Weer eens op de weegschaal gestaan.

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

anne21

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-02 16:53

op de leeftijden die ik van jullie te horen krijg(van 12 jaar tot 17) is het niet zo erg dat je wat ondergewicht hebt(het komt op deze leeftijd zowiezo veel meer voor) zolang je er goed bij voelt en voldoende bouwstoffen binnen krijgt, ik ben zelf ook altijd een spillenpoot geweest tot m'n 17, toen begon er in m'n lichaam zoveel te veranderen dat ik op een 'normaal' gewicht kwam.
vanaf m'n 19 de moet ik nu zelfs uitkijken met wat ik eet, niet omdat ik dan veel te zwaar word, maar ik ga dan wel boven een aantal kilo's uit waar ik me niet prettig bij voel.
zolang je je prettig voelt bij hoe je er uitziet en je gewoon gezond leeft zou ik me er maar niet te veel zorgen over maken Knipoog

Tessa_N

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-02 18:11

Ik ben 1.74 en weeg 49 kg.
Is dit veel te ligt?
Ik kan ook eten wat ik wil, maar kom echt niet aan.
En m'n moeder vind het onzin als ik van dat 'dikmaakvoedsel' ga eten.
dusseh, ik moet het er maar mee doen Haha!

ajbdhrtls138

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-02 20:42

het lijkt mij niet zo gezond om je helemaal vol te vreten om dikker te worden, dat je gezond eet is volgens mij het belangrijkst. Ik weeg 51 kilo en ben 1.72 lang. Ik was eerst 54 kilo maar ben afgevallen. Ik eet gewoon drie maaltijden per dag meestal en eet ook van alles tussendoor. Ik rijd vier keer per week paard en fiets iedere dag 14 kilometer dus daar zal het wel door komen. Ik vind mezelf niet veel te dun, ik zie er niet supermager uit ofzo.
Mijn zusje is 1.67 meter en weegt 40 kilo. Zij is wel erg dun maar eet ook genoeg.
Ik denk niet dat er een soort ideaal gewicht is per lengte dat voor iedreeen geld, je moet gewoon gezond zijn en gezond eten. Vork

assie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-02 21:08

Sypheron schreef:
Ik eet ook heel veel maar ik vind mezelf toch nog iets te dun, kilotje of 2 mag er toch minstens wel bij, het liefst als spieren maar als vet mag ook Tong uitsteken.
Ik eet ook heel veel op een dag, het meeste is snoep maarja...vandaag ook nog een hele zak doritos op en winegums en vanalles en nog wat maar ik kom nog niet aan....

*grinnik* iets te dun???? Je bent zo mager als een lat jij!!! Nog magerder dan mager.. daar zit niets te knuffelen aan Knipoog

Amanda_T

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-02 21:17

ik vind mezelf dik
en eet ook bijna niet meer
ben 1,63 lang en weeg 60 kg
en ik ben 13 jaar oud
ik ben niet tevreden met mezelf
klinkt stom misschien maar ik vind dat

samantha5

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-02 18:13

ach je bent niet dik hoor

en ik ben ook niet tevreden met mijn lichaam er moet minstens 10 kg van af dan vind ik me zelf weer goed. ik wou dat ik zo dun was....

zita

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-02 19:04

waarom zou je aankomen als je je lekker voelt?