Wie heeft het mafste huisdier???

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Imposante

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-02 14:49

Ik nomineer mijn twee maffe katten!

Tommy de rode kater

- Hij kan niet klimmen en valt altijd uit de boom!
- Als ie visjes kijkt in de vijver valt ie het water in! (2 x gebeurd!
- Als ie een vogeltje wil pakken rent ie er met een ringelend belletje er heel stom op af waardoor die vogels hem al op kilometers afstand zien en horen aankomen
- Hij gaat scheel kijken als ie lekker eten ziet!
- Als we fluiten komt ie aangelopen
- Als ie naar binnen wil, klopt ie gewoon op de schuifpui met z'n poot!

Simba de poes

- Denkt dat ze van adel is!
- Als ze in het gras zit heeft ze altijd 1 pootje omhoog
- Was al zwanger toen ze zelf 10 maanden was!!!!!!!!!!
- Als ze naar binnen wil springt ze met haar hele lichaam gewoon tegen het raam aan!!!!
- Soms gaat ze je gewoon midden in de nacht wakker bleren! Omdat ze eten wil!!!

Maar ze zijn wel lief!!!!!!! Haha!

Spirit

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-02 19:01

Mijn hond Wolf!

* Omdat hij gewoon de coolste en domste hond is die er bestaat!
* Omdat hij als de dood is voor paarden en als hij er 1 ziet buiten hij terug wil rennen en zijn riem probeert af te doen om weg te kunnen.
* Omdat hij bang is voor een bepaald hekje wat geluid maakt en vaak omvalt (nooit op hem gevallen, maar hij is er gewoon bang voor)
* Omdat hij soms met uitlaten niet op let en als hij dan zijn hoofd weer naar voren draait keihard tegen een paal aanloopt. Staat hij stil. "He? Wat is dat?" Schudt zijn hersens weer even op de goeie plaats en loopt rustig verder alsof er niks gebeurd is *LOL*
* Omdat hij als mijn broertje in de tuin zit te vissen hij ernaast gaat zitten en met mijn broertje meestaart naar de dobber.
* Omdat hij met uitlaten op het grasveldje langs de sloot hij zo hard vlak langs de sloot eenden loopt op te jagen dat hij zelf in de sloot valt en niet weet hoe snel hij eruit moet komen.
* Omdat hij denkt dat hij niet kan zwemmen en niet verder het water in gaat als zijn buik.
* Omdat hij als puppy een keer op zijn bek is gegaan in een ondiep meertje en toen dacht dat hij verdronk terwijl hij gewoon kon staan.
* Omdat hij als hij in de zomer zijn waterbak buiten heeft, de waterbak probeert om te gooien en als je dan de tuin inkomt er een hele plas ligt en een lege waterbak. Waarna hij gaat zeuren om nieuw water.
* Omdat hij 's avonds na zijn eten altijd heel happy naar je toe komt en elke keer als je zegt "Was het lekker?" zijn lippen aflikt.
* Omdat hij met hetzelfde avondeten niet normaal kan eten en zijn neus altijd helemaal onder zit.
* Omdat hij altijd uren bezig is met 'zijn bed opmaken'. Dan is hij heel de tijd het kleedje in zijn mand anders aan het neerleggen.
* Omdat hij als je zegt "Ga je mee?" keihard aan komt rennen en helemaal gaat flippen, omdat hij dan naar buiten mag.
* Omdat hij er buiten achterkomt dat het regent en waait hij niet verder wil lopen en terug wil naar huis (haha, dat begrijp ik best)
* Omdat hij als hij wil gaan poepen eerst al uren naar een lekker plekje loopt te snuffelen en daarna nog eens duizenden rondjes gaat draaien voor hij eindelijk kan gaan poepen. *LOL*
* Omdat hij tijdens het poepen zo'n domme kop trekt.
* Omdat hij na het poepen eerst rustig wegloopt en met zijn achterpoten wat grond wegtrapt en daarna keihard op je af racet en op het laatste moment vlak langs je schiet om daarna als een idioot keihard rondjes blijven rennen, met zulke scherpe bochten dat hij zelf bijna omvalt.
* Omdat hij soms als hij een brandweer hoort denkt dat hij moet helpen om te laten horen dat de brandweer eraan komt. Dus keihard meejanken/zingen met de sirene.
* Omdat hij als hij een hond hoort op de televisie met zijn neus tegen de televisie staat te luisteren wie die gevaarlijke inbrekerhond is in zijn huis. Daar is immers maar plaats voor 1 hond Haha!
* Omdat hij soms zomaar als een idioot rondjes om zijn as draait, dan probeert hij zijn eigen staart te pakken.
* Omdat hij soms als hij naar buiten wil kijken zijn eigen hoofd te zwaar vindt en zijn kop op de vensterbak legt.
* Omdat hij gewoon superlief is!

Hij doet vast nog wel meer domme dingen, maar daar kan ik nu even niet opkomen Haha! Hij is door en door dom. Hihi.

marfiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-02 19:12

hier bij laat ik onze hond mee doen Knipoog

[img]../upload/271/dieselmilkshake1.jpg[/img]

[img]../upload/271/dieselwatermonstertjuh!.jpg[/img]

[img]../upload/271/dieselzonnebril.jpg[/img]

[img]../upload/271/dieselandtijger.jpg[/img]

wat een schatje he Lovers

en de pappegaai die me papje altijd aanvliegt!! Haha!

[img]../upload/271/japie.jpg[/img]

heb nu ff geen leuke foto van um..
en me konijn

Afbeelding

Afbeelding

Laar

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-02 12:12

ik kies dan m`n hond en m`n poes uit..
ik begin bij de poes :
1: ze drinkt uit de vissen kom ( en de vis vind haar aardig)
2:ze loopt de hele tijd op de hond af om hem kopjes te geven ( de hond trekt dan zo`n gezicht van : moet dah nou?)
3: toen ze jonkies had kon ze die niet eens gewoon optillen
4: ze lag vroeger altijd bij de hond in de mand
5:ze slaapt boven op de kast ( en we konden het haar niet afleren)
6: ( deze is heel lief Haha! ) ze brengt m`n zus en ik altijd naar bed.. dan ligt ze een half uur bij mij op bed en daaran komt m`n zus haar halen
nu de hond:
de hond is eigenlijk niet buitengewoon maar gewoon heel lief.. dus ik noem wat grappige en lieve dingen op..
1: hij blaft nooit... alleen om van zig af te bijten als reutjes op haar willen rijden..
2: mijn oma kwam vroeger nog altijd opassen en toen gaf ze hem altijd ( stiekem , want ze wist dat het niet mocht.. ) een koekje..
en als we nu de koejes trommel pakken dan komt ze h( al is ze achter in de tuin ) keihard aanrennen! Schijnheilig
nou dat was het wel zo`n beetje verders zijn onze dieren heeeeeeeeeeeeel lief!!! Pling
oke doei!!

XoNo

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-02 15:09

Wij hebben alleen maar rare beesten gehad, maar mijn fretten slaan alles Lachen

* als je ze roept staan ze 5 minuten om zich heen te kijken waar dat geluid nou vandaan komt
* ze jatten alle brokjes van onze hond om ze vervolgens in een kast te leggen (we hebben er vorige keer een heel blik (van stoffer en blik) mee vol gevonden
* als je ze over het laminaat naar de andere kant van de kamer schuift, dan weten ze niet meer waar ze zijn, en wanneer ze er weer achter komen rennen ze hard terug *nog een keerm, nog een keer!*
* als ik ze in hun hok terug doe, willen ze altijd ee rozijntje, als ik er dan één aangeef, dan moet Dino hem per sé zelf uitzoeken
* Dino bijt mijn vader altijd in zijn vingers Vork
* Als je ze van de ene bank op de andere bank in een kussen gooit, dan gaan ze springen *soort bokken* en bijten in het kussen
* Dino heeft een dikke kont en kruipt altijd in buisjes, waar hij dan met zijn kont in blijft hangen en vervolgens gaat trappelen met zijn achterbeentjes Lachen *moet ik weer to the rescue komen Haha! *
* ze kruipen altijd in de broekspijpen van mensen die op visite komen
* ze jatten alle knuffeltjes en speeltjes van de hond waarna wij die weer uit allemaal onmogelijke hoekjes en gaatjes moeten halen omdat de hond gaat zeuren
* Dino pakt altijd het pakje shag van mijn vader, gooit die leeg en gaat dan verder spelen met iets anders
* Rose springt altijd van de stroel op het bureau van mijn ma en pakt altijd het kleine zaklampje Lachen
* ze willen altijd mee naar de wc
* als ik naar boven ga om iets te pakken staan ze altijd op de trap op me te wachten (ze kunnen niet verder naar boven omdat er een plankje staat) Lovers
* ze geven altijd kusjes
* ze blazen door hun neus in je oren, wat erg kietelt
* ze pesten de kat altijd door in zijn poten te happen
* ze graven onze nepplant uit, waardoor al het zand op de tafel komt te liggen Cool
* als ze aan het rennen zijn laten ze zich vaak doodvallen, en rennen dan weer verder
* ze dagen de hond uit door dingen te doen die niet mogen (de hond geeft hen op hun flikker)
* we hebben alle pootjes onder de bank vandaan moeten halen omdat Rose eronder gaat zitten }>
* ze zijn gewoon hartstikke lief Lachen

De hond (yorkshire terriër)

* ze houdt de fretten in de gaten en geeft hun straf als ze iets verkeerds doen, zoals op de salontafel springen enzo
* als je PAK HEM roept dan bijt ze altijd de kat in zijn hoofd Lachen
* als je thuiskomt van school of werk maakt ze jankgeluidjes en stopt ze haar hoofdje onder een kussen en gaat driftig kwispelen
* als je "kusje bedje toe" zegt komt ze altijd weltrusten zeggen
* ze staat altijd met haar kont naar haar tijgertje toe in de hoop dat hij haar een tikje op haar kont geeft Frusty
* als je haar een tikje op haar kont geeft wilt ze meer Verward Haha!
* als er gebeld wordt houdt ze pas op met blaffen als ze weet wie het is, of als je haar een grote smoel heeft gegeven
* als de zon schijnt, en er schijnt een streepje zon door het raam, gaat ze er altijd in zitten Cool
* als ze het koud heeft gaat ze boven de verwarmingroosters staan *LOL*
* als de fretten of kat van haar brokjes eten, dan vreet ze de boel gauw op
* als de kat op de bank gaat zitten, bij mijn ma, MOET hij eraf, omdat ze erg jaloers is, en mijn ma haar eigendom is Verward Extreme duivel
* als de kat via de tuindeur binnenkomt, dan moet ze hem altijd even begroeten door in zijn oren te bijten, de kat trekt zich hier niets van aan
* ze doet niets anders dan likken, altijd kusjes geven, je handen aflebberen, je broek aflebberen...ze lebbert alleen maar Tong uitsteken
* ze is gewoon hartstikke lief

De kat:

* hij staat altijd met zijn hol naar JOUW gezicht toe
* als hij op de leuning van de bank ligt valt hij eraf
* hij is super, superdom Lachen
* hij houdt niet op met mauwen tot hij zijn eten heeft gekregen
* hij hengelt altijd in de buisjes naar de fretjes als ze aan het spelen zijn
* als je per ongeluk op hem gaat zitten (hij is zwart, en de bank nagenoeg ook), dan blijft hij gewoon zitten
* je kan hem in allerlei posities leggen, hij ligt wel best
* hij vraagt kusjes door kopjes te geven
* hij moet per sé op ZIJN stoel, ook al zit er al iemand op, ook de andere beestjes moeten maar plaats maken
* hij maakt zijn stukjes vlees altijd eerst een extra keer dood, just in case Vork
* doordat hij zo lang over zijn biefstuk na moet denken, is hij allang weggehaald door de hond, en dan staat hij verbaasd te kijken...waar is die biefstuk nou?
* hij gaat altijd in de badkamer op een handdoek liggen...lekker makkelijk als je eens naar de wc moet en het is donker in de badkamer Schijnheilig
* hij is gewoon supeeeeeeeeeerrrrlief!

Foto's van mij achterlijke dieren, kun je in mijn profiel vinden.

Reem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-02 16:47

Nou maaike ik ben toch ook wel origineelmet mijn schildpad..!! Haha! Clown

Ptries

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-02-02 18:17

Wat zijn er eigenlijk een hoop maffe huisdieren he? *LOL* Ik dacht dat die van mij erg waren, maar ik heb echt in een deuk gelegen om de rare trekjes van andere beesten. Haha!

Brendie

..

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-02 21:57

Poekie
* Kater
* Drinkt uit de vissekom
* lust geen mineraal water meer!!!
* loopt achter me aan als ik mijn krantenwijk doe

Joppie
* Kater
* Drinkt ook uit de vissekom
* lust ook geen mineraal water
* en is gewoon de liefste, domste, snoezigste en aller liefste kat!!!
* Kan vrijheidsdressuur!!!! (buigen!!!)
* Kan pootje geven

Billy

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-02 22:10

Mijn hond ruimt haar ontlasting netjes op Haha! Haha!
[img]http://www.clubs.nl/ClubsData/De%20Frettenbende%20van%20Lida/incoming/kakken%20in%20de%20sloot%202.jpg
[/img]

Billy

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-02 22:19

Mijn hond ruimt haar ontlasting netjes op Haha! Haha!
[img]http://www.clubs.nl/ClubsData/De%20Frettenbende%20van%20Lida/incoming/kakken%20in%20de%20sloot%202.jpg
[/img]

Esther

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-02 22:57

Ik heb ook een hele maffe hond.
Hij vind het zo lekker in zijn mand dat hij daar het liefst de hele dag ligt, gezellig zo'n hond de hele dag boven.

Als hij bij mijn moeder is dan lust hij alleen nog kattebrokken, en als de katten 's avonds blikvoer krijgen wil hij ook wat mee, als de katten het bakje leeg hebben moet dat ook nog geinspecteerd worden. Dit is een hele serieuze zaak, want als ik hem ophaal en ik ga hem uitlaten en hij heeft het bakje niet uitgelikt, rent hij net zo hard weer terug naar mijn moeders huis om toch nog even zijn inspectie te kunnen houden! Verward

Hij denkt ook soms dat hij een kat is, het lijkt er dan erg veel op dat hij kopjes aan het geven is. Gelukkig miauwt hij nog net niet.

Als wij willen gaan slapen dan is niets leuker als nog even een half uurtje op je bot te kauwen (zijn mand staat naast ons bed Frusty )

Zijn favo speeltjes worden ook in de mand verstopt, soms rent hij als een gek naar boven om vervolgens met een speeltje weer terug te komen. Hij verstopt ze dus echt in de plooien van zijn deken.

Hieronder nog wat foto's.
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Even lekker neuzen, die neus stopt hij het liefst overal in.

Afbeelding
Samen de bal zoeken, hij was heel zielig, hij kon zelf niet bij de bal komen.

Afbeelding

Vasco

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-02 18:13

Ik nomineer 4 dieren en ze zijn heel leuk hoor:
Ten eerste mijn hond Vasco:
* Als Mevrouw Koks (een vrouw die wel vaker komt) gaat hij te keer en is bang voor haar terwijl hij altijd ene koekje van haar krijg en mensen die gewoon komen zonder iets dat vind hij helemaal niet erg.
* Altijd de katten zit te pesten.
* Als je gewoon vraagt pootje geeft hij 1 maar als je een koekje bij je hebt geeft hij ze allebei hoezo vaag.
* Als je koekje zegt gaat hij meteen naar de kast met koekjes.
* Als je hoog zegt om ergens over heen te springen gaat hij eerst blaffen en dan pas springt hij een minuut later.
* Als je hoog bij de schommel zegt gaat hij niet 1 maar wel 4 x achter elkaar te gelijk overheen.
* Als je een hindernisje voor hem ombouwt met een stok dan neem hij de stok mee.
* Hij is gecastereerd Verward niet echt iets maar toch.
* Als hij de kans krijgt sluipt hij het weiland in en eet de paardenmest op.
* Als hij slaapt en hij snurkt hehe en je zegt koekje dan is hij meteen klaarwakker en staat al voor de koekjeskast.

Nou de 3 mafste katten:

Bengel:
* Je hoeft maar te zeggen Bengel op de monitor want het is warm en ze zit er al op.
* Ze is altijd met haar broertje Duveltje.
* Ze spint altijd ook al wil ze weg of vind ze het niet leuk.
* Ze wurmt zich nog steeds door een ini-mini klein gaatje.
* Als Duvel niet in de buurt is miauwt ze als een gek.
* Is altijd aanwezig als de was word gedaan.

Duvel:
* Is altijd bij je sinds na de vakantie.
* Miauwt altijd om zijn zusje.
* Spint ook altijd zowel als hij het leuk als niet leuk vind.

Pom:
* Omdat ze altijd miauwt dat je haar moet aaien.
* Omdat ze de dikste kat is die je maar kan zien haar buik rijkt bijna de grond.
* Ze altijd met haar poot op Duvel en Bengel hun kopje gaat staan.
* Ze niet naar buiten durft.
* Ze altijd wel in is voor een dutje

FOTO'S VOLGEN!

Toess

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-02 18:44

oke ik heb ook 2 maffe katten:
Pukkie omdat:
- als ze naar binnen wil eerst voor het raam gaat zitten, doe je de duer dan nog neit open springt ze tegen het raam op en blijft net zolang staan tot je dr binnen laat
- als je haar van je schoot afdoet ze elke keer weer blaast Haha!
- als je met een mes tegen ijzer aan tikt gaat ze miauwend naar dr voerbak toe
- als je haar optilt en met haar gezicht naar jou gezicht houd pakt ze je gezicht tussen haar pootjes Verward
- als ze iets wil belsuipen gaat ze met haar kont wiebelen en dan springt ze er boven op

Floortje:
- als je haar aait over haar rug gaat ALTIJD haar kont omhoog.
- als je haar eten geeft gaat ze er met haar bolle kop voor zitten
- als ze buiten mijn konijn ziet lopen en probeert haar te besluipen en mijn konijn haar vervolgens probeert te besnuffelen voelt ze zich betrapt en rent snel weg
- ze denkt dat ze verstopt zit als ze onder een stuk of 5 sprieten (van een of andere plant) zit Verward