onder Debbie haar naam ingelogd en een berichtje achtergelaten. Om te beginnen doe je dat niet, een ander zijn naam gebruiken. En ten tweede: wéér schoot de ban zijn doel voorbij.
Ik kan me heel goed voorstellen dat jullie vinden dat Bart heel (of te) streng is geweest met het bannen. Ik weet niet of ze definitief is geband is of tijdelijk. Maar als Nikki zich niet tot twee keer aan toe weer had geprobeerd een weg tot bokt te banen had de ban in geval van tijdelijk ban niet zo erg lang uitgepakt. En wat ik begrepen heb is de laatste ban ook beslist niet de eerste geweest.
Wij weten allemaal niet wat er is voorgevallen in priveberichtjes tussen Bart en Nikki, maar om hier een poll over te starten vind ik nou weer niet kunnen. Ik weet niet of de ban die Nikki heeft gehad tijdelijk is of definitief. Maar Nikki geeft mij de indruk zo te handelen als op haar usericon staat: Kiss My Ass....
Als dat haar mening is en ze daar naar blijft handelen, geef ik haar weinig kans dat ze ooit nog terug mag...Er zijn nu eenmaal regels in het leven, ook voor Nikki. Zich er niet aan houden heeft nu eenmaal consequenties, en daar moet je meer (leren) leven, of in het vervolg niet overal tegen aanschoppen...
stef"]
[quote="Laura schreef:maar nee er moet tegen de moderators ingegaan worden en andere mesnen worden erbij gehaald 'zij deed dat ook'.

xxxdebbiexxx"]
[quote="stef"][quote="Laura schreef:maar nee er moet tegen de moderators ingegaan worden en andere mesnen worden erbij gehaald 'zij deed dat ook'.